Pfff ik zit ook aan de dubbele ristretto'squote:Op zaterdag 31 december 2016 20:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ik ga ook mijn best doen, maar ik stort ws straks in
John Deacon dit ook nietquote:
Sommige delen speelt hij wel, maar een deel is gespeeld door Steve Howe bekend van Yes en Asiaquote:
De akoestiekjesquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:18 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Sommige delen speelt hij wel, maar een deel is gespeeld door Steve Howe bekend van Yes en Asia
preciesquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nee, klopt kokend water kun je ook niet meer koken
En hoe oud was hij?quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan heeft Symphonic zo'n mooi schaaltje voor de borrelnootjes, liggen die dingen toch weer verspreid over de bank
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen, het was leuk, het was geweldig, maar mijn sociale contacten komen zo dadelijk binnen dus ik houd het voor gezien.
Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen, het was leuk, het was geweldig, maar mijn sociale contacten komen zo dadelijk binnen dus ik houd het voor gezien.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:19 schreef Doedezemaar het volgende:
En dan heeft Symphonic zo'n mooi schaaltje voor de borrelnootjes, liggen die dingen toch weer verspreid over de bank
Gemaskerde man! Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Ik ben wel thuis, maar ik moet af en toe ook wat sociaal doen natuurlijk. Af en aan zal ik hier wel zijn.quote:
Ook al was er geen geknal mag ie harderquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga de radio nog maar harder zetten. door al dat geknal hier, hoor ik bijna niks meer
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Geralt het volgende:
Brennie is thuis. Nog niks gehoord over dat bakje
Veel pleZierquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Voor mij te veel prikkels...quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook al was er geen geknal mag ie harder
Hertog Janquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Grand Prestige koud staan
ja, wij zijn niet echt. De knallen buiten wel.quote:
Oettinger hier. Inclusief glyfsocaat of hoe dat gif heet.quote:
Chablis hierquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oettinger hier. Inclusief glyfsocaat of hoe dat gif heet.
ik hoorde dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet echt. De knallen buiten wel.
Volgens mij zingt meneer Vedder gewoon " just me " hoor
duurt lang hèquote:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:24 schreef laxus13 het volgende:
Beste mensen
Ik hou het ook gezien voor vandaag.
Ik wil iedereen een fijn, gezond en vooral muzikaal 2017 wensen.
Het waren weer gezellige dagen met jullie.![]()
Tot volgend jaar![]()
tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:24 schreef laxus13 het volgende:
Beste mensen,
Tot volgend jaar![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:25 schreef Bos81 het volgende:
I know Saint peter will call my name. Nou liever gisteren dan vandaag
zij hebben wel een leven, denk ikquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:25 schreef Geralt het volgende:
Waarom haakt iedereen af? De beste platen komen pas op het laatst?!
Tot volgend jaarquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:24 schreef laxus13 het volgende:
Beste mensen,
Tot volgend jaar![]()
Nogmaals (mocht ik het antwoord gemist hebben, sorry): Maar wie is die gast??quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:25 schreef OscarMopperkont het volgende:
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:24 schreef laxus13 het volgende:
Beste mensen,
Tot volgend jaar![]()
erg he? Dat is zijn stijl, en zwaar irritant bij een lijstquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:25 schreef zoem het volgende:
Lijkt wel of Stefan het erom doet. Praatje klaar. Muziek op. Oh ja wacht, laat ik er nog even wat doorheen lullen met een flauwekulletje.
Wie zal het zeggenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:25 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
zij hebben wel een leven, denk ik
Noel Fielding van de geweldige serie- The Mighty Boosh en IT Crowdquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nogmaals (mocht ik het antwoord gemist hebben, sorry): Maar wie is die gast??![]()
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk, die hebben we nog niet eerder gezien hier
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:24 schreef laxus13 het volgende:
Beste mensen,
Tot volgend jaar![]()
Okee nooit van gehoordquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:26 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Noel Fielding van de geweldige serie- The Mighty Boosh en IT Crowd
Noel Fieldingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:26 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Nogmaals (mocht ik het antwoord gemist hebben, sorry): Maar wie is die gast??![]()
Krijg je met zoveel ColdAids....quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:26 schreef tompsv18 het volgende:
[..]
Leuk, die hebben we nog niet eerder gezien hier
Er komt nog eentjequote:Op zaterdag 31 december 2016 20:27 schreef livelink het volgende:
Alweer Coldplay. De grap is er nu wel vanaf hoor.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |