abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_167810041
quote:
Op zondag 1 januari 2017 16:23 schreef Triggershot het volgende:
Ook jij mag leren lezen, de opgesomde wetten geven aan dat Ankara's gemeentelijke bestuur en het ministerie zelf mogen bepalen hoe en wat voor inrichting de gebieden krijgen, inclusief onderhoud, preservatie en nieuwbouw.

[..]

De hoogste rechter van Turkije gaat daar niet over, de alleroperhoogste rechter van Turkije mag bijvoorbeeld ook niet bepalen wat Erdogan's budget is, dat doet het parlement, de volksvertegenwoordigers en het kabinet, gooi het maar door Google translate anders, kan je het voor jezelf nog eens teruglezen.
Wat is dit voor -hemeltergend- vrouwentaalgebruik ? ;(
pi_167810060
quote:
6s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:58 schreef Treinhomo het volgende:

[..]

Wat is dit voor -hemeltergend- vrouwentaalgebruik ? ;(
Ik weet het.
pi_167810082
quote:
Op zondag 1 januari 2017 16:59 schreef Triggershot het volgende:
Ik weet het.
pi_167810172
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Als Amerika die mensen niet bewapend hoef je er ook niet voor te vechten.
AK-47....
Question authorities, fuck religion, educate yourself, Viva el individualismo!
There's only one way of life, and that's your own!
pi_167810386
Hebben ze zijn identiteitspapieren nog niet gevonden?
pi_167810415
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
Goed, dodenlijstje
2 uit Tunesie
4 uit Irak
1 uit Libanon
7 uit Saudi Arabië
2 uit India
1 uit Canada
1 uit Syrie
1 uit Israel
1 uit Belgie
11 uit Turkije
Rest onbekend nog.
Hopelijk zijn die Saudis lid van de Koninklijke familie.
pi_167810511
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 08:37 schreef Zwansen het volgende:

[..]

En aangezien het op 1 januari is gebeurd wordt dit bij de jaarsamenvattingen echt zo'n ohjaatje, dan zijn we dit allemaal alweer bijna vergeten.
Gaat het jaaroverzicht niet halen, ben 't nu al bijna vergeten, er komen dit jaar nog veel betere aanslagen op plaatsen dichterbij.
pi_167810740
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:19 schreef Nielsch het volgende:

[..]

Hopelijk zijn die Saudis lid van de Koninklijke familie.
Waarom zou je je eigen sponsor doden?
pi_167810767
WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40 Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign nationals … https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167810809
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40 Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign na… https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
[ afbeelding ]
Snor netjes getrimmed ---> Salafi.
pi_167810860
Gelukkig; de eerste -ware- speurder heeft zich gemeld. :D
Nu is het wachten op die andere van de [KPD]-brigade.

[ Bericht 20% gewijzigd door #ANONIEM op 01-01-2017 17:42:52 ]
pi_167810901
Nachtclubs sluiten is opzich ook best wel in de lijn van het gedachtegoed van Erdogan, veul te verderfelijk en weinig goede ayran.
pi_167810936
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:48 schreef Triggershot het volgende:
Engeland, Amerika en Spanje waren dan ook geen willekeurige doelen. Maar allemaal gerelateerd aan het militair handelen van de desbetreffende landen in het Midden Oosten e.o. Turkije bevindt zich momenteel niet in een oorlog met Al-Qaeda/Nusrah, maar met IS.
Kan zo zijn, maar een kantoorgebouw, metro en bus zijn volgens mij bij uitstek burgerdoelen, en daar ging het om. Jij zei dat ze niet zomaar burgerdoelen aanvielen, tenzij die 'schuldig' bezig waren.
pi_167810943
Lekker begin van het jaar. :{
"Bijna niemand durft de islam te bekritiseren en te bespotten zoals dat met het christendom werd en wordt gedaan, terwijl daar gezien het totalitaire en onderdrukkende karakter van de islam toch alle reden toe is." ~ H.Heeresma
pi_167811020
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:

[..]

Kan zo zijn, maar een kantoorgebouw, metro en bus zijn volgens mij bij uitstek burgerdoelen, en daar ging het om. Jij zei dat ze niet zomaar burgerdoelen aanvielen, tenzij die 'schuldig' bezig waren.
Ik maak daar een onderscheid tussen IS en Al-Qaida, ik pleit Al-Qaida niet vrij van aanslagen op burger(doelen)s. AQ zag zichzelf in oorlog met Spanje en Engeland, zodra Spanje zich terugtrok uit Irak lag de focus dan ook niet meer op Spanje. AQ heeft er geen belang bij om momenteel haar operatiegebied uit te breiden in Turkije, IS daarentegen heeft veel belang bij een chaotisch Turkije.
pi_167811530
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40 Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign nationals … https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
[ afbeelding ]
Vraag mij af wat zijn nationaliteit is.
  zondag 1 januari 2017 @ 18:29:08 #242
165392 TeenWolf
You are an animal! Woo!
pi_167811757
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 13:00 schreef OEM het volgende:

[..]

Maar wel alleen als het jullie uitkomt dan he? Want als het terrorisme van Erdogan bekritiseerd wordt, dan zijn alle Turkjes weer op hun pik getrapt.
Turkije heeft Frankrijk bezocht na de Bataclan aanslag, andersom is er weinig tot geen begrip.
Er riep al 1 of andere hansworst een paar posts terug dat Turkije dit 'over zichzelf had afgeroepen' , terwijl diezelfde droeftoetertjes dit niet zeiden na de cafe/bar aanslagen in Parijs en Texas.
Ze denken echt dat terrorisme te onderscheiden is in goed en slecht, kksneu gewoon.
Op dinsdag 7 juni 2016 23:04 Papierversnipperaar het volgende:
En waarom staat Groot Brittannië er niet tussen? Alleen al het drugs geld dat door HSBC is witgewassen levert dat land een ereplaats op.
Website ware Islam: http://harun-yahya.net/
pi_167811884
Reina’ya ateş açarak giren saldırganın yeni görüntüleri ortaya çıktı!

nieuwe beelden

video

http://gazetemanifesto.co(...)tuleri-ortaya-cikti/
"A lie is a lie even if everyone believes it. The truth is the truth even if no one believes it."
pi_167811896
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:35 schreef StaceySinger het volgende:
Reina’ya ateş açarak giren saldırganın yeni görüntüleri ortaya çıktı!
Goed verhaal man.
Ja doei.
pi_167811917
quote:
5s.gif Op zondag 1 januari 2017 18:35 schreef motorbloempje het volgende:

[..]

Goed verhaal man.
Er staat daar dat er nieuwe beelden zijn :')
Schrijf wat leuks in m'n gastenboek :) : http://secretpret.mygb.nl/
BTC : 3L9zW8LhLF4FpTjM8ojQUxeeEBjnJeE6z3
pi_167813002
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 17:50 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ik maak daar een onderscheid tussen IS en Al-Qaida, ik pleit Al-Qaida niet vrij van aanslagen op burger(doelen)s. AQ zag zichzelf in oorlog met Spanje en Engeland, zodra Spanje zich terugtrok uit Irak lag de focus dan ook niet meer op Spanje. AQ heeft er geen belang bij om momenteel haar operatiegebied uit te breiden in Turkije, IS daarentegen heeft veel belang bij een chaotisch Turkije.
IS opereert vrij goedkoop. Het doet wat oproepen, inspireert wat eenlingen en eist dan de aanslag op waar ze nauwelijks tot geen geld ingestoken hebben. het is AQs afgesplitste outlet voor het gewone volk.
pi_167813579
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 19:22 schreef Beathoven het volgende:

[..]

IS opereert vrij goedkoop. Het doet wat oproepen, inspireert wat eenlingen en eist dan de aanslag op waar ze nauwelijks tot geen geld ingestoken hebben. het is AQs afgesplitste outlet voor het gewone volk.
Ergens denk ik nog wel dat Al-Qaeda vergelijkbare successen zoals de IS graag had geboekt, dan wel betreurt dat IS zich heeft afgesplitst van AQ.
pi_167813647
"Eerdere berichten dat de dader was gekleed in een kerstmanpak, zijn onjuist"

Wat voor video was dat dan die hier werd geplaatst, waarin een vrouw in het bloed lag? Later in die video zag je een man in een kerstmanpak zwaaien met een wapen.
pi_167813968
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:

[..]

Ergens denk ik nog wel dat Al-Qaeda vergelijkbare successen zoals de IS graag had geboekt, dan wel betreurt dat IS zich heeft afgesplitst van AQ.
Dat zeker.

Een pro-AQ sheik noemde IS een stel geiten die geleid worden door een leeuw. Ik denk dat AQ wel jaloers is op IS maar dat men bij AQ vindt dat veel IS zaken niet met al teveel denkcapaciteit benaderd worden. AQ heeft nog steeds de wens dat de Amerikaanse bezetters hun grond verlaten en hebben geen belang bij t verstoren van het leven van de gewone man in het westen als er geen groot politiek punt gemaakt kan worden.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')