Ik ben vanmorgen voor het eerst in tijden weer eens buiten geweestquote:Op zondag 1 januari 2017 18:58 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ik heb een half uur in de tuin gestaan
We hadden vier stuks vuurwerk en ik heb lekker om me heen staan kijken naar het vuurwerk in de omgevingquote:Op zondag 1 januari 2017 18:58 schreef DeTolk het volgende:
[..]
Agossie, was je zo vervelend ?
Nog maar een uurtje tot de uitzending
Voor elke set die Barney wint neem je een Barney UI voor een jaar?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:00 schreef Mexicanobakker het volgende:
PSVCL en ik verwachten dat van gerwen 7-0 wint
En voor iedere set die MvG onder de 7 zit in de halve finale neemt hij een Barney UI voor een jaar, dat lijkt me veel leuker eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2017 19:02 schreef Sked het volgende:
[..]
Voor elke set die Barney wint neem je een Barney UI voor een jaar?
Dan heb ik m sowieso een jaarquote:Op zondag 1 januari 2017 19:03 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En voor iedere set die MvG onder de 7 zit in de halve finale neemt hij een Barney UI voor een jaar, dat lijkt me veel leuker eigenlijk
Wow, begrijpt echt iemand mijn grap?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:05 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Dan heb ik m sowieso een jaar
Ik zeg 2x 6-3 voor Gando en mvg
quote:Op zondag 1 januari 2017 18:56 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja half uur voor niks in de kou gestaan daar, faalhazen.
Ik ving op dat ze dit jaar voor het eerst 'pro's' hadden ingehuurd voor het aanstekenquote:Op zondag 1 januari 2017 19:12 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]![]()
er was iets mis met de ontsteking.
Ja klopt. Ook die maken weleens een foutjequote:Op zondag 1 januari 2017 19:16 schreef Szura het volgende:
[..]
Ik ving op dat ze dit jaar voor het eerst 'pro's' hadden ingehuurd voor het aansteken
quote:Op zondag 1 januari 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Ook die maken weleens een foutje
Jaquote:Op zondag 1 januari 2017 19:16 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ja klopt. Ook die maken weleens een foutje
Ghehe, nee heb hem gezien. VOnd het een prima uitzending ouwe. Wat jij?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:17 schreef Zipportal het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Houd het maar bij kunst dan. .mp4-tje hebben?
Kijk jij dat echt elk weekend trouw?quote:Op zondag 1 januari 2017 19:18 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Ghehe, nee heb hem gezien. VOnd het een prima uitzending ouwe. Wat jij?
Ja, wtf echtquote:Op zondag 1 januari 2017 19:18 schreef Szura het volgende:
[..]
Ja.
Ook nog een lading pijlen die daar door het publiek vlogen, gekken heb je er toch ooit bij zitten.
Tom Floponelquote:Op zondag 1 januari 2017 18:50 schreef Tagliano het volgende:
Niet eens Stop!Politie vanavond
Wat een flopshow
Nou, ik mis er wel eens een paar hoor. Maar meestal kijk ik het wel terug ja.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kijk jij dat echt elk weekend trouw?
Ik keek dat vroeger altijd, vond het wel leuk om te zien wat mensen konden maken.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:19 schreef haags_kwartiertje het volgende:
[..]
Nou, ik mis er wel eens een paar hoor. Maar meestal kijk ik het wel terug ja.
Krijg vaak ook de mp4 via zip
Gewoon door blijven klussen. Die handigheid komt vanzelf. Ik vind het echt heerlijk om te klussen maar ligt al een tijdje stil nu, helaas.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:20 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik keek dat vroeger altijd, vond het wel leuk om te zien wat mensen konden maken.
Jammer dat ik er zelf te onhandig en te lui voor ben
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |