Niet kijken, niet over na denken, ik heb het filmpje uitgezet.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:56 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Durf niet te kijken. Wat gebeurt er.
Lijkt er wel op meer dan Bataclan.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:57 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Zijn er meer slachtoffers dan in Parijs vorig jaar?
Pff, wat een onrust in Turkije, als ik mag kiezen zou ik toch liever in Griekenland wonen, misschien heb je daar een enorme crisis en werkloosheid, maar geen terrorisme.
Mwoa.... als jij je nou toevallig in zo'n tent begaf....quote:Op zondag 1 januari 2017 00:30 schreef Hyaenidae het volgende:
[..]
Als het in hun eigen land blijft prima toch?
Nou het heeft gewerkt. Waarom niet gewoon in burger?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:59 schreef DeParo het volgende:
Valt niet te zeggen, Yasmin, de politie deed het ivm een undercoveroperatie zodat ze niet gespot worden en sneller kunnen ingrijpen wanneer er iets gebeurt.
Lijkt mij ook.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:56 schreef Arthur_Spooner het volgende:
De Erdolf-adepten zullen gelijk weer wijzen naar de Koerden maar dit is duidelijk het werk van IS.
wat staat er te lezen op screenshots? iemand?twitter:Halitisci twitterde op zondag 01-01-2017 om 01:52:24Yetiştirdikleri Kindar ve DİNDAR nesil Reina'da katledilen 35 cana seviniyor. 😠 @mrtslm40 @baysal48 @ismaildukel… https://t.co/phlQqWM47D reageer retweet
Ik lig wakker van nare beelden so nvm dan idd.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:57 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niet kijken, niet over na denken, ik heb het filmpje uitgezet.
Ik vond het wel naar dus beter niet klikken dan.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:01 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Ik lig wakker van nare beelden so nvm dan idd.
Turkije is nu spotgoedkoop met al die terrorismeforecasts. Syrie en Irak schijnen net iets goedkoper te zijn nog.quote:
Mensen die het goedkeuren. Of wil je per se alles vertaal.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:00 schreef Warsaw het volgende:
wat staat er te lezen op screenshots? iemand?twitter:Halitisci twitterde op zondag 01-01-2017 om 01:52:24Yetiştirdikleri Kindar ve DİNDAR nesil Reina'da katledilen 35 cana seviniyor. 😠 @mrtslm40 @baysal48 @ismaildukel… https://t.co/phlQqWM47D reageer retweet
De extra beveiliging bij de club ivm tips van de Amerikaanse inlichtingendienst heeft evenmin gewerktquote:Op zondag 1 januari 2017 01:59 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Nou het heeft gewerkt. Waarom niet gewoon in burger?
Kwaliteit was dan wel dusdanig slecht dat de minder fijne details niet zichtbaar waren.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:01 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Ik vond het wel naar dus beter niet klikken dan.
Zou aardig zijn als je Turks kan spreken.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die het goedkeuren. Of wil je per se alles vertaal.
Dude, die grap maakten we hier ook altijd.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:02 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Turkije is nu spotgoedkoop met al die terrorismeforecasts. Syrie en Irak schijnen net iets goedkoper te zijn nog.
Vond het al genoeg detail eigenlijkquote:Op zondag 1 januari 2017 02:03 schreef Nattekat het volgende:
[..]
Kwaliteit was dan wel dusdanig slecht dat de minder fijne details niet zichtbaar waren.
Nee vermoedde al zoiets, thanksquote:Op zondag 1 januari 2017 02:02 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Mensen die het goedkeuren. Of wil je per se alles vertaal.
aarrgh wat een verschrikking.quote:
Ik vind daar niks over gelukkigquote:Op zondag 1 januari 2017 02:05 schreef Ryan3 het volgende:
Ankara ook wat aan de hand. of niet?
Loos alarm wrs.
Tering wat afgrijselijk!quote:Op zondag 1 januari 2017 01:49 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
De tering, wil ik niet naar kijken hoor, arme mevrouw, godverdomme...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |