quote:Op zondag 1 januari 2017 15:44 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Nog lang niet. Turkije is nu een soort van Rusland.
tegenstanders eliminerenquote:Op zondag 1 januari 2017 20:46 schreef Zahreddine het volgende:
[..]Rusland met Turkije vergelijken.
Het ging over de frequentie van aanslagen in beide landen.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:10 schreef Onnoman het volgende:
[..]
tegenstanders elimineren
zijn beide landen goed in
Aanslagen in Rusland gebeuren vaak genoeg.(Vandaar een megatief reisadvies) maar het komt haast op het nieuws.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:15 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
Het ging over de frequentie van aanslagen in beide landen.
Bronnen?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Aanslagen in Rusland gebeuren vaak genoeg.(Vandaar een megatief reisadvies) maar het komt haast op het nieuws.
idd. Rusland lijkt me toch een stuk veiliger dan Turkije hoor.quote:
Er is geen negatief reisadvies voor rusland hoor.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:16 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Aanslagen in Rusland gebeuren vaak genoeg.(Vandaar een megatief reisadvies) maar het komt haast op het nieuws.
https://www.rijksoverheid(...)iezen/inhoud/ruslandquote:Op zondag 1 januari 2017 21:18 schreef ChrisCarter het volgende:
[..]
Er is geen negatief reisadvies voor rusland hoor.
quote:Op zondag 1 januari 2017 21:17 schreef Zahreddine het volgende:
[..]
idd. Rusland lijkt me toch een stuk veiliger dan Turkije hoor.
Nog iets inhoudelijk toe te voegen?quote:
Dit is echt zo sneu. Ik wil die dader echt slachten. Gewoon 1 voor 1 zijn vingers eraf terwijl die lijdtquote:Op zondag 1 januari 2017 21:42 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.instagram.com/p/BASYZ21wvgy/
Die 21 jarige met zijn moeder.
haramquote:Op zondag 1 januari 2017 21:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zijn de aanslagplegers inmiddels bekend?Waarom nou een fucking nachtclub?
Post ik wat inhoudelijks word ik genegeerd. Ergelijk dit. Ga dan niet lopen zeuren om goeie posts eikel.quote:
Gast, ik heb geen 24/7 tijd om te reageren, en laat die beledigingen best maar achterwege.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:52 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Post ik wat inhoudelijks word ik genegeerd. Ergelijk dit. Ga dan niet lopen zeuren om goeie posts eikel.
Wat betekent die tekst die er boven staat?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:53 schreef Stimorol- het volgende:
https://www.instagram.com/p/BOvFOgYgeQh/
Nsfw.
Haram. Dit vieren is goddeloos. Club vol halfnaakte vrouwen, gemengde groepen, alcohol.quote:Op zondag 1 januari 2017 21:51 schreef Blue_Panther_Ninja het volgende:
Zijn de aanslagplegers inmiddels bekend?Waarom nou een fucking nachtclub?
leuk, je vermeld een aanslag van 2015 en voor de rest blijven die zogenaamde andere aanslagen vaag vermeld. Gelieve specifieke bronnen daarvoor. Moeten we echt een de verhoudingen van aanslagen in Rusland en Turkije gaan vergelijken?quote:Op zondag 1 januari 2017 21:42 schreef SecretPret het volgende:
"In oktober 2015 werd een bomaanslag gepleegd op een Russisch passagierstoestel, onderweg van Egypte naar Sint-Petersburg.
De afgelopen jaren waren er meerdere terroristische aanslagen in Moskou. Onder andere een vliegveld en de metro waren het doelwit. De dreiging van nieuwe aanslagen blijft aanwezig. Vooral in grote steden in het zuiden van Rusland.
De veiligheidssituatie in Tsjetsjenië en de overige gebieden van de Noord-Kaukasus blijft zorgelijk. Geweld in deze gebieden kan leiden tot een hoger veiligheidsrisico in Rusland en vooral in Moskou."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |