SPOILER: Handige linkjesOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.SPOILER: De grote Marcel Maijer bingoOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Game on!
Poll: Zeg het maar jongens
• #TeamMVG
• #TeamRaybar
Tussenstand:
Ook een poll maken? Klik hier
[ Bericht 1% gewijzigd door Tagliano op 01-01-2017 19:25:08 ]Oh.
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe, nee heb hem gezien. VOnd het een prima uitzending ouwe. Wat jij?
Wel lekker goedkoop ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:22 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hahaha misschien later als ik mijn eigen huis heb, en anders maar wat Polen inhuren.
Ja echt he, en ook nog nette kledingquote:Op zondag 1 januari 2017 19:23 schreef Zipportal het volgende:
[..]![]()
BN'ers die altijd met schone kleren gaan klussen.
Volgende keer maar een sjaal in die handcirkelzaag. Genot.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:26 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja echt he, en ook nog nette kleding![]()
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:26 schreef Zipportal het volgende:
[..]
Volgende keer maar een sjaal in die handcirkelzaag. Genot.
Stijfje gekregen.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:27 schreef Frozen-assassin het volgende:
Even een goed gifje voorafgaand
[ afbeelding ]
quote:
quote:Kay praat over vrouwen alsof hij iets te kiezen heeft
'Daar zou ik het nooit op kunnen'
20 december 2016 door Jop Eikelboom en Rudolf Julius
“Nee man, niks aan.” Kay (27) neemt een slok van zijn biertje en kijkt zijn vrienden allemaal even aan. Eén van hen had een meisje een paar tafeltjes verderop ‘best leuk’ genoemd. “Dat type vind ik echt helemaal niks”, benadrukt hij.Kays vrienden besluiten zijn opmerking te negeren, maar hij geeft niet op. Hij kijkt om zich heen en wijst naar een ander meisje, aan de bar. “Dat is al een stuk beter. Jammer dat ze net te dik is.” Kay veegt wat roos van zijn schouder en laat een boer. “Echt zonde, anders zou ik haar wel doen.”
Hij bestelt een Jägerbomb bij de serveerster. Als ze wegloopt, gnuift hij. “Zou ik het ook nooit op kunnen.” De serveerster draait zich om. Kay begint te zweten en kijkt naar zijn kameraden voor hulp. “Ik had het over Doutzen”, stottert hij. “Ik moet naar huis.”Thuis bezoekt Kay de Instagram-pagina van Katja Schuurman. “Tering, oud geworden zeg”, typt hij driftig. Dan kruipt hij in zijn twijfelaar.
IS.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:37 schreef Frozen-assassin het volgende:
Ik claim
Jij claimt
Zij claimt
Hij claimt
Wij claimen
Jullie claimen
Tja77 claimt niks
Zo ongeveer. Zou ook best wat later kunnen zijn, verwacht ik zomaarquote:Op zondag 1 januari 2017 19:38 schreef Heufd het volgende:
Van Gerwen - Van Barneveld pas om 22:00 uur?
Dat weten we nietquote:Op zondag 1 januari 2017 19:38 schreef Heufd het volgende:
Van Gerwen - Van Barneveld pas om 22:00 uur?
Oké, op de PDC Live Scores site staat 22:00 uur. Maar de wedstrijd begint direct na Anderson - Wright?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:39 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Zo ongeveer. Zou ook best wat later kunnen zijn, verwacht ik zomaar
Even pauze, reclame, biertjes halen en weer reclame omdat Barry Hearn dat graag wil en dan door jaquote:Op zondag 1 januari 2017 19:42 schreef Heufd het volgende:
[..]
Oké, op de PDC Live Scores site staat 22:00 uur. Maar de wedstrijd begint direct na Anderson - Wright?
Kaas voor Kerels.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:43 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Even pauze, reclame, biertjes halen en weer reclame omdat Barry Hearn dat graag wil en dan door ja
Werd daarom die VIPruimte ontruimd door de politie?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja.
Ook nog een lading pijlen die daar door het publiek vlogen, gekken heb je er toch ooit bij zitten.
Jup, blijft altijd een schatting. Zit wel even bierhaaltijd tussen maar dat snap jequote:Op zondag 1 januari 2017 19:42 schreef Heufd het volgende:
[..]
Oké, op de PDC Live Scores site staat 22:00 uur. Maar de wedstrijd begint direct na Anderson - Wright?
Ben wel benieuwd hoe dat gaat eigenlijk. Duikt dan die halve zaal als een stel achterlijken op die toog om bier of zo?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, blijft altijd een schatting. Zit wel even bierhaaltijd tussen maar dat snap je
Geen idee, ik doelde op mijn eigen bier eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2017 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat gaat eigenlijk. Duikt dan die halve zaal als een stel achterlijken op die toog om bier of zo?
Volgens mij is er een constante stroom met bierhalers.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:45 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ben wel benieuwd hoe dat gaat eigenlijk. Duikt dan die halve zaal als een stel achterlijken op die toog om bier of zo?
Thanksquote:Op zondag 1 januari 2017 19:44 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Jup, blijft altijd een schatting. Zit wel even bierhaaltijd tussen maar dat snap je
Ik ben morgen ook nog vrijquote:Op zondag 1 januari 2017 19:46 schreef Tagliano het volgende:
Geen idee, ik doelde op mijn eigen bier eigenlijk
Al doe ik het vanavond maar rustig aan, studieleef
OK coolquote:Op zondag 1 januari 2017 19:46 schreef tja77 het volgende:
Volgens mij is er een constante stroom met bierhalers.
Dutch Darts Masters is dan natuurlijk wel van een iets andere schaal dan dit, héquote:Op zondag 1 januari 2017 19:48 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ik ben morgen ook nog vrijVanavond nog Schloopfkugelgenuss auf SportEins, morgen weer lekker mijn teiltje vol braken bij Kees Kunstgebit Marcel Maijer.
Ik ga in september naar de Dutch Darts Masters in Maastricht, probeer een beetje beeld te krijgen wat ik kan verwachten
Ja vast, maar het zal niet ineens om BDO-publiek gaan dat eens per uur een sherry'tje en een tonic bestelt, toch?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:49 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Dutch Darts Masters is dan natuurlijk wel van een iets andere schaal dan dit, hé
Van wat ik van de Eurotour zie zal dat wel meevallen jaquote:Op zondag 1 januari 2017 19:51 schreef Dr_Flash het volgende:
[..]
Ja vast, maar het zal niet ineens om BDO-publiek gaan dat eens per uur een sherry'tje en een tonic bestelt, toch?
BARNEGOD.quote:
Strak praatje hoor.quote:
quote:
Voor de afwisseling van het terrein wel beter vind ik. In West-Afrika heb je niet die 4000+ meter hoogtes.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:55 schreef Van_Poppel het volgende:
[..]Alleen jammer dat het tegenwoordig in Zuid-Amerika wordt verreden.
Helaas kotsen ze hem uit in tvland tegenwoordig..quote:Op zondag 1 januari 2017 19:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Cuil
Als hij Marcel zou vervangen zou RTL7darts ultiem genot zijn.
Waar is die kerel eigenlijk gebleven?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:58 schreef Grifte het volgende:
[..]
De Cuil
Als hij Marcel zou vervangen zou RTL7darts ultiem genot zijn.
Slapen kan je ook nog als je in de kist ligt.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:00 schreef haags_kwartiertje het volgende:
Beter geen nachtwerk, moet vroeg op morgen.
Liever te dik in de kist....quote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Slapen kan je ook nog als je in de kist ligt.
Kijken of ze dat ook kan met een pener in dr mondquote:Op zondag 1 januari 2017 20:01 schreef DeHovenier het volgende:
Die wil ik wel een toontje lager laten zingen
Betekent wel Marcel morgen..quote:
Dat zal er wel diep dr mond ingaan vermoed ik zo.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:02 schreef tja77 het volgende:
[..]
Kijken of ze dat ook kan met een pener in dr mond
Gewoon niet terugdoen dan.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:02 schreef luckass het volgende:
[..]
Dat wordt weer afzien morgen op kantoor
Voorspelbare reactie is voorspelbaarquote:
Is dat een hintquote:Op zondag 1 januari 2017 20:03 schreef tja77 het volgende:
[..]
Tenzij Marcel iets overkomt in de tussentijd..
Topic pointerquote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:
hoelaat begint de HOLLANDSE WEDSTRIJD om en nabij?
Wens ze gewoon een gelukkige januari toe, de rest van de maanden zie je wel.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:04 schreef luckass het volgende:
[..]
Moet je alsnog wel al die mensen een hand geven
dat weet niemandquote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:
Al geweestquote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:
Je gaat toch niet alleen dat kijken, ouwe reus?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef skysherrif het volgende:
80 % hier komt niet voor het darten op zich , moet je toch wel weten nuquote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen dat kijken, ouwe reus?
Van sommige users verwacht ik wel wat anders.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:06 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
80 % hier komt niet voor het darten op zich , moet je toch wel weten nu
haha nee als iemand met een tijd kwam had ik iets gezegd als, okee maar ik ga toch vanaf het begin kijken dus maakt niet uit haha.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:05 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je gaat toch niet alleen dat kijken, ouwe reus?
Peukkie erbijquote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
Dit gifje heeft in alle topics gestaan
[ afbeelding ]
Chauvinisme is een bitchquote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Van sommige users verwacht ik wel wat anders.
Rokenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
wtfquote:Op zondag 1 januari 2017 20:08 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me vervelender om een hele wedstrijd naar deze ogen te moeten kijken.
[ afbeelding ]
Hopen op twee mooie lange potten, pik.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha nee als iemand met een tijd kwam had ik iets gezegd als, okee maar ik ga toch vanaf het begin kijken dus maakt niet uit haha.
ben je 13?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:08 schreef skysherrif het volgende:
En met jelle klaasen in de studio wil ik al helemaal geen seconde missen
Wtf?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:08 schreef wimderon het volgende:
Lijkt me vervelender om een hele wedstrijd naar deze ogen te moeten kijken.
[ afbeelding ]
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Jelle heeft wat moeite met praten over Van Gerwen, volgens mij
Ja, of je leest de voordat je reageert. Kan ookquote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef skysherrif het volgende:
[..]
haha nee als iemand met een tijd kwam had ik iets gezegd als, okee maar ik ga toch vanaf het begin kijken dus maakt niet uit haha.
Met z'n nichtje had ie het minder moeilijkquote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef heywoodu het volgende:
Jelle heeft wat moeite met praten over Van Gerwen, volgens mij
Als die kale darteritus krijgt ben je er zo weer vanaf, dat chauvinismequote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik word daar een beetje moe van.
Koert "kut in zn voorhoofd" Westermanquote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Die presentator heeft een pennenstreep tussen z'n wenkbrauwen.
Koertgodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Ik zou als tegenstander echt me de tyfus in zuipen, wat een trage idiootquote:Op zondag 1 januari 2017 20:07 schreef Grifte het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Dit geeft de grootsheid van vanavond aanquote:
Nou, normaal. Je kunt er ook twee slanke mensen van kledenquote:
Precies, anderson tegen van gerwen of wright tegen barney als finale zijn de beste en een na beste scenarios imo. Andere 2 scenarios zijn walkovers voor anderson en MVG ben ik bang.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:08 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Hopen op twee mooie lange potten, pik.
Geen gedish op Koertgodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef Jojoortje het volgende:
Darteritusgodquote:Op zondag 1 januari 2017 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die kale darteritus krijgt ben je er zo weer vanaf, dat chauvinisme
Gek hé
Wow.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:10 schreef luckass het volgende:
[..]
Koert "kut in zn voorhoofd" Westerman
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:10 schreef PowerLoungen het volgende:
[..]
Als die kale darteritus krijgt ben je er zo weer vanaf, dat chauvinisme
Gek hé
Mijn post waarin ik de precieze bewoording van de topic pointer gebruikte deden je niets vermoedenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:09 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ja, of je leest de voordat je reageert. Kan ook
Anderson vs. MvG moet wel een negendartertje op kunnen leverenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:10 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Precies, anderson tegen van gerwen of wright tegen barney als finale zijn de beste en een na beste scenarios imo. Andere 2 scenarios zijn walkovers voor anderson en MVG ben ik bang.
Ik sta nergens meer van te kijken op een avond als dezequote:Op zondag 1 januari 2017 20:11 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Mijn post waarin ik de precieze bewoording van de topic pointer gebruikte deden je niets vermoeden
Darts gaat doorgaans niet over slanke mensenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:10 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Nou, normaal. Je kunt er ook twee slanke mensen van kleden
Ja, beetje flauw sorry. Ben nogal moe en heel erg brak. Al een stuk of 3x in slaap gevallen op de bank. Hopelijk houdt een bak koffie me scherp, net zo scherp als de radiatorfolie van TONZON.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:12 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ik sta nergens meer van te kijken op een avond als deze
Verdomme
Nou vooruit dan maarquote:Op zondag 1 januari 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, beetje flauw sorry. Ben nogal moe en heel erg brak. Al een stuk of 3x in slaap gevallen op de bank. Hopelijk houdt een bak koffie me scherp, net zo scherp als de radiatorfolie van TONZON.
Daar kun je bij ieder Jellepedograpje wel vanuit gaanquote:
twitter:lindapinda86 twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:14:12@rtl7darts nieuwe walkon-girl #rtl7darts 😊 https://t.co/c95RMKO17z reageer retweet
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHAVan bijna dood op weg naar de Olympische Spelen, tot olympiër in 2026? Elk beetje hulp wordt bijzonder gewaardeerd!
https://www.gofundme.com/(...)he-spelen-na-ongeval
Jawelquote:Op zondag 1 januari 2017 20:14 schreef WethouderHekking het volgende:
We kunnen die Jelle toch niet eeuwig met z,n jeugdzondes om de oren slaan?
dat kan welquote:Op zondag 1 januari 2017 20:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Draai je niet als een machine van BENGI.NL?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:14 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Ja, beetje flauw sorry. Ben nogal moe en heel erg brak. Al een stuk of 3x in slaap gevallen op de bank. Hopelijk houdt een bak koffie me scherp, net zo scherp als de radiatorfolie van TONZON.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:15 schreef heywoodu het volgende:
twitter:lindapinda86 twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:14:12@rtl7darts nieuwe walkon-girl #rtl7darts 😊 https://t.co/c95RMKO17z reageer retweet
Godver had m'n broekkie al uitSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHA
Wedden van wel?quote:Op zondag 1 januari 2017 20:14 schreef WethouderHekking het volgende:
Ze moeten direct gestuurd worden naar RTL in plaats van via twitter/fbquote:Op zondag 1 januari 2017 20:12 schreef Mani89 het volgende:
Haha, ik wil al die fotos in dit topic zien.
Als of iedereen dat zomaar snapt.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:16 schreef wimderon het volgende:
[..]
Ze moeten direct gestuurd worden naar RTL in plaats van via twitter/fb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHA
Wat is ze toch grappig die Linda
Geil teefjeSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.HAHAHA
Die vent is ook klaar met Linda.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:16 schreef YazooW het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Wat is ze toch grappig die Linda
Nou vooruit dan.quote:
twitter:NameMeFly twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:14:59LEUKE ACTIE! Ik doe mee. #rtl7darts https://t.co/zGbDXoX3I0 reageer retweet
Nee man, gevoel alsof ik tegen een onzichtbare muur loop.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:15 schreef Frozen-assassin het volgende:
[..]
Draai je niet als een machine van BENGI.NL?
Diagonaaltje genot.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Nee man, gevoel alsof ik tegen een onzichtbare muur loop.
Zo'n muur.
[ afbeelding ]
Lol dit is echt een masterlijke shopquote:Op zondag 1 januari 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo'n muur.
[ afbeelding ]
Zit vast wel wat hitte-reflecterend folie in verwerkt.quote:Op zondag 1 januari 2017 20:17 schreef skysherrif het volgende:
[..]
Zo'n muur.
[ afbeelding ]
Daar ging mijn eten...quote:Op zondag 1 januari 2017 20:17 schreef wimderon het volgende:
[..]
Nou vooruit dan.twitter:NameMeFly twitterde op zondag 01-01-2017 om 20:14:59LEUKE ACTIE! Ik doe mee. #rtl7darts https://t.co/zGbDXoX3I0 reageer retweet
twitter:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 1 januari 2017 20:18 schreef YazooW het volgende:
twitter:De tering ik viel twee meter naar achteren.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |