Wat is dit voor -hemeltergend- vrouwentaalgebruik ?quote:Op zondag 1 januari 2017 16:23 schreef Triggershot het volgende:
Ook jij mag leren lezen, de opgesomde wetten geven aan dat Ankara's gemeentelijke bestuur en het ministerie zelf mogen bepalen hoe en wat voor inrichting de gebieden krijgen, inclusief onderhoud, preservatie en nieuwbouw.
[..]
De hoogste rechter van Turkije gaat daar niet over, de alleroperhoogste rechter van Turkije mag bijvoorbeeld ook niet bepalen wat Erdogan's budget is, dat doet het parlement, de volksvertegenwoordigers en het kabinet, gooi het maar door Google translate anders, kan je het voor jezelf nog eens teruglezen.
Ik weet het.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:58 schreef Treinhomo het volgende:
[..]
Wat is dit voor -hemeltergend- vrouwentaalgebruik ?
AK-47....quote:Op zondag 1 januari 2017 15:50 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Als Amerika die mensen niet bewapend hoef je er ook niet voor te vechten.
Hopelijk zijn die Saudis lid van de Koninklijke familie.quote:Op zondag 1 januari 2017 16:28 schreef Stimorol- het volgende:
Goed, dodenlijstje
2 uit Tunesie
4 uit Irak
1 uit Libanon
7 uit Saudi Arabië
2 uit India
1 uit Canada
1 uit Syrie
1 uit Israel
1 uit Belgie
11 uit Turkije
Rest onbekend nog.
Gaat het jaaroverzicht niet halen, ben 't nu al bijna vergeten, er komen dit jaar nog veel betere aanslagen op plaatsen dichterbij.quote:Op zondag 1 januari 2017 08:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
En aangezien het op 1 januari is gebeurd wordt dit bij de jaarsamenvattingen echt zo'n ohjaatje, dan zijn we dit allemaal alweer bijna vergeten.
Waarom zou je je eigen sponsor doden?quote:Op zondag 1 januari 2017 17:19 schreef Nielsch het volgende:
[..]
Hopelijk zijn die Saudis lid van de Koninklijke familie.
twitter:WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign nationals … https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
Snor netjes getrimmed ---> Salafi.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign na… https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
Kan zo zijn, maar een kantoorgebouw, metro en bus zijn volgens mij bij uitstek burgerdoelen, en daar ging het om. Jij zei dat ze niet zomaar burgerdoelen aanvielen, tenzij die 'schuldig' bezig waren.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:48 schreef Triggershot het volgende:
Engeland, Amerika en Spanje waren dan ook geen willekeurige doelen. Maar allemaal gerelateerd aan het militair handelen van de desbetreffende landen in het Midden Oosten e.o. Turkije bevindt zich momenteel niet in een oorlog met Al-Qaeda/Nusrah, maar met IS.
Ik maak daar een onderscheid tussen IS en Al-Qaida, ik pleit Al-Qaida niet vrij van aanslagen op burger(doelen)s. AQ zag zichzelf in oorlog met Spanje en Engeland, zodra Spanje zich terugtrok uit Irak lag de focus dan ook niet meer op Spanje. AQ heeft er geen belang bij om momenteel haar operatiegebied uit te breiden in Turkije, IS daarentegen heeft veel belang bij een chaotisch Turkije.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:46 schreef Childofthe90s het volgende:
[..]
Kan zo zijn, maar een kantoorgebouw, metro en bus zijn volgens mij bij uitstek burgerdoelen, en daar ging het om. Jij zei dat ze niet zomaar burgerdoelen aanvielen, tenzij die 'schuldig' bezig waren.
Vraag mij af wat zijn nationaliteit is.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:37 schreef StaceySinger het volgende:
[ afbeelding ]twitter:WashingtonPoint twitterde op zondag 01-01-2017 om 17:29:40Turkish Police releases Reina attack suspect's passport control photos. It claimed now attacker/s is/are foreign nationals … https://t.co/uGiiJUfmHk reageer retweet
Turkije heeft Frankrijk bezocht na de Bataclan aanslag, andersom is er weinig tot geen begrip.quote:Op zondag 1 januari 2017 13:00 schreef OEM het volgende:
[..]
Maar wel alleen als het jullie uitkomt dan he? Want als het terrorisme van Erdogan bekritiseerd wordt, dan zijn alle Turkjes weer op hun pik getrapt.
Goed verhaal man.quote:Op zondag 1 januari 2017 18:35 schreef StaceySinger het volgende:
Reina’ya ateş açarak giren saldırganın yeni görüntüleri ortaya çıktı!
Er staat daar dat er nieuwe beelden zijnquote:
IS opereert vrij goedkoop. Het doet wat oproepen, inspireert wat eenlingen en eist dan de aanslag op waar ze nauwelijks tot geen geld ingestoken hebben. het is AQs afgesplitste outlet voor het gewone volk.quote:Op zondag 1 januari 2017 17:50 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ik maak daar een onderscheid tussen IS en Al-Qaida, ik pleit Al-Qaida niet vrij van aanslagen op burger(doelen)s. AQ zag zichzelf in oorlog met Spanje en Engeland, zodra Spanje zich terugtrok uit Irak lag de focus dan ook niet meer op Spanje. AQ heeft er geen belang bij om momenteel haar operatiegebied uit te breiden in Turkije, IS daarentegen heeft veel belang bij een chaotisch Turkije.
Ergens denk ik nog wel dat Al-Qaeda vergelijkbare successen zoals de IS graag had geboekt, dan wel betreurt dat IS zich heeft afgesplitst van AQ.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:22 schreef Beathoven het volgende:
[..]
IS opereert vrij goedkoop. Het doet wat oproepen, inspireert wat eenlingen en eist dan de aanslag op waar ze nauwelijks tot geen geld ingestoken hebben. het is AQs afgesplitste outlet voor het gewone volk.
Dat zeker.quote:Op zondag 1 januari 2017 19:43 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Ergens denk ik nog wel dat Al-Qaeda vergelijkbare successen zoals de IS graag had geboekt, dan wel betreurt dat IS zich heeft afgesplitst van AQ.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |