Flikker op man. Dat je op zo'n trieste gebeurtenis nog denkt dat je grappig bent..quote:
Ik realiseer me in steeds meer situaties hoe kwetsbaar onze samenleving is, terwijl ik hier 'vroeger' nooit bij stil heb gestaan.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:20 schreef DeParo het volgende:
[..]
Oh ja? Vertel eens hoe jouw dagelijkse leven er dan door wordt beinvloed?
Jeetje. Nou nou.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:24 schreef SemPai het volgende:
[..]
Ik realiseer me in steeds meer situaties hoe kwetsbaar onze samenleving is, terwijl ik hier 'vroeger' nooit bij stil heb gestaan.
Volgens mij heeft hij gewoon gelijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:23 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Flikker op man. Dat je op zo'n trieste gebeurtenis nog denkt dat je grappig bent..
Heeft weinig met grappig te maken.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:23 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Flikker op man. Dat je op zo'n trieste gebeurtenis nog denkt dat je grappig bent..
En overigens wat zit je nou dom moeilijk te doen, je weet ten eerste heel Goed dat Erdogan dit elke keer bij een aanslag of iets in die richting doet, en ten tweede dat Erdogan verantwoordelijk is voor dit soort debielengedrag en mensen tegen elkaar opzet.twitter:TurkeyUntold twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:08:08Turkish Radio and Television Board imposes temporary media ban on coverage of the armed attack on a nightclub in Istanbul tonight. reageer retweet
Misschien zit je te veel op je computer en kijk je te veel televisie als je er op geen enkele andere manier mee te maken krijgt.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:24 schreef SemPai het volgende:
[..]
Ik realiseer me in steeds meer situaties hoe kwetsbaar onze samenleving is, terwijl ik hier 'vroeger' nooit bij stil heb gestaan.
Vroeger werd misschien ook minder bruut gebruik gemaakt van dat gegeven.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:24 schreef SemPai het volgende:
[..]
Hou eens op man. Wil je hier svp geen islam topic van maken?quote:Op zondag 1 januari 2017 02:26 schreef superniger het volgende:
Religie van vrede.![]()
Gelukkig nieuwjaar.
Al 35 doden inmiddels.
Jawel. Let je ook op de info? Die is oud en summier. Je ziet alleen maar algemene beelden van wat ambulances.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:28 schreef SecretPret het volgende:
Dan heeft de turkse kanaal waar wij naar kijken de melding nog niet door
Dan zijn ze ook niet helemaal slim bezig. Je wil toch niet zulke informatie beschikbaar maken voor een actieve schutter. Net als deze tjapneut.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:28 schreef SecretPret het volgende:
Dan heeft de turkse kanaal waar wij naar kijken de melding nog niet door
twitter:adriennemong twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:13:32Our producer in #Istanbul says police telling him one attacker still inside nightclub. Security perimeter being set up for 2 mile radius. reageer retweet
Die zit binnen gewoon het nieuws te volgenquote:Op zondag 1 januari 2017 02:30 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Dan zijn ze ook niet helemaal slim bezig. Je wil toch niet zulke informatie beschikbaar maken voor een actieve schutter. Net als deze tjapneut.twitter:adriennemong twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:13:32Our producer in #Istanbul says police telling him one attacker still inside nightclub. Security perimeter being set up for 2 mile radius. reageer retweet
Ja, dat is het ironische, we zien Europa als één land, zeker in het kader van aanslagen door IS. ook Turkije hoort daarbij, kennelijk.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:23 schreef Beathoven het volgende:
[..]
Europa kende altijd al veel geweld. Meer dan in 2016 zelfs. Maar omdat we niet meer over afzonderlijke landen praten die ver weg liggen maar over Europa alsof t onze achtertuin is lijkt het alsof t iedere dag raak is.
Kan je prima doen, heb je enig idee hoe snel je zoveel informatie kan oppikken via die Reddit live thread. Je zit niet uitgebreid een wikipedia pagina te lezen.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:30 schreef DeParo het volgende:
[..]
Die zit binnen gewoon het nieuws te volgen.
Moan wat lul je nou. Ik zeg tegen jou wat ik zie en wat klomt. Ik zie tientallen ambulance en polities in Istanbul. Bewegend beeld met een live-tagquote:Op zondag 1 januari 2017 02:29 schreef Stimorol- het volgende:
[..]
Jawel. Let je ook op de info? Die is oud en summier. Je ziet alleen maar algemene beelden van wat ambulances.
Denk dat hij op dit moment zijn aandacht wel voor iets anders aan het gebruiken is wat dat betreft.........................quote:Op zondag 1 januari 2017 02:31 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Kan je prima doen, heb je enig idee hoe snel je zoveel informatie kan oppikken via die Reddit live thread.
Hopelijk verkoopt vandaag iemand jou een klap.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:30 schreef DrDentz het volgende:
Lol hij was als kerstman verkleed, fucking vet
Het zal je leeftijd zijn maar die live-tag is weinig anders dat de uitzending live is, niet de beelden, dat is overal.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:31 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Moan wat lul je nou. Ik zeg tegen jou wat ik zie en wat klomt. Ik zie tientallen ambulance en polities in Istanbul. Bewegend beeld met een live-tag
Nou zegquote:Op zondag 1 januari 2017 02:32 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Hopelijk verkoopt vandaag iemand jou een klap.
Wellicht.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:32 schreef DeParo het volgende:
[..]
Denk dat hij op dit moment zijn aandacht wel voor iets anders aan het gebruiken is wat dat betreft.........................
twitter:EsraD twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:29:39.@cnnturk reporting no other injured being taken to hospitals, but that there remain more dead inside. Its being called Istanbul's Bataclan. reageer retweet
DAT ZEG IK. DUH.quote:Op zondag 1 januari 2017 02:31 schreef SecretPret het volgende:
[..]
Moan wat lul je nou. Ik zeg tegen jou wat ik zie en wat klomt. Ik zie tientallen ambulance en polities in Istanbul. Bewegend beeld met een live-tag
Istanbuls Bataclan, wrs v2.0quote:Op zondag 1 januari 2017 02:34 schreef HexHunter het volgende:
[..]
Wellicht.
En verdere update, moet wel een actieve schutter zijn toch als ze niet naar binnen gaan om de doden te bergen?twitter:EsraD twitterde op zondag 01-01-2017 om 02:29:39.@cnnturk reporting no other injured being taken to hospitals, but that there remain more dead inside. Its being called Istanbul's Bataclan. reageer retweet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |