Is het officieel bevestigd dat die guards dood zijn?quote:Op zondag 1 januari 2017 00:59 schreef DeParo het volgende:
Heftige gebeurtenis inmiddels en mogelijk drie schutters al.
Turkije kennende gaat dat allemaal dus nog wel allemaal even duren.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:00 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Is het officieel bevestigd dat die guards dood zijn?
Jazeker. Minimale info.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:00 schreef DeParo het volgende:
[..]
Turkije kennende gaat dat allemaal dus nog wel allemaal even duren.
twitter:News_Executive twitterde op zondag 01-01-2017 om 00:53:33UPDATE: Police special forces are reportedly about to to storm the #Reina nightclub, where at least one terrorist is still hiding. reageer retweet
Zo zeg.quote:Owner of #Reina: American intelligence has warned us about a possible attack 10 days before,and precautions were taken but it still happened
Tja, ik denk dat het aantal slachtoffers wel zal oplopen.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:09 schreef Perrin het volgende:
Dit wordt er toch niet weer zoeen met tientallen doden
Wat een begin van 2017.
twitter:hasavrat twitterde op zondag 01-01-2017 om 01:00:29Earlier today CNNTürk reported that police were providing NYE security by going under cover dressed as Santa Claus. https://t.co/n0hMCKvMZt reageer retweet
Kan nog flink oplopen dus.quote:Mayor Vasip Şahin Statement: Innocent people celebrating new year were attacked by terrorist. At least 35 dead at least 40 injured.
Holy shit.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:20 schreef DeParo het volgende:
De burgemeester van de stad Istanbul meldt zojuist het volgende al:
[..]
Kan nog flink oplopen dus.
Het was een bepaalde schatting.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:24 schreef Stimorol- het volgende:
Er zit dus nog zeker een terrorist binnen. Dan moet je toch uitgaan van een groot aantal aan doden?
Meen je dat nou serieus dat er een groot probleem is?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:25 schreef Ryan3 het volgende:
Er is toch wel een groot probleem hoor. Kun je zeggen ja, hoeveel mensen zijn vandaag van hun keukentrapje afgevallen of moeten ogen en vingers missen, maar dat is gespreid en door dommigheid hè.
Vind je van niet dan?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:26 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Meen je dat nou serieus dat er een groot probleem is?
Ik was zo sarcastisch als een deur.quote:
2 tegen 1 dat er binnen 3 maanden in Turkije opnieuw een aanslag gepleegd wordt en 4 tegen 1 dat dat opnieuw in Istanbul zal gebeuren.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:21 schreef bijstandboy het volgende:
[..]
Terrorisme is tegenwoordig een mistery guest
Was het afgelopen jaar in Istanbul en bijna elke plek die ik bezocht voor werk en reizen kwam op een of andere manier in het nieuws door de coup en terreur dus dat was toch gaar inderdaad.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:26 schreef Opsonisatie het volgende:
Ook nog eens in fucking Reina![]()
don't get me wrong, geen enkel plek is geschikt voor terreur, maar memories ...
twitter:timurkuran twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 16:11:57Islamization advances in Turkey: All mosques condemn New Year's celebrations as "unIslamic, foreign, sinful. https://t.co/ENKqJUKMbl reageer retweet
Sommige mensen op FOK!, heb ik het idee, hebben dat nog niet door hoor.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef Villas__Rubin het volgende:
[..]
Ik was zo sarcastisch als een deur.
Dat je dat nu pas zou vaststellen is 'niet helemaal op tijd'..........
Wellicht ook juist veel seculiere Turken die ze hiermee pakken?quote:Op zondag 1 januari 2017 01:29 schreef Nintex het volgende:
Voordat dit gebeurde waren nieuwjaarsfestiviteiten on-Islamitisch verklaardtwitter:timurkuran twitterde op vrijdag 30-12-2016 om 16:11:57Islamization advances in Turkey: All mosques condemn New Year's celebrations as "unIslamic, foreign, sinful. https://t.co/ENKqJUKMbl reageer retweet
Oke.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:29 schreef Ryan3 het volgende:
Sommige mensen op FOK!, heb ik het idee, hebben dat nog niet door hoor.
Daarom was ik sarcastisch tav jouw sarcasme.
Oh? AD en NU spreken van 1 schutter.quote:Op zondag 1 januari 2017 01:31 schreef Opsonisatie het volgende:
3 schutters worden gezocht verkleedt in santapakjes
Het zijn constant personen met een islamitische achtergrond, IS, PKK who the hell caresquote:Op zondag 1 januari 2017 01:28 schreef voetbalmanager2 het volgende:
[..]
2 tegen 1 dat er binnen 3 maanden in Turkije opnieuw een aanslag gepleegd wordt en 4 tegen 1 dat dat opnieuw in Istanbul zal gebeuren.
Verder 10 tegen 9 dat Erdogan de schuld van deze aanslag op Gulenisten en/of Koerden gaat schuiven en 2 tegen 1 dat hij ook Amerika in dit complot gaat betrekken.
Tenslotte zou ik ook graag mijn geld in willen zetten dat de Turkse economie er over 3 maanden nog slechter voor staat dan nu, maar er zal geen enkele bookie die weddenschap aan willen gaan.
ik kijk naar turkse nieuwszender en die zijn sneller + actuelerquote:Op zondag 1 januari 2017 01:31 schreef Yasmin23 het volgende:
[..]
Oh? AD en NU spreken van 1 schutter.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |