Kaisa is sloopvorm op de skies. Ik zou haar in een 5k bij het langlaufen willen zien als ze zelfs in de laatste ronde Dahlmeier er af loopt.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:21 schreef Columbiafan het volgende:
Ik vind het wel vervelend dat de commentator doet alsof het nog spannend is als Kaisa meer dan 10 seconden voorsprong heeft na de tweede schietbeurt.
Domracheva al een stuk beter dan vorige week dus dat zou nog best een serieuze uitdager bij het WK kunnen worden.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Laura zal toch nog een stuk sterker moeten worden in het langlaufen de komende weken. Als ze een wereldtitel wil pakken in Hochfilzen moet ze in supervorm zijn. Het niveau bij de vrouwen lijkt met trouwens nog nooit zo hoog geweest. Dahlmeier, Kaisa, Koukalova, Dorin die constant op zeer hoog nivea presteren (en dan komen Domracheva en Kuzmina ook nog).
Ik verwacht ze zeker ja. Het zou me verbazen mocht ze daar geen medaille halen.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:45 schreef komrad het volgende:
[..]
Domracheva al een stuk beter dan vorige week dus dat zou nog best een serieuze uitdager bij het WK kunnen worden.
Mwah, Makarainen is dit seizoen ruim de snelste. En die was niet sneller dan Neuner en Domracheva.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 15:43 schreef Columbiafan het volgende:
Laura zal toch nog een stuk sterker moeten worden in het langlaufen de komende weken. Als ze een wereldtitel wil pakken in Hochfilzen moet ze in supervorm zijn. Het niveau bij de vrouwen lijkt met trouwens nog nooit zo hoog geweest. Dahlmeier, Kaisa, Koukalova, Dorin die constant op zeer hoog nivea presteren (en dan komen Domracheva en Kuzmina ook nog).
Ik stond bij de schietbaan met een Duitsert die speciaal voor Gabi die kant op kwam (na drie jaar online contact hebben ze elkaar hier in het echt ontmoet), en we begonnen allebei toch goed zenuwachtig te worden toen ze voor de vierde keer ging schietenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 14:20 schreef komrad het volgende:
Als dit zo door gaat, wordt heywoodu gek langs de baan. Gabi schiet 1,0,0 in de individuele wedstrijd en ligt na 3 rondes midden in het veld.
Bruna schiet 1, 3 missers en ligt na 2 rondes in het achterveld
Ja, in de loop, van bovenaf. Ik heb het een Duitser op TV wel eens zien doen en de commentator werd even wild toenquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:40 schreef winterstorm666 het volgende:
oeee dat is echt een pechdag! In haar wapen liep te blazen? wtf!
Met hoeveel van die biathlondames heb jij het bed gedeeld inmiddelsquote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, in de loop, van bovenaf. Ik heb het een Duitser op TV wel eens zien doen en de commentator werd even wild toen
quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:58 schreef Max23 het volgende:
[..]
Met hoeveel van die biathlondames heb jij het bed gedeeld inmiddels
dat dat geen disqualificatie is geweest/quote:Op zaterdag 14 januari 2017 19:52 schreef heywoodu het volgende:
[..]
Ja, in de loop, van bovenaf. Ik heb het een Duitser op TV wel eens zien doen en de commentator werd even wild toen
Dat werd het bij die Duitser destijds ook nietquote:Op zaterdag 14 januari 2017 20:40 schreef winterstorm666 het volgende:
[..]
dat dat geen disqualificatie is geweest/
Mee eens. Er kwam wel een official bij, dus het is ook wel gezien. Morgen eens aan haar vragen, misschien dat ze niet van recht boven de loop stond te blazen en dat ik het niet helemaal goed zag, maar veilig leek het me niet.quote:Op zaterdag 14 januari 2017 22:42 schreef komrad het volgende:
Het zou beter zijn als ze hier direct een DQ voor geven. Als je voor een patroon niet afvuren 2 minuten krijgt en dit is veel gevaarlijker.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |