Jij ookquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij wordt het ook tijd om afscheid te nemen. Misschien ben ik vanavond nog even terug en anders alvast een fijne jaarwisseling
Prince - purple rainquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
wat is de hoogstgenoteerde getinte artiest in de lijst?
Deze is wel heel mooi trouwens
fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
Voor mij wordt het ook tijd om afscheid te nemen. Misschien ben ik vanavond nog even terug en anders alvast een fijne jaarwisseling
Black van Pearl Jam.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
Aja wel logischquote:
Freddy Mercury als Arabier/Afrikaanquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:54 schreef Cee het volgende:
[..]
Black van Pearl Jam.
Oh bedoelde je het niet zo.
Fijne jaarwisselingquote:Op zaterdag 31 december 2016 17:53 schreef Tagliano het volgende:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |