quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:12 schreef Fred_B het volgende:
Het is voor mij tijd geworden om ook sociaal te gaan doen.
Bedankt voor alle gezelligheid in de voorbije paar dagen en hopelijk zien we elkaar door het nieuwe jaar heen wat vaker dan alleen in de Top 2000-reeks.
Ik ga incidenteel nog wel langskomen, maar niet meer uitgebreid meelezen. Fijne avond nog aan iedereen
UIteraardquote:
Je leven in 30 nummers. Wat een onmogelijke taak. Hoe lang ben je bezig geweest met die lijst?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Het begon als een grapje hoor
ik heb ooit op R49 een show gemaakt over mijn leven in 30 nummers en mijn dochter heeft die lijst bewaard en zei, nou mam, dan draaien we die wel
Ik ga waarschijnlijk pas rond 23.45 ergens anders heen.quote:
Ik tot half 9quote:
fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:12 schreef Fred_B het volgende:
Bedankt voor alle gezelligheid in de voorbije paar dagen en hopelijk zien we elkaar door het nieuwe jaar heen wat vaker dan alleen in de Top 2000-reeks.
Ik ga incidenteel nog wel langskomen, maar niet meer uitgebreid meelezen. Fijne avond nog aan iedereen
Dat gaat een lange crematie wordenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
ik heb ooit op R49 een show gemaakt over mijn leven in 30 nummers en mijn dochter heeft die lijst bewaard en zei, nou mam, dan draaien we die wel
dat was een prachtige showquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:13 schreef just me het volgende:
[..]
Fijne jaarwisseling, fijne avond, en een goed jaar, en tot ziens dan ergens!quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:12 schreef Fred_B het volgende:
Precies. Kan alleen maar beter worden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Coldplay kun je niet verneuken
was super leuk om te doen, elke keer weer iets veranderen of aanvullen, ben er wel even mee bezig geweest maar degene die de nummers bij elkaar gezocht heeft is er wel langer mee bezig geweest. Echt was een top avondquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:14 schreef livelink het volgende:
[..]
Je leven in 30 nummers. Wat een onmogelijke taak. Hoe lang ben je bezig geweest met die lijst?
Another one bites the dustquote:
Nee, klopt kokend water kun je ook niet meer kokenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:15 schreef Symphonic het volgende:
[..]
Coldplay kun je niet verneuken
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |