quote:Teams en haar managers
AFC Bournemouth - Eddie Howe
Arsenal - Arséne Wenger
Burnley - Sean Dyche
Chelsea - Antonio Conte
Crystal Palace - Alan Pardew Sam Allardyce
Everton - Ronald Koeman
Hull City - Mike Phelan
Leicester City - Claudio Ranieri
Liverpool - Jürgen Klopp
Manchester City - Josep Guardiola
Manchester United - José Mourinho
Middlesbrough - Aitor Karanka
Southampton - Claude Puel
Stoke City - Mark Hughes
Sunderland - David Moyes
Swansea City - Francesco Guidolin Bob Bradley Ian Curtis (Caretaker)
Tottenham Hotspur - Mauricio Pochettino
Watford - Walter Mazzarri
West Bromwich Albion - Tony Pulis
West Ham United - Slaven Biliç
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Handige linkjes
Speelschema
Fantasy Premier League
Programma Ziggo Sport
[ Bericht 1% gewijzigd door Ajacied422 op 01-01-2017 19:21:11 ]Oh.
sow koekoekquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:17 schreef Wicky15 het volgende:
Sterling omhooggevallen tiefesventje
quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:18 schreef Koffieplanter het volgende:
Klacht: kinderen van acht die voor je voordeur een heksenkring aan het maken zijn.
Ik denk dat hij vannacht niet zal slapen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel bij hem binnenkomen.
Kwam jij maar ergens inquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:18 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Dat zal vast wel bij hem binnenkomen.
Zal ik je zeggen, dit soort figuren kom je hier vermoedelijk nog tegen ook. Ik zal niet zeggen dat de mensen in mijn straat zwemmen in het geld, maar moeilijk hebben ze het ook zeker niet. Daarom, elke keer als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bellen ze de krant. Maar goed, je weet hoe die dingen gaan, typisch oud-Hollands noemen die ouders hun kind Igor of Harm of Roel. Dat staat dan hier leuk rotjes af te steken.quote:
Igor oud-Hollands? Dan denk ik meer aan een Rus.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:22 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Zal ik je zeggen, dit soort figuren kom je hier vermoedelijk nog tegen ook. Ik zal niet zeggen dat de mensen in mijn straat zwemmen in het geld, maar moeilijk hebben ze het ook zeker niet. Daarom, elke keer als er een Marokkaan of een neger door de straat loopt bellen ze de krant. Maar goed, je weet hoe die dingen gaan, typisch oud-Hollands noemen die ouders hun kind Igor of Harm of Roel. Dat staat dan hier leuk rotjes af te steken.
Tot zover mijn ergernis.
Het is hoe dan ook een lachwekkende naam.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:24 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Igor oud-Hollands? Dan denk ik meer aan een Rus.
Clement is ongeveer zeven jaar assistent van Ancelotti, and still counting.twitter:philblanche twitterde op zaterdag 31-12-2016 om 19:33:18Swansea close to finalising a deal with Paul Clement to become new manager. Should be done in next 48 hours. reageer retweet
Wat een KRAKERquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:38 schreef PSVCL het volgende:
Binnenkort Mane vs Mahrez (senegal-algeria)
quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:51 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Beide sterkere selecties dan die van NL
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:55 schreef Ajacied422 het volgende:
Vanaf morgen of maandag zullen alle Africa Cup-spelers wel uitvliegen.Ziyech is ook maar matigSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Slimani,Mahrez,Brahimi,Bentaleb,Feghouli ,Mane,Sow,Koulibaly,Diame,Khouyate etc etcquote:
Vanaf morgen of maandag zullen alle Africa Cup-spelers wel uitvliegen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Maakt niks uit, verspelen ze toch wel puntenquote:Op zaterdag 31 december 2016 19:59 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Klopt, maar toch liever met hem dan zonder hem op bezoek bij FC Utrecht.
Dit boeit echt niemand. Afrikaanse landen hebben geen organisatie, geen systeem, geen niks.quote:Op zaterdag 31 december 2016 19:59 schreef PSVCL het volgende:
[..]
Slimani,Mahrez,Brahimi,Bentaleb,Feghouli ,Mane,Sow,Koulibaly,Diame,Khouyate etc etc
Zouden bij NL allemaal vaste basis spelers zijn
Vanaf morgen of maandag zullen alle Africa Cup-spelers wel uitvliegen.Ziyech. Gaat. Niet. Naar. Afrika. Komen.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Oh.
Jij mag ook wel een toontje lager zingen zonder El Ahmadi.quote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef Wicky15 het volgende:
[..]
Maakt niks uit, verspelen ze toch wel punten
Sorryquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef Ajacied422 het volgende:
[..]
Jij mag ook wel een toontje lager zingen zonder El Ahmadi.
Geen etenquote:Op zaterdag 31 december 2016 20:00 schreef Koffieplanter het volgende:
[..]
Dit boeit echt niemand. Afrikaanse landen hebben geen organisatie, geen systeem, geen niks.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |