abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 1 januari 2017 @ 14:48:26 #101
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167807806
Leuk trouwens hoe

"Ik maak mij zorgen over ongebreidelde bijna totaal ongecontroleerde immigratie naar de EU vanuit landen met een hoog terrorisme gehalte en heb twijfels bij het massaal importeren van mensen die uit culturen komen die een lage waarde hangen aan educatie naar onze kenniseconomie en die binnen dat proces echte politieke vluchtelingen verdringen in de rij"

wordt =>

"JIJ HEBT EEN OBSESSIE MET AUTORITEIT!"
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_167807825
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:48 schreef SpecialK het volgende:
Leuk trouwens hoe

"Ik maak mij zorgen over ongebreidelde bijna totaal ongecontroleerde immigratie naar de EU vanuit landen met een hoog terrorisme gehalte en heb twijfels bij het massaal importeren van mensen die uit culturen komen die een lage waarde hangen aan educatie naar onze kenniseconomie en die binnen dat proces echte politieke vluchtelingen verdringen in de rij"

wordt =>

"JIJ HEBT EEN OBSESSIE MET AUTORITEIT!"
Waar gebeurt dat?
  zondag 1 januari 2017 @ 14:50:15 #103
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167807840
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:49 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Waar gebeurt dat?
Voor de helft in het YouGov artikel zelf, daarna afgemaakt door een een-tweetje van EenVandaag en de Telegraftakkentering.
Health In Harmony is een non-profitorganisatie die regenwoudgemeenschappen helpt met gezondheidszorg en duurzame inkomens in ruil voor bosbescherming, en zo tegelijk klimaatverandering en armoede aanpakt. - https://www.healthinharmony.org/
pi_167807844
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:50 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Voor de helft in het YouGov artikel zelf, daarna afgemaakt door een een-tweetje van EenVandaag en de Telegraftakkentering.
Hm. Ik lees dat er niet in.
  zondag 1 januari 2017 @ 14:52:37 #105
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167807870
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:50 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Hm. Ik lees dat er niet in.
Heb je het YouGov artikel/onderzoek wel gelezen? Of zijn we nu aan het verkennen in ik-doe-eventjes-alsof land?
pi_167807876
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:52 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Heb je het YouGov artikel/onderzoek wel gelezen? Of zijn we nu aan het verkennen in ik-doe-eventjes-alsof land?
Sorry, wat doe ik?
  zondag 1 januari 2017 @ 14:55:13 #107
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167807907
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:53 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Sorry, wat doe ik?
Veel fok!-ers doen alsof ze de moeite doen om daar de originele bron te zoeken en die door te lezen maar in werkelijkheid alleen maar de TT van het fok! topic hebben gelezen.

Heb je het YouGov bron artikel gelezen? Want ik neem aan dat als jij roept "ik lees dat er niet in" dat je dus precies alle artikelen en tussen-artikelen hebt gelezen die ik heb gelezen?

Of klonk het gewoon cool om er tegenin te gaan.
  zondag 1 januari 2017 @ 14:55:16 #108
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_167807910
Niet meer aanwezig in dit forum.
pi_167807955
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Veel fok!-ers doen alsof ze de moeite doen om daar de originele bron te zoeken en die door te lezen maar in werkelijkheid alleen maar de TT van het fok! topic hebben gelezen.

Heb je het YouGov bron artikel gelezen? Want ik neem aan dat als jij roept "ik lees dat er niet in" dat je dus precies alle artikelen en tussen-artikelen hebt gelezen die ik heb gelezen?

Ik heb dat artikel inderdaad gelezen en ik lees dat er nog steeds absoluut niet in.

Of wil je gewoon even de zelfmedelijdende cynische PVV'er uithangen?
pi_167808003
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 12:31 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

Vaccinaties bij tieners tegen baarmoederhalskanker; probeer rationeel maar eens aan te tonen dat dat zin heeft.
Ik heb er anders erg spijt van dat ik me toen niet heb laten inenten. Niks rationeels aan om het niet te doen als je daarmee die kanker kan voorkomen. Nu kan het niet meer.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:02:58 #111
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_167808035
Overigens ook mooi zoals de reacties onder het artikel van de Telegraaf de TT bevestigen.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:04:57 #112
15221 Falco
Afleidingsmanoeuvre
pi_167808064
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:55 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Geef ff aan wat we er in moeten lezen, okee?
<a href="https://www.youtube.com/watch?v=yIl_jGh-LWE" target="_blank" rel="nofollow">Afleidingsmanoeuvre</a>
  zondag 1 januari 2017 @ 15:07:14 #113
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167808110
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 14:57 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik heb dat artikel inderdaad gelezen en ik lees dat er nog steeds absoluut niet in.
YouGov doet dit:

Ze pakken een stel uitspraken die een of andere political "scientist" associeert met een bedachte "academische" term "AP".

Delen het engelse partijenstelsel in op 4 arbitrair gekozen kwadranten

Vervolgens maken ze de sprong dat iedere partij die het overwegend eens of oneens is met die uitspraken in een kwadrant in te delen is.

Vervolgens trekken ze de conclusie dat al die kwadranten in andere EU landen ook zo 1-op-1 toe te passen zijn

Vervolgens interviewen ze in die landen een pathetisch kleine sample-size mensen

Vervolgens trekken ze de conclusie dat stemmers op die partijen automatisch dus ook in te delen zijn in die kwadranten.

Vervolgens zegt EenVandaag dat die partijen "takken van dezelfde boom zijn"

Vervolgens zegt de telegraaf dat mensen dus vatbaar zijn voor populisme

Vervolgens wordt er een topic aangemaakt met de TT "Groot deel van Nederland heeft irrationele obsessie met autoriteit".

Volgens mij worden hier... ERG grote sprongen gemaakt om een soort links-is-slachtoffer van de moderne tijd gevoel uit te dragen.

Dat jij dit er niet in kan lezen zegt vrij veel over je kritisch denkvermogen.
pi_167808117
quote:
18s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:02 schreef Molurus het volgende:
Overigens ook mooi zoals de reacties onder het artikel van de Telegraaf de TT bevestigen.
Ik gok iets in de richting als: "Dus als je het geen goed idee vindt dat Nederland overspoeld wordt door uitkeringstrekkende moslimterroristen die onze vrouwen verkrachten dan ben je ineens een populist? Gadverdamme wat kots ik op die elite!"
pi_167808141
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:07 schreef SpecialK het volgende:

Dat jij dit er niet in kan lezen zegt vrij veel over je kritisch denkvermogen.
Het grote voordeel van eerst de eerste en laatste regel van een reactie lezen is dat je meteen een heel duidelijke indicatie hebt van de kwaliteit van de rest van de reactie. Scheelt weer leeswerk.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:11:08 #116
150517 SpecialK
No hesitation, no delay.
pi_167808172
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:09 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Het grote voordeel van eerst de eerste en laatste regel van een reactie lezen is dat je meteen een heel duidelijke indicatie hebt van de kwaliteit van de rest van de reactie. Scheelt weer leeswerk.
Doei Jigzoz. Het is leuk geweest. :W
pi_167808187
quote:
7s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:11 schreef SpecialK het volgende:

[..]

Doei Jogzoz. Het is leuk geweest. :W
Dag PVV'er!
  zondag 1 januari 2017 @ 15:13:28 #118
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_167808219
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:07 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Ik gok iets in de richting als: "Dus als je het geen goed idee vindt dat Nederland overspoeld wordt door uitkeringstrekkende moslimterroristen die onze vrouwen verkrachten dan ben je ineens een populist? Gadverdamme wat kots ik op die elite!"
Dat zit er inderdaad heel dicht in de buurt. Met natuurlijk honderden "thumbs ups".
pi_167808259
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:13 schreef Molurus het volgende:

[..]

Dat zit er inderdaad heel dicht in de buurt. Met natuurlijk honderden "thumbs ups".
Een paar jaar geleden dacht men massaal dat dat slechts retoriek was. Nu is duidelijk dat die mensen dat echt geloven.
  zondag 1 januari 2017 @ 15:41:27 #120
167383 Molurus
ex-FOK!ker
pi_167808685
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:15 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Een paar jaar geleden dacht men massaal dat dat slechts retoriek was. Nu is duidelijk dat die mensen dat echt geloven.
Mensen kiezen tegenwoordig hun eigen realiteit, en schamen zich daar niet eens voor.
pi_167808720
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:41 schreef Molurus het volgende:

[..]

Mensen kiezen tegenwoordig hun eigen realiteit, en schamen zich daar niet eens voor.
Postmodernisme in zijn uiterste vorm. Ieder zijn eigen waarheid en wetenschap is ook maar een mening.
pi_167810015
quote:
0s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:42 schreef Jigzoz het volgende:

[..]

Postmodernisme in zijn uiterste vorm. Ieder zijn eigen waarheid en wetenschap is ook maar een mening.
De interpretaties van wetenschappelijke metingen kunnen een mening zijn. De meting zelf niet :)

Ik ben zelf postmodernist, maar zelfs ik moet toegeven dat de realiteit nu eenmaal begrenst is door bepaalde wetten.
Veel PVV stemmers wekken bij mij vaak de indruk dat ze terug willen naar een utopisch Nederland, dat volgens hen op recht heeft bestaan ooit. Waarin iedereen elkaar gedag zei op straat, de melkboer elke dag langs kwam ect.

Misschien dat de bevolkingsgroei van de afgelopen jaren dit effect heeft veroorzaakt, niet zo zeer ''massa immigratie''. Mensen voelen zich minder onderdeel van de samenleving, omdat de samenleving zo gigantisch groot is.
Hoeveel jonko's moeten we smoken, voordat we vrij zijn, van dit regime?
pi_167933264
quote:
1s.gif Op zondag 1 januari 2017 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:

[..]

Ik heb er anders erg spijt van dat ik me toen niet heb laten inenten. Niks rationeels aan om het niet te doen als je daarmee die kanker kan voorkomen. Nu kan het niet meer.
"Hoewel het beschikbaar komen van een HPV-vaccin een belangrijke stap is in de bestrijding van baarmoederhalskanker, is er nog een aantal kanttekeningen te plaatsen. HPV-vaccinatie biedt geen 100% garantie dat baarmoederhalskanker wordt voorkomen. Bovendien is nog niet bekend hoelang vaccinatie bescherming biedt."

Er is dus geen sprake van voorkomen, slechts van de kans verkleinen.
Daarnaast heeft elk medicijn bijwerkingen. Ook vaccins. Dit vaccin is nieuw, er is nog niets over bekend. Voor ernstige bijwerkingen geldt meestal een hele kleine kans....maar dat geldt voor baarmoederhalskanker ook. De kans dat een vrouw in haar leven baarmoederhalskanker krijgt, zit ergens in de promillen, niet in de procenten.

Dus ik mag als vader de afweging maken of ik mijn dochter blootstel aan een vaccin, waar nog maar heel weinig over bekend is en dat de kans op baarmoederhalskanker alleen maar verkleint.

'Rationeel' betekent alle informatie tot je nemen en een overwogen besluit nemen op basis van feiten. Jij wist ogenschijnlijk niet dat het vaccin geen 100% zekerheid biedt.

Aanvullende info: mijn eega werkt al lange tijd bij een bedrijf dat medicijnonderzoeken doet, ik heb een aardig idee hoe het 'spelletje' werkt. Geen enkel medicijn is 100% veilig.

[ Bericht 0% gewijzigd door Tango5Romeo op 06-01-2017 20:32:19 ]
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
  vrijdag 6 januari 2017 @ 20:29:12 #124
45206 Pietverdriet
Ik wou dat ik een ijsbeer was.
pi_167933452
quote:
0s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef Tango5Romeo het volgende:

[..]

"Hoewel het beschikbaar komen van een HPV-vaccin een belangrijke stap is in de bestrijding van baarmoederhalskanker, is er nog een aantal kanttekeningen te plaatsen. HPV-vaccinatie biedt geen 100% garantie dat baarmoederhalskanker wordt voorkomen. Bovendien is nog niet bekend hoelang vaccinatie bescherming biedt."

Er is dus geen sprake van voorkomen, slechts van de kans verkleinen.
Daarnaast heeft elk medicijn bijwerkingen. Ook vaccins. Dit vaccin is nieuw, er is nog niets over bekend. Voor ernstige bijwerkingen geldt meestal een hele kleine kans....maar dat geldt voor baarmoederhalskanker ook. De kans dat een vrouw baarmoederhalskanker krijgt, zit ergens in de promillen, niet in de procenten.

Dus ik mag als vader de afweging maken of ik mijn dochter blootstel aan een vaccin, waar nog maar heel weinig over bekend is en dat de kans op baarmoederhalskanker alleen maar verkleint.

'Rationeel' betekent alle informatie tot je nemen en een overwogen besluit nemen op basis van feiten. Jij wist ogenschijnlijk niet dat het vaccin geen 100% zekerheid biedt.

Aanvullende info: mijn eega werkt al lange tijd bij een bedrijf dat medicijnonderzoeken doet, ik heb een aardig idee hoe het 'spelletje' werkt. Geen enkel medicijn is 100% veilig.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt
In Baden-Badener Badeseen kann man Baden-Badener baden sehen.
pi_167933472
quote:
1s.gif Op vrijdag 6 januari 2017 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:

[..]

Je hebt echt geen idee waar je het over hebt
Ga jij het uitleggen, zeker?
"This engine produces a maximum power of 240 PS (237 bhp - 177 kW) at 5300 rpm and a maximum torque of 330 Nm (221 lb.ft) at 2000-5600 rpm."
Torque is useless without rpm. :)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')