SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Als het klopt dat "twee keer een patroon is en drie keer een gewoonte", ben ik bang dat het geen fase is....quote:Op zondag 1 januari 2017 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Onze dreumes sliep overdag zelf prima in. Even kletsen of even mopperen en dan na een minuut of 10 slapen. Die tijd is voorbij. Tegenwoordig moeten we ook overdag met em aan de wandel om hem in slaap te krijgen. Minuut of 10 is genoeg maar ja.. handig is anders. Fase toch?
Misschien is de dreumes niet moe genoeg? Later op bed brengen of gewoon helemaal niet? Hoe slaapt hij 's nachts?quote:Op zondag 1 januari 2017 15:38 schreef Kuukske het volgende:
Onze dreumes sliep overdag zelf prima in. Even kletsen of even mopperen en dan na een minuut of 10 slapen. Die tijd is voorbij. Tegenwoordig moeten we ook overdag met em aan de wandel om hem in slaap te krijgen. Minuut of 10 is genoeg maar ja.. handig is anders. Fase toch?
Hij wrijft in z'n oogjes en gaapt. Hij legt ook z'n hoofdje neer als je hem pakt. Ik denk een combi van allerlei dingen.. en laten huilen kan ik niet. Om de zoveel minuten terug gaat ie nog harder huilen.quote:Op zondag 1 januari 2017 23:18 schreef Vlindur het volgende:
[..]
Misschien is de dreumes niet moe genoeg? Later op bed brengen of gewoon helemaal niet? Hoe slaapt hij 's nachts?
De oudste sliep met anderhalf al niet meer overdag en ik denk dat Biebs die kant ook opgaat![]()
Ik vond het juist zo lekker die paar uur rust overdag terwijl z'n broers op school zaten
Knippen doe ik terwijl man hem afleidt. Dan gaat het zonder huilen.quote:Op maandag 2 januari 2017 08:52 schreef SaskiaR het volgende:
Succes met de niet-slapers
Hebben jullie tips voor nagels knippen? Hier is het altijd huilen
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:46 schreef ingee het volgende:
Sillie, hoe oud is hij nou?
R deed dit rond 1 jaar 3 maanden, anderhalf zo ongeveer. Nooit alleen willen gaan slapen, elke avond erger. Uiteindelijk ruim 2 uur per avond bezig.
Wij hebben het opgelost metW. Is nu een jaar en 2 maanden. Slaaptrain-ervaring genoeg hier, ansich. Maar nu lijkt het vooral om mijn afwezigheid te gaan; hij valt in slaap zodra ik zn handje vasthou, maar zodra ik dan de kamer uit wil sneaken (en dus mn hand terug wil) begint het gebrul weer. Papa naar binnen sturen om handje vast te houden werkt nietSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.. Geen handje vast en zingen gaat dus ook, maarja! Hou dat maar is urenlang vol
.
En vroeger naar bed gaan? Hier betekent moeite met slapen negen van de tien keer dat ze eigenlijk te moe is.quote:Op dinsdag 3 januari 2017 21:52 schreef silliegirl het volgende:
[..]
W. Is nu een jaar en 2 maanden. Slaaptrain-ervaring genoeg hier, ansich. Maar nu lijkt het vooral om mijn afwezigheid te gaan; hij valt in slaap zodra ik zn handje vasthou, maar zodra ik dan de kamer uit wil sneaken (en dus mn hand terug wil) begint het gebrul weer. Papa naar binnen sturen om handje vast te houden werkt niet. Geen handje vast en zingen gaat dus ook, maarja! Hou dat maar is urenlang vol
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |