Waar gebeurt dat?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:48 schreef SpecialK het volgende:
Leuk trouwens hoe
"Ik maak mij zorgen over ongebreidelde bijna totaal ongecontroleerde immigratie naar de EU vanuit landen met een hoog terrorisme gehalte en heb twijfels bij het massaal importeren van mensen die uit culturen komen die een lage waarde hangen aan educatie naar onze kenniseconomie en die binnen dat proces echte politieke vluchtelingen verdringen in de rij"
wordt =>
"JIJ HEBT EEN OBSESSIE MET AUTORITEIT!"
Voor de helft in het YouGov artikel zelf, daarna afgemaakt door een een-tweetje van EenVandaag en de Telegraftakkentering.quote:
Hm. Ik lees dat er niet in.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:50 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Voor de helft in het YouGov artikel zelf, daarna afgemaakt door een een-tweetje van EenVandaag en de Telegraftakkentering.
Heb je het YouGov artikel/onderzoek wel gelezen? Of zijn we nu aan het verkennen in ik-doe-eventjes-alsof land?quote:
Sorry, wat doe ik?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:52 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Heb je het YouGov artikel/onderzoek wel gelezen? Of zijn we nu aan het verkennen in ik-doe-eventjes-alsof land?
Veel fok!-ers doen alsof ze de moeite doen om daar de originele bron te zoeken en die door te lezen maar in werkelijkheid alleen maar de TT van het fok! topic hebben gelezen.quote:
Ik heb dat artikel inderdaad gelezen en ik lees dat er nog steeds absoluut niet in.quote:Op zondag 1 januari 2017 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Veel fok!-ers doen alsof ze de moeite doen om daar de originele bron te zoeken en die door te lezen maar in werkelijkheid alleen maar de TT van het fok! topic hebben gelezen.
Heb je het YouGov bron artikel gelezen? Want ik neem aan dat als jij roept "ik lees dat er niet in" dat je dus precies alle artikelen en tussen-artikelen hebt gelezen die ik heb gelezen?
Of klonk het gewoon cool om er tegenin te gaan.
Ik heb er anders erg spijt van dat ik me toen niet heb laten inenten. Niks rationeels aan om het niet te doen als je daarmee die kanker kan voorkomen. Nu kan het niet meer.quote:Op zondag 1 januari 2017 12:31 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
Vaccinaties bij tieners tegen baarmoederhalskanker; probeer rationeel maar eens aan te tonen dat dat zin heeft.
Geef ff aan wat we er in moeten lezen, okee?quote:Op zondag 1 januari 2017 14:55 schreef SpecialK het volgende:
[..]
Veel fok!-ers doen alsof ze de moeite doen om daar de originele bron te zoeken en die door te lezen maar in werkelijkheid alleen maar de TT van het fok! topic hebben gelezen.
Heb je het YouGov bron artikel gelezen? Want ik neem aan dat als jij roept "ik lees dat er niet in" dat je dus precies alle artikelen en tussen-artikelen hebt gelezen die ik heb gelezen?
Of klonk het gewoon cool om er tegenin te gaan.
YouGov doet dit:quote:Op zondag 1 januari 2017 14:57 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik heb dat artikel inderdaad gelezen en ik lees dat er nog steeds absoluut niet in.
Ik gok iets in de richting als: "Dus als je het geen goed idee vindt dat Nederland overspoeld wordt door uitkeringstrekkende moslimterroristen die onze vrouwen verkrachten dan ben je ineens een populist? Gadverdamme wat kots ik op die elite!"quote:Op zondag 1 januari 2017 15:02 schreef Molurus het volgende:
Overigens ook mooi zoals de reacties onder het artikel van de Telegraaf de TT bevestigen.
Het grote voordeel van eerst de eerste en laatste regel van een reactie lezen is dat je meteen een heel duidelijke indicatie hebt van de kwaliteit van de rest van de reactie. Scheelt weer leeswerk.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:07 schreef SpecialK het volgende:
Dat jij dit er niet in kan lezen zegt vrij veel over je kritisch denkvermogen.
Doei Jigzoz. Het is leuk geweest.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:09 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Het grote voordeel van eerst de eerste en laatste regel van een reactie lezen is dat je meteen een heel duidelijke indicatie hebt van de kwaliteit van de rest van de reactie. Scheelt weer leeswerk.
Dat zit er inderdaad heel dicht in de buurt. Met natuurlijk honderden "thumbs ups".quote:Op zondag 1 januari 2017 15:07 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Ik gok iets in de richting als: "Dus als je het geen goed idee vindt dat Nederland overspoeld wordt door uitkeringstrekkende moslimterroristen die onze vrouwen verkrachten dan ben je ineens een populist? Gadverdamme wat kots ik op die elite!"
Een paar jaar geleden dacht men massaal dat dat slechts retoriek was. Nu is duidelijk dat die mensen dat echt geloven.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:13 schreef Molurus het volgende:
[..]
Dat zit er inderdaad heel dicht in de buurt. Met natuurlijk honderden "thumbs ups".
Mensen kiezen tegenwoordig hun eigen realiteit, en schamen zich daar niet eens voor.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:15 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Een paar jaar geleden dacht men massaal dat dat slechts retoriek was. Nu is duidelijk dat die mensen dat echt geloven.
Postmodernisme in zijn uiterste vorm. Ieder zijn eigen waarheid en wetenschap is ook maar een mening.quote:Op zondag 1 januari 2017 15:41 schreef Molurus het volgende:
[..]
Mensen kiezen tegenwoordig hun eigen realiteit, en schamen zich daar niet eens voor.
De interpretaties van wetenschappelijke metingen kunnen een mening zijn. De meting zelf nietquote:Op zondag 1 januari 2017 15:42 schreef Jigzoz het volgende:
[..]
Postmodernisme in zijn uiterste vorm. Ieder zijn eigen waarheid en wetenschap is ook maar een mening.
"Hoewel het beschikbaar komen van een HPV-vaccin een belangrijke stap is in de bestrijding van baarmoederhalskanker, is er nog een aantal kanttekeningen te plaatsen. HPV-vaccinatie biedt geen 100% garantie dat baarmoederhalskanker wordt voorkomen. Bovendien is nog niet bekend hoelang vaccinatie bescherming biedt."quote:Op zondag 1 januari 2017 15:00 schreef -Strawberry- het volgende:
[..]
Ik heb er anders erg spijt van dat ik me toen niet heb laten inenten. Niks rationeels aan om het niet te doen als je daarmee die kanker kan voorkomen. Nu kan het niet meer.
Je hebt echt geen idee waar je het over hebtquote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:23 schreef Tango5Romeo het volgende:
[..]
"Hoewel het beschikbaar komen van een HPV-vaccin een belangrijke stap is in de bestrijding van baarmoederhalskanker, is er nog een aantal kanttekeningen te plaatsen. HPV-vaccinatie biedt geen 100% garantie dat baarmoederhalskanker wordt voorkomen. Bovendien is nog niet bekend hoelang vaccinatie bescherming biedt."
Er is dus geen sprake van voorkomen, slechts van de kans verkleinen.
Daarnaast heeft elk medicijn bijwerkingen. Ook vaccins. Dit vaccin is nieuw, er is nog niets over bekend. Voor ernstige bijwerkingen geldt meestal een hele kleine kans....maar dat geldt voor baarmoederhalskanker ook. De kans dat een vrouw baarmoederhalskanker krijgt, zit ergens in de promillen, niet in de procenten.
Dus ik mag als vader de afweging maken of ik mijn dochter blootstel aan een vaccin, waar nog maar heel weinig over bekend is en dat de kans op baarmoederhalskanker alleen maar verkleint.
'Rationeel' betekent alle informatie tot je nemen en een overwogen besluit nemen op basis van feiten. Jij wist ogenschijnlijk niet dat het vaccin geen 100% zekerheid biedt.
Aanvullende info: mijn eega werkt al lange tijd bij een bedrijf dat medicijnonderzoeken doet, ik heb een aardig idee hoe het 'spelletje' werkt. Geen enkel medicijn is 100% veilig.
Ga jij het uitleggen, zeker?quote:Op vrijdag 6 januari 2017 20:29 schreef Pietverdriet het volgende:
[..]
Je hebt echt geen idee waar je het over hebt
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |