De tering, wil ik niet naar kijken hoor, arme mevrouw, godverdomme...quote:Op zondag 1 januari 2017 01:47 schreef agter het volgende:
https://twitter.com/ceritm/status/815347961303601153
Hier is het filmpje.
Die vrouw leeft nog?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja
Damn, de Turken zijn echt weer dom bezig geweest. De grote vraag is nu of het inderdaad Islamitische terroristen zijn. Stel je voor dat het dit keer een andere groepering is geweest (Koerden bijv) dan heb je het vanaf morgen over een burgeroorlogtwitter:BenjaminHarvey twitterde op zondag 01-01-2017 om 01:43:51All the propaganda against celebrating New Year's in Turkey, including mock executions of Santa, wasn't funny before and certainly isn't now reageer retweet
Ik dacht dat je bedoelde er zijn geen filmpjes en dus false flag net zoals bij Bataclan werd gezegd. Sorry.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:49 schreef agter het volgende:
[..]
Ja
Nu niet meerquote:
Heel erg dit.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:50 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Ik dacht dat je bedoelde er zijn geen filmpjes en dus false flag net zoals bij Bataclan werd gezegd. Sorry.
Ongelofelijk is het gewoon......
Ik kon er niks van maken, zag alleen bloedquote:Op zondag 1 januari 2017 01:51 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Leek net alsof haar mond bewoog? Maar ga niet nog een keer kijken.
Lijkt mij gewoon de gabbers van ISIS, niet de Koerden.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:50 schreef Nintex het volgende:
Damn, de Turken zijn echt weer dom bezig geweest. De grote vraag is nu of het inderdaad Islamitische terroristen zijn. Stel je voor dat het dit keer een andere groepering is geweest (Koerden bijv) dan heb je het vanaf morgen over een burgeroorlogtwitter:BenjaminHarvey twitterde op zondag 01-01-2017 om 01:43:51All the propaganda against celebrating New Year's in Turkey, including mock executions of Santa, wasn't funny before and certainly isn't now reageer retweet
Dodental loopt inmiddels richting de 100 volgens onbevestigde berichten.
Niet normaal idd.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:52 schreef agter het volgende:
[..]
Heel erg dit.
Ik word er moedeloos van.
De bars en pubs staan buiten de islam. Verder is het een economisch onbenul die denkt dat je met donaties een land kunt redden terwijl hij zelf stevig op de portemonnee van het land parasiteert.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:35 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Wel. Dit duurt te lang nu. Het gaat de economie raken.
Dit is geen PKK. Dit is IS. Punt. Daar is geen discussie over mogelijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:50 schreef Nintex het volgende:
Dodental loopt inmiddels richting de 100 volgens onbevestigde berichten.
Klopt idd, Bataclan v 2.0.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:54 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Dit is geen PKK. Dit is IS. Punt. Daar is geen discussie over mogelijk.
Je ziet haar liggen in een plas bloed met haar gezicht. Dacht te zien dat ze haar mond opendeed maar misschien zag ik het verkeerd.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Durf niet te kijken. Wat gebeurt er.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |