Kan, maar ze moeten weten dat hij is uitgeschakeld, overigens heeft dat mediaverbod weinig te maken met het niet willen inlichten van een terrorist maar meer met het zelf controleren van de toevoer en wat er over kan worden geschreven.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:34 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wellicht.
En verdere update, moet wel een actieve schutter zijn toch als ze niet naar binnen gaan om de doden te bergen?twitter:EsraD twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:29:39.@cnnturk reporting no other injured being taken to hospitals, but that there remain more dead inside. Its being called Istanbul's Bataclan. reageer retweet
Durf jij nog naar Turkije in deze tijden?quote:Op zondag 1 januari 2017 02:31 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Moan wat lul je nou. Ik zeg tegen jou wat ik zie en wat klomt. Ik zie tientallen ambulance en polities in Istanbul. Bewegend beeld met een live-tag
quote:Op zondag 1 januari 2017 02:36 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Durf jij nog naar Turkije in deze tijden?
Er kwamen altijd al aanslagen voor, soms wat meer en soms wat minder, en nu weer wat meer. Maar zolang er in elk Europees land niet bijna elke dag een grote aanslag plaatsvindt dan valt het allemaal nog enorm mee wat dat betreft.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:20 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Dus er zijn de laatste jaren niet meer aanslagen bij gekomen in Europa?![]()
Charlie, daarna bataclan, aanslag op een joods museum in Brussel, aanslagen in Brussel op het metrostation en het vliegveld, aanslag in Nice, aanslag in Berlijn... En heel veel steekpartijen in België en Frankrijk... Maar nee hoor, het lijkt maar zo.
quote:Op zondag 1 januari 2017 02:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
De meeste Turken zijn trouwens tegen terrorisme, heb in Turkije veel mensen gesproken van het hotel, en die vinden het verschrikkelijk, ik was vlak na de aanslag in Nice Frankrijk in Alanya en het hotelpersoneel die zei al, het zijn beesten, geen mensen.
Dus hopelijk beseffen de mensen ook dat niet alle turken terroristen zijn
Moeten ze vooral op Erdogan blijven stemmen die iedereen tegen elkaar opzet bijvoorbeeld.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
De meeste Turken zijn trouwens tegen terrorisme, heb in Turkije veel mensen gesproken van het hotel, en die vinden het verschrikkelijk, ik was vlak na de aanslag in Nice Frankrijk in Alanya en het hotelpersoneel die zei al, het zijn beesten, geen mensen.
Je komt echt te simpel over met deze post.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Niets gebeurd daar kennelijk, was er paar jaar geleden ook rond deze tijd, echt een mensenmassa, dat wil je niet geloven.quote:
Waar?quote:Op zondag 1 januari 2017 02:43 schreef Ryan3 het volgende:
[..]
Niets gebeurd daar kennelijk, was er paar jaar geleden ook rond deze tijd, echt een mensenmassa, dat wil je niet geloven.
Doet ie niet.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:39 schreef DeParo het volgende:
[..]
Moeten ze vooral op Erdogan blijven stemmen die iedereen tegen elkaar opzet bijvoorbeeld.
Waarom niet? Jezelf laten schrikken door terrorisme? Triest.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:36 schreef Zalmplaat010 het volgende:
[..]
Durf jij nog naar Turkije in deze tijden?
Zeer triest.quote:257 confirmed dead 141 for intensive care
there were ~1000 people there
possible hostage situation inside ongoing
http://www.cnnturk.com/canli-yayin
álle mensen zijn tegen dergelijk terrorisme... Alleen zeer gestoorde figuren en types die tot zulke organisatie horen vinden zulke terrorisme cool.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:38 schreef Zalmplaat010 het volgende:
Omdat "wij" op de politici stemmen die "hun" land platbombarderen.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:44 schreef Mike-The-Situation het volgende:
Tering wat verschrikkelijk. Het blijft voor mij nog altijd onbegrijpelijk waarom er zovaak onschuldige mensen slachtoffer worden ipv verantwoordelijke politici.
Wat?quote:Op zondag 1 januari 2017 02:46 schreef DeParo het volgende:
Ik weet niet of dit klopt:
257 confirmed dead 141 for intensive care
there were ~1000 people there
possible hostage situation inside ongoing
http://www.cnnturk.com/canli-yayin
Pfff, dat zou wel naatje zijn. En dan druk ik me zacht uit.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer triest.
Cnn staat gewoon 35 doden.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer triest.
Op die livestream in je link staat nog steeds 1 agent en minstens 35 doden. Hoe kom jij aan je cijfers? Is wel extreem hoog.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:46 schreef DeParo het volgende:
[..]
Zeer triest.
Misschien in de uitzending gezegd maar verder weinig herhaald dus zal dan wel onzin of typfout zijn.quote:
twitter:DiegoCupolo twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:33:06Eyewitness account from #Reina club attack in #Istanbul #Turkey. Translated from: https://t.co/y1RcZJCzjO https://t.co/kk2VhT96Ii reageer retweet
Iemand had het ergens gepost met link naar de uitzending maar kan niet echt Turks spreken verder.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:49 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Op die livestream in je link staat nog steeds 1 agent en 35 verdere doden. Hoe kom jij aan je cijfers? Is wel extreem hoog.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |