!
!

Vrouw mocht naar bed en ik ben druk bezig mezelf wakker te houden met huishoudelijke klusjes. Is ook wel lekker want dan hoeft dat morgenvroeg niet meer.
 Vrouw mocht naar bed en ik ben druk bezig mezelf wakker te houden met huishoudelijke klusjes. Is ook wel lekker want dan hoeft dat morgenvroeg niet meer. !!
 !!

Gewoon volslagen vreemden die de moeite nemen om te typen dat ik heus niet zo raar ben en dat ze snappen wat ik bedoel
 Gewoon volslagen vreemden die de moeite nemen om te typen dat ik heus niet zo raar ben en dat ze snappen wat ik bedoel   

vooral alle verhaspelingen. Zo maakt onze Minion van elke W een B (en van sommige andere letters ook) en gaat het hier dus de halve dag over 'bater' en 'bijstebafels'
 vooral alle verhaspelingen. Zo maakt onze Minion van elke W een B (en van sommige andere letters ook) en gaat het hier dus de halve dag over 'bater' en 'bijstebafels'   

Misschien is de dreumes niet moe genoeg? Later op bed brengen of gewoon helemaal niet? Hoe slaapt hij 's nachts?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Onze dreumes sliep overdag zelf prima in. Even kletsen of even mopperen en dan na een minuut of 10 slapen. Die tijd is voorbij. Tegenwoordig moeten we ook overdag met em aan de wandel om hem in slaap te krijgen. Minuut of 10 is genoeg maar ja.. handig is anders. Fase toch?

Hij wrijft in z'n oogjes en gaapt. Hij legt ook z'n hoofdje neer als je hem pakt. Ik denk een combi van allerlei dingen.. en laten huilen kan ik niet. Om de zoveel minuten terug gaat ie nog harder huilen.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Misschien is de dreumes niet moe genoeg? Later op bed brengen of gewoon helemaal niet? Hoe slaapt hij 's nachts?
De oudste sliep met anderhalf al niet meer overdag en ik denk dat Biebs die kant ook opgaat
Ik vond het juist zo lekker die paar uur rust overdag terwijl z'n broers op school zaten
 . Het loopt wel los.
. Het loopt wel los.  

) op en op schoot en bidden tot ik een ons weeg. Soms gaat het dan goed.
 ) op en op schoot en bidden tot ik een ons weeg. Soms gaat het dan goed. 
   " concludeerde L.
 " concludeerde L.

Knippen doe ik terwijl man hem afleidt. Dan gaat het zonder huilen.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:52 schreef SaskiaR het volgende:
Succes met de niet-slapers
Hebben jullie tips voor nagels knippen? Hier is het altijd huilen

Maar gisteren rond de middag werd ik beroerd, en sindsdien lig ik op bed. Zo sneu dat M dan om me roept, maar niet bij me kan komen
 Maar gisteren rond de middag werd ik beroerd, en sindsdien lig ik op bed. Zo sneu dat M dan om me roept, maar niet bij me kan komen   

Al vindt N. het sowieso niet echt vervelend.
 Al vindt N. het sowieso niet echt vervelend.  Hier gaat het over het algemeen goed nu, al kan ze nog wel ineens weer heel slecht slapen en drama maken 's nachts. Vannacht had ze schijnbaar een dekentje nodig, helaas dachten we daar pas na 1,5 uur troosten en heen en weer lopen aan.
 Hier gaat het over het algemeen goed nu, al kan ze nog wel ineens weer heel slecht slapen en drama maken 's nachts. Vannacht had ze schijnbaar een dekentje nodig, helaas dachten we daar pas na 1,5 uur troosten en heen en weer lopen aan.  

). En gisteren verbaasde ze me door de houten stapelcilinder (zo'n stokje en gekleurde ringen van groot naar klein) keer op keer in elkaar te zetten...soms op volgorde ook!...En dan zat ze heel trots in haar handjes te klappen
). En gisteren verbaasde ze me door de houten stapelcilinder (zo'n stokje en gekleurde ringen van groot naar klein) keer op keer in elkaar te zetten...soms op volgorde ook!...En dan zat ze heel trots in haar handjes te klappen  Ook is ze nu helemaal gefascineerd door knopjes en weet ze precies wat elk knopje doet. Dus nu doet ze overal het licht aan en uit en doet ze de tv op verzoek aan
 Ook is ze nu helemaal gefascineerd door knopjes en weet ze precies wat elk knopje doet. Dus nu doet ze overal het licht aan en uit en doet ze de tv op verzoek aan  Maar het mooiste is dat praten... er was vandaag die reclame van de AH op tv. Dus ik zeg: dat is een ham-ster! Zegt zij, terwijl ze naar de kerstster aan het plafond wijst: ster! ster!
 Maar het mooiste is dat praten... er was vandaag die reclame van de AH op tv. Dus ik zeg: dat is een ham-ster! Zegt zij, terwijl ze naar de kerstster aan het plafond wijst: ster! ster!  

). Woensdag even langs het cb. Ben benieuwd naar haar stats!
 ). Woensdag even langs het cb. Ben benieuwd naar haar stats!  Alleen jammer van die BMR-prik enzo
 Alleen jammer van die BMR-prik enzo  

SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.

quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:46 schreef ingee het volgende:
Sillie, hoe oud is hij nou?
R deed dit rond 1 jaar 3 maanden, anderhalf zo ongeveer. Nooit alleen willen gaan slapen, elke avond erger. Uiteindelijk ruim 2 uur per avond bezig.
Wij hebben het opgelost metW. Is nu een jaar en 2 maanden. Slaaptrain-ervaring genoeg hier, ansich. Maar nu lijkt het vooral om mijn afwezigheid te gaan; hij valt in slaap zodra ik zn handje vasthou, maar zodra ik dan de kamer uit wil sneaken (en dus mn hand terug wil) begint het gebrul weer. Papa naar binnen sturen om handje vast te houden werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen handje vast en zingen gaat dus ook, maarja! Hou dat maar is urenlang vol
.

En vroeger naar bed gaan? Hier betekent moeite met slapen negen van de tien keer dat ze eigenlijk te moe is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
W. Is nu een jaar en 2 maanden. Slaaptrain-ervaring genoeg hier, ansich. Maar nu lijkt het vooral om mijn afwezigheid te gaan; hij valt in slaap zodra ik zn handje vasthou, maar zodra ik dan de kamer uit wil sneaken (en dus mn hand terug wil) begint het gebrul weer. Papa naar binnen sturen om handje vast te houden werkt niet. Geen handje vast en zingen gaat dus ook, maarja! Hou dat maar is urenlang vol
.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |