hahahaha Hier liepen ze rondjes op t randje om de baby te bekijken, één ging zelfs kopjes geven, tot ze bewoogquote:Op zondag 1 januari 2017 21:45 schreef Hilzillah het volgende: Oh dude! Zo'n actie hadden we met de haarbal in de box. Die sprong met een sierlijke zwaai in de box, gaf een of andere kattenkrijs en er gelijk weer uit omdat er ineens zo'n vies menskind in lag
![]()
volgens mij heb je wel iedereen weggejaagd hierquote:Op zondag 1 januari 2017 21:49 schreef debuurvrouw het volgende:
Oh en ik ben way oud ook hè.Qua hier posten-met-reden
Haha, ik zie het helemaal voor me!quote:Op zondag 1 januari 2017 21:45 schreef Hilzillah het volgende:
Oh dude! Zo'n actie hadden we met de haarbal in de box. Die sprong met een sierlijke zwaai in de box, gaf een of andere kattenkrijs en er gelijk weer uit omdat er ineens zo'n vies menskind in lag
Was dat ook gelijk de laatste keer?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:47 schreef tombolafan het volgende:
[..]
hahahaha Hier liepen ze rondjes op t randje om de baby te bekijken, één ging zelfs kopjes geven, tot ze bewoog
Ik denk dat veel dames lekker vroeg op bed zijn na al die alcoholvrije drank van gisteravondquote:Op zondag 1 januari 2017 22:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij heb je wel iedereen weggejaagd hier
was it something I said?quote:Op zondag 1 januari 2017 22:43 schreef Kyara het volgende:
[..]
volgens mij heb je wel iedereen weggejaagd hier
Je kan hetquote:Op maandag 2 januari 2017 07:49 schreef Stormqueen het volgende:
Volgens mij heb ik ook eindelijk echte derdetrimesterkwalen nu. Na heel veel spooknachten op rij, een enorm slaapgebrek en ontelbare meltdowns voor mama sliep de peuter echt goed vannacht. En ik? Ik lag wakkeruuuuuuren
Vandaag ga ik mijn baas vertellen dat ik helemaal opgebrand ben en dat ik al zijn "dit moet nog even snel af in januari" klusjes ga teruggevenik vind het best spannend.
ja maar dan lieg ik want alles gaat helemáál niet goed met mijquote:Op maandag 2 januari 2017 08:31 schreef Burdie het volgende:
"Gelukkignieuwjaarallesgoedmetmijwelmaarikbenheelmoehierzijnjeklusjesterugfijnekerstgehadhoegaathetmettantemiep?"
Bonuspunten als je ergens tussendoor ook nog drie zoenen weer te proppen.
Snap ik, was als opvrolijkertje bedoeldquote:Op maandag 2 januari 2017 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
[..]
ja maar dan lieg ik want alles gaat helemáál niet goed met mijen ik wil het ook niet verstoppen want dan maak ik mijn punt niet. Dan denkt ie misschien dat het allemaal wel meevalt.
oh maar ik heb er ook al twee huilbuien opzitten vandaag hoorquote:Op maandag 2 januari 2017 09:20 schreef Theeleuter het volgende:
Succes SQ!Ik heb als voordeel dat als iemand mij vraagt hoe het met me gaat en ik me uitermate ruk voel en weinig heb geslapen, ik spontaan ga huilen. Maakt altijd wel indruk
![]()
Ik heb overigens collega's gewaarschuwd dat je 's ochtends dergelijke vragen beter niet kan stellen, of je moet me willen troosten
Edit: Dit komt door zwangere toestand, voor de duidelijkheid
Gedetailleerde omschrijving met productcode van betreffende moertje is niet genoeg dan dus.quote:Op maandag 2 januari 2017 09:57 schreef Stormqueen het volgende:
Ze zullen wel bedoelen "om te zien welk onderdeel je precies bedoelt" gok ik
Wat fijn! Hele opluchting denk ik?quote:Op maandag 2 januari 2017 11:43 schreef Stormqueen het volgende:
Nou het is achter de rug. Ik ben zo blij dat ik zo'n goede relatie met mijn baas heb. We gaan het precies zo doen zoals ik hoopte. Fijn! Bedankt voor alle succeswensen
Hey heb ik dit gemist. Een broertje voor I. Wat leukquote:Op maandag 2 januari 2017 11:58 schreef Franny_G het volgende:
Goed zo, SQ, dat zal wel een opluchting zijn. Nu hopelijk een beetje rust in de tent en betere nachten. Nu ik vakantie heb, heb ik een stuk minder last van harde buiken, dus het is voor mij nu ook wel zaak om, als ik weer aan het werk ben, goed in de gaten te houden of ik niet teveel van mezelf vraag.
Nou, ik heb de eerste jongenskleertjes gekocht, in de uitverkoop van de Zara..
Moet je 'm ook al aan?quote:Op maandag 2 januari 2017 13:32 schreef Stroopwafelmeisje het volgende:
Fijn dat het geregeld kan worden SQ!
Mijlpaal hier: eerste zwangerschapsbroek gekocht
Dit zou zo van mijn vriend kunnen komen als hij servicemedewerker zou zijnquote:Op maandag 2 januari 2017 10:18 schreef Stormqueen het volgende:
Het zijn niet altijd de helderste lichten op de klantenservice nee.
Ik had een collega, die een klant aan de telefoon had. Die klant had een bij ons gekochte kikkerknuffel aan zijn baby gegeven en die kikker was onwijs gaan afgeven, baby zat helemaal onder de groene vlekken (en baby's steken nou eenmaal alles in hun mond)
Wat zegt die collega tegen de klant? "Zo! Dat was dan zeker een gifkikker! Gheghe!"
Ik heb echt de hele dag zo gezeten:
Spannend!quote:Op maandag 2 januari 2017 15:07 schreef meissie1595 het volgende:
Vandaag de verloskundige gebeld en over 2 weken de 1e echo
Tijd vliegt he? Ik hoef na de kerstvakantie ook maar zeven weken, dan is het voorjaarsvakantie en aansluitend begint mijn verlof. Raar idee...quote:Op maandag 2 januari 2017 11:59 schreef Fazzoletti het volgende:
Dat klinkt heel fijn SQ!Goed dat je dit voor jezelf hebt geregeld
![]()
Ik bedacht me vandaag dat ik nog 9 weken moet werkenDat klinkt ook al kort
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Jup. Mijn dagcurves kwamen helemaal niet overeen met DG maar ja die OGTT was toch 0.1 te hoog. Dus toch protocol.quote:Op maandag 2 januari 2017 15:47 schreef Stormqueen het volgende:
Huh, je hebt geen diabetes volgens hem maar je moet toch het diabetesprotocol volgen
Met dat tweede ben ik wel blij. Hoewel ik er wel van baal dat daar dan weer niks mee wordt gedaan.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:06 schreef Selvaria het volgende:
Lekker verwoord inderdaad.![]()
Wel fijn dat er verder niks op diabetes lijkt te wijzen.
Jup, baby is p10.quote:Op maandag 2 januari 2017 16:11 schreef WupWup het volgende:
Goed gedaan SQ! Ik hoop voor je dat het wat rust geeft, zodat je je wat beter kunt voelen.
Goeiendag cygne, knap staaltje sociale vaardighedenSowieso vind ik dat niet een vraag die door de internist gesteld dient te worden. Een grotere baby krijg je niet door diabetes als je suikers onder controle zijn natuurlijk. Je kunt natuurlijk altijd een genetisch groot kind krijgen, maar dat is heel wat anders. En volgens mij zat de jouwe juist onderin de groeicurves? Ik wil die man zijn glazen bol
Die laat ik graag aan me voorbij gaanquote:Op maandag 2 januari 2017 16:12 schreef WupWup het volgende:
Of het is a la Oprah: "You get a big baby! And you get a big baby! Everybody gets a big baby!"![]()
Mijn peuter slaapt, dat scheelt stukkenquote:Op maandag 2 januari 2017 09:16 schreef Stormqueen het volgende:
Succes marelknap dat je het volhoudt!
Ja! Al kan ik nog wel even vooruit met jurkjes, maar mijn ene warme panty zit in de was en we gaan een midweekje wegquote:Op maandag 2 januari 2017 13:40 schreef Messina het volgende:
[..]
Moet je 'm ook al aan?
Ik loop nog in de broeken van m'n man, van toen we dik waren. Zit geen vorm in, maar ach... Nog maar 19 weekjes
is dat niet alleen/vooral gevaarlijk bij rauwe/onverhitte groentes?quote:Op maandag 2 januari 2017 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Hmpf, man was vergeten om de champignons te wassen. En ik weet dat de kans op besmetting niet groot is en ik ben al ver in de zwangerschap, maar het voelt toch stom. Ben gestopt met eten toen we het door hadden, maar had al wel een halve portie op. Omdat het in een roerbakgerecht zat viel het eerst niet zo op..
Champignons moet je borstelen en niet wassen. Iets wat ik alleen doe bij veel zand. Geen zorgen en hop bordje de magnetron inquote:Op maandag 2 januari 2017 18:55 schreef Gogo83 het volgende:
Hmpf, man was vergeten om de champignons te wassen. En ik weet dat de kans op besmetting niet groot is en ik ben al ver in de zwangerschap, maar het voelt toch stom. Ben gestopt met eten toen we het door hadden, maar had al wel een halve portie op. Omdat het in een roerbakgerecht zat viel het eerst niet zo op..
Je wordt tegenwoordig ook wel een beetje bang gemaakt.quote:Op maandag 2 januari 2017 20:17 schreef Franny_G het volgende:
Oké, niet te snel in paniek raken he mensen..
.
Ik neem alleen Fok! serieus, jeweettochquote:Op maandag 2 januari 2017 20:24 schreef Stormqueen het volgende:
Als de link begint met zwangerschapspagina of babybites moet je het sowieso met een korrel zout nemen
Bij rivm staat ook:quote:Op maandag 2 januari 2017 20:32 schreef Tweedledee het volgende:
[..]
Ik neem alleen Fok! serieus, jeweettoch
Heb het van rivm en gezondheids/wetenschap websites.
De nadruk wordt dus gelegd op het zorgvuldig opruimen. Maar goed, het beste is even overleggen met vk inderdaad, als je zeker wilt zijn.quote:Wanneer een spaarlamp of tl-lamp breekt, zijn de kwikconcentraties niet zo hoog dat gezondheidsklachten te verwachten zijn. Toch is zorgvuldig opruimen noodzakelijk om chronische blootstelling aan lage concentraties kwik te voorkomen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |