Gemaskerde man! Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen, het was leuk, het was geweldig, maar mijn sociale contacten komen zo dadelijk binnen dus ik houd het voor gezien.
Fijne jaarwisseling allemaal en tot volgend jaar!
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Mensen, het was leuk, het was geweldig, maar mijn sociale contacten komen zo dadelijk binnen dus ik houd het voor gezien.
Ik ben wel thuis, maar ik moet af en toe ook wat sociaal doen natuurlijk. Af en aan zal ik hier wel zijn.quote:
Ook al was er geen geknal mag ie harderquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Bos81 het volgende:
Ik ga de radio nog maar harder zetten. door al dat geknal hier, hoor ik bijna niks meer
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Geralt het volgende:
Brennie is thuis. Nog niks gehoord over dat bakje
Veel pleZierquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:20 schreef Zorro het volgende:
Voor mij te veel prikkels...quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ook al was er geen geknal mag ie harder
Hertog Janquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:21 schreef Symphonic het volgende:
[..]
ik heb Grand Prestige koud staan
ja, wij zijn niet echt. De knallen buiten wel.quote:
Oettinger hier. Inclusief glyfsocaat of hoe dat gif heet.quote:
Chablis hierquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:23 schreef Geralt het volgende:
[..]
Oettinger hier. Inclusief glyfsocaat of hoe dat gif heet.
ik hoorde dat ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
ja, wij zijn niet echt. De knallen buiten wel.
Volgens mij zingt meneer Vedder gewoon " just me " hoor
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |