Van mij zit er ook niks meer bij hoor. Ik ben niet zo'n top 100-stemmer kennelijk. Maar een nummer zoals dit had er zo op mogen staan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:07 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Uiteraard. Ik ben solidair met jullie smaak.
Hij heeft geweldige nummers, maar dit is toch mijn favorietquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn een handjevol mooiere
VS toch helemaal niet? ik dacht dat het daar niet gedraaid werd, omstreden enzoquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:08 schreef Ferdo het volgende:
[..]
In de VS ook. Een zeer bescheiden hit. Hier werd het nummer één.
Ik ken 'm niet eensquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Als jij er nou ook even op stemt, zijn er al 2.
Daar is niks mis meequote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hij heeft geweldige nummers, maar dit is toch mijn favoriet
Dat dacht ik ook.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
VS toch helemaal niet? ik dacht dat het daar niet gedraaid werd, omstreden enzo
quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef Lonaa het volgende:
Oh, de boxen kunnen nog iets harder. Fijn.
Ben een tijdlang elke nacht braaf gaan slapen, met zijn Lullabye als laatste wat ik hoorde. Is ook wonderlijk hoor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:09 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Niet mee eens. Er zijn een handjevol mooiere
Tilburgse studenten kregen ook Piano Man op nummer 4. Moet te doen zijn met een mooie ludieke FOK!-actiequote:
toch wat meer gaan luisteren. Vooral het laatste album en in Rainbows..quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:02 schreef livelink het volgende:
Eigenlijk is creep het enige RH-nummer dat ik echt goed ken. Maar dat vind ik dan ook wel meteen goed. Had van mij echter niet heel hoog hoeven te staan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |