abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167817631
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat betekent die tekst die er boven staat?
Dit konden wij ook zijn, ik deel dit zodat een ieder dit ziet, wees er niet stil over. Zoiets.
pi_167817644
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:56 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Dit konden wij ook zijn, ik deel dit zodat een ieder dit ziet, wees er niet stil over. Zoiets.
Oke.
pi_167817718
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:55 schreef Yasmin23 het volgende:

[..]

Wat betekent die tekst die er boven staat?
Wij konden net zo goed ook daar zijn. Ik deel dit. Wees niet stil. Vergeet dit niet. Laat dit niet vergeten.
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_167817744
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:56 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

leuk, je vermeld een aanslag van 2015 en voor de rest blijven die zogenaamde andere aanslagen vaag vermeld. Gelieve specifieke bronnen daarvoor. Moeten we echt een de verhoudingen van aanslagen in Rusland en Turkije gaan vergelijken?
Www.google.nl

No problem ;)
pi_167817755
Ik vraag mij af of deze plek uitgekozen is omdat het van alevieten is.
pi_167817770
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:00 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Www.google.nl

No problem ;)
Je discussieert echt als een 15 jarige man.
  zondag 1 januari 2017 @ 22:02:01 #282
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167817780
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:00 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Www.google.nl

No problem ;)
Zoek jij het eens op voor mij aangezien jij het vermeld. Ik ga jou werk echt niet doen hoor.
One who deceives will always find those who allow themselves to be deceived.
- Niccolo Machiavelli, Chapter XVIII, Il Principe.
pi_167817827
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:01 schreef Stimorol- het volgende:

[..]

Je discussieert echt als een 15 jarige man.
Ben ik ook.
pi_167817832
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 21:56 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

leuk, je vermeld een aanslag van 2015 en voor de rest blijven die zogenaamde andere aanslagen vaag vermeld. Gelieve specifieke bronnen daarvoor. Moeten we echt een de verhoudingen van aanslagen in Rusland en Turkije gaan vergelijken?
Het lijstje voor Turkije is wat langer.
quote:
Op 10 december 2016 vonden in Istanbul 2 explosies plaats bij het Besiktasvoetbal stadion. Daarbij vielen dodelijke slachtoffers. Volg de instructies van de lokale autoriteiten op.

Op 29 oktober 2016 heeft het Amerikaanse ministerie van Buitenlandse Zaken gezinsleden van diplomaten op het Amerikaanse consulaat generaal in Istanbul opgedragen te vertrekken. Aanleiding is een specifieke en geloofwaardige dreiging tegen Amerikanen in Istanbul. Het Nederlandse consulaat-generaal in Istanbul is bereikbaar. Volg het reisadvies en blijf alert.

De poging tot staatsgreep in Turkije van 15-16 juli 2016 is mislukt. De rust in Ankara en Istanbul is goeddeels teruggekeerd. Maar de situatie in heel het land blijft onvoorspelbaar.

De Turkse overheid heeft per 21 juli 2016 de noodtoestand ingesteld. Deze is per 19 oktober 2016 verlengd.

In het gehele land vinden regelmatig politieke demonstraties plaats die kunnen uitmonden in rellen en geweld. Vooral in de grotere steden. De politie treedt vaak hard op. Mijd samenscholingen, mensenmassa’s en demonstraties. Voor de hoofdstad Ankara geldt tot en met 30 november 2016 een demonstratieverbod.

Blijf op de hoogte van de ontwikkelingen. Via het reisadvies, maar ook via de media. Volg de instructies van de autoriteiten op. Zorg ervoor dat u altijd een geldig legitimatiebewijs bij u hebt. Houd contact met uw vliegmaatschappij/reisorganisatie.

Er geldt voor het gehele land een verhoogd risico op terroristische aanslagen. Dit komt door de opgelaaide strijd tegen de terroristische organisatie PKK (Koerdische Arbeiderspartij) en de strijd tegen groepen als ISIS in Irak en Syrië. Zie de rubriek ‘Terrorisme’

Wees in heel Turkije extra alert, in het bijzonder in grote steden op drukke plaatsen. Overheidsgebouwen, politiebureaus, gebouwen van overige onderdelen van het Turkse veiligheidsapparaat, partijkantoren, politieke bijeenkomsten en demonstraties kunnen doelwitten zijn. Maar ook toeristen, toeristische attracties, metrostations, bushaltes, uitgaansgelegenheden, Europeanen en Europese objecten.

Op 24 augustus 2016 is Turkije gestart met een militaire operatie in het grensgebied met Syrië. Turkije heeft daarbij speciale militaire veiligheidszones ingesteld langs de Turks-Syrische grens in de provincie Gaziantep en is sindsdien ook actief in een grensstrook in Noord-Syrie.

Reis niet naar het grensgebied met Syrië en Irak. Reis niet naar de stad Diyarbakir. Maak daarbuiten alleen noodzakelijke reizen naar de grensprovincies met Syrië en Irak en de provincies in het zuidoosten van Turkije. Zie de rubriek ‘Onveilige gebieden’.

Sinds juli 2015 zijn de gevechten tussen de terroristische organisatie PKK (Koerdische Arbeiderspartij) en de Turkse autoriteiten opgelaaid. Vooral in het zuidoosten van Turkije. De aanslagen van de PKK zijn vooral gericht op de Turkse strijdkrachten en ordediensten. De Turkse autoriteiten reageren met militaire operaties in deze provincies. Er vinden in verschillende steden en regio’s in het zuidoosten militaire operaties plaats waarbij soms zwaar wordt gevochten. Ook zijn er zware gevechten in de provincies Sirnak and Hakkari. Hierbij vallen bijna dagelijks doden en gewonden.

Als reactie op deze ontwikkelingen zijn er regelmatig in het gehele land demonstraties. Die ontaarden vaak in rellen en geweld. Vooral in de grotere steden. De politie treedt vaak hard op.
Relatief gezien ziet het kaartje van Turkije er ook minder positief uit.

https://www.rijksoverheid(...)iezen/inhoud/turkije
pi_167817870
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:02 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Zoek jij het eens op voor mij aangezien jij het vermeld. Ik ga jou werk echt niet doen hoor.
Dat jij het vaag vindt is niet mijn probleem. Het hele land zit in code geel en het zuiden is rood. Er zijn al een serie aanslagen geweest en laatst een vliegtuig opgeblazen. Wat wil je nog meer horen. Je doet bijdehand en wilt het niet snappen.
pi_167817882
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:03 schreef Physsic het volgende:

[..]

Het lijstje voor Turkije is wat langer.

[..]

Relatief gezien ziet het kaartje van Turkije er ook minder positief uit.

[ afbeelding ]
https://www.rijksoverheid(...)iezen/inhoud/turkije
Daarom vergelijk ik Rusland ook met Turkije.

SNAP HET DAN. :'( :'( :'(
pi_167817914
Ik kreeg net twee foto's van in Reina. Het ziet er uit als een slachthuis.
pi_167817916
quote:
op een heel klein stukje na geel. Geen negatief reisadvies.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
  zondag 1 januari 2017 @ 22:07:21 #289
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167817934
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:04 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Dat jij het vaag vindt is niet mijn probleem. Het hele land zit in code geel en het zuiden is rood. Er zijn al een serie aanslagen geweest en laatst een vliegtuig opgeblazen. Wat wil je nog meer horen. Je doet bijdehand en wilt het niet snappen.
Toon die hele serie aanslagen dan aan als je er zo opstaat kerel. En ja in 2015 was er een vliegtuig opgeblazen, twee jaar geleden. Moet ik de aanslagen van Turkije in de laatste zes maanden er bij halen?
pi_167817936
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:06 schreef marsan het volgende:

[..]

op een heel klein stukje na geel. Geen negatief reisadvies.
Dat noemt men negatief. Laten we daar nou geen discussie maken. Dat is het toppint van triest zijn.
pi_167818012
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:07 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Dat noemt men negatief. Laten we daar nou geen discussie maken. Dat is het toppint van triest zijn.
oranje en rood noemt men een negatief reisadvies.
geel is geen negatief reisadvies.
"You know, boys, a nuclear reactor is a lot like a woman. You just have to read the manual and press the right buttons."
pi_167818017
Volgens mij is het in Turkije nergens veilig voor mensen die niet precies weten waar ze zijn. En voor wie het wel goed weet is het niet veel veiliger.
pi_167818036
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:07 schreef Zahreddine het volgende:

[..]

Toon die hele serie aanslagen dan aan als je er zo opstaat kerel. En ja in 2015 was er een vliegtuig opgeblazen, twee jaar geleden. Moet ik de aanslagen van Turkije in de laatste zes maanden er bij halen?
2 jaar geleden. :'). Even de maanden bij spijkkeren. En tevens is de ellend in zuid Rusland niet veel anders dan zuid Turkije.
pi_167818071
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:10 schreef HiZ het volgende:
Volgens mij is het in Turkije nergens veilig voor mensen die niet precies weten waar ze zijn. En voor wie het wel goed weet is het niet veel veiliger.
Köy is altijd veilig. Wel eentje zonder PKK.
  zondag 1 januari 2017 @ 22:12:10 #295
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167818084
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:10 schreef SecretPret het volgende:

[..]

2 jaar geleden. :'). Even de maanden bij spijkkeren. En tevens is de ellend in zuid Rusland niet veel anders dan zuid Turkije.
Als die ellende niet zoveel anders dan kan je dat toch vast aantonen met bronnen van aanslagen enzovoort right?
pi_167818089
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:09 schreef marsan het volgende:

[..]

oranje en rood noemt men een negatief reisadvies.
geel is geen negatief reisadvies.
:')
pi_167818106
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:05 schreef SecretPret het volgende:

[..]

Daarom vergelijk ik Rusland ook met Turkije.

SNAP HET DAN. :'( :'( :'(
Dat doe ik al. Ik pakte het plaatje van Turkije er juist bij omdat jij Rusland en Turkije vergeleek (maar daar bij aangaf dat Rusland gevaarlijker zou zijn en ook een negatief reisadvies zou hebben).
  zondag 1 januari 2017 @ 22:12:58 #298
442139 Zahreddine
Hertog Van Alva
pi_167818109
https://en.wikipedia.org/(...)ts_in_Turkey_in_2016

Leg jij nu maar eens een lijst van aanslagen in Rusland van het jaartal 2016 voor.
pi_167818233
Het Ministerie van Buitenlandse Zaken houdt 24 uur per dag in de gaten of het voor Nederlanders veilig is om naar het buitenland te reizen. Door bijvoorbeeld politieke instabiliteit, aanslagen, terroristische dreiging, oorlog of natuurrampen kan het voorkomen dat het Ministerie een (gedeeltelijk) negatief reisadvies afkondigt. Het ministerie van Buitenlandse Zaken werkt met 4 verschillende kleurcodes waarvan de laatste twee leiden tot een (gedeeltelijk) negatief reisadvies.
Groen = Geen bijzondere veiligheidsrisico’s
Geel = Let op, veiligheidsrisico’s
Oranje = Alleen noodzakelijk reizen
Rood = Alle reizen worden ontraden

Let op!

quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:12 schreef SecretPret het volgende:

[..]

:')
pi_167818237
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 22:06 schreef HiZ het volgende:
Ik kreeg net twee foto's van in Reina. Het ziet er uit als een slachthuis.
Foto's staan inmiddels overal.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')