Lijkt er wel op idd. Staat op ruime voorsprong. Hoop toch echt niet dat het alsnog wintquote:Op maandag 6 maart 2017 13:33 schreef Momo... het volgende:
Er word een wildcard uitgedeeld, dus waarschijnlijk komt de duivel terug
Nog een Greta fanquote:Op maandag 6 maart 2017 13:47 schreef Sk00p het volgende:
Nou dat nummer van Greta heeft me te pakken. Klinkt echt goed.
Jammer als ze niet wint. Fusedmarc lijkt me echt geen goed idee. De zangeres doet wel haar best en heeft charisma. Maar voor mij is het zwak.
Dat zou toch weer 3 minuten lachen zijn op een donderdagavond en beter voor Og3nequote:Op maandag 6 maart 2017 14:01 schreef grazz het volgende:
[..]
Lijkt er wel op idd. Staat op ruime voorsprong. Hoop toch echt niet dat het alsnog wint
Mooi zo'n voorronde. Moet wel iets goed opleveren.quote:Op zaterdag 11 maart 2017 23:04 schreef luchtverkeersleider het volgende:
Litouwen wordt in Kiev vertegenwoordigd door de groep Fusedmarc met Rain of Revolution. De groep won vanavond de nationale finale van een twee maanden durende selectie waaraan zo’n vijftig kandidaten van start gingen.
Wacht, wat? 2 maanden selecteren, selecteren, selecteren. En dan in de laatste vijf minuten complete willekeur/geluk/het lot toch nog een rol geven?quote:De groep, die al bestaat sinds 2004, won zowel de televoting als de jurystemming waarbij de kandidaten zelf een envelop mochten kiezen met de resultaten. Vijf juryleden stemden uiteindelijk dus voor niets.
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |