welneequote:Op zaterdag 31 december 2016 14:58 schreef BillDauterive het volgende:
[..]Nee! Deze hoort in de top 100.
Datquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef Modus het volgende:
Totaal overrated 13-in-een-dozijn kutbandje dat Foo Fighters.
neem je theedoek meequote:
Ergens rond kwart over drie mis je er niet veel aan, denk ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
Moet straks een tijd de trein in. Kan mijn oortjes niet meer vinden
En als mensen dan ssssssst doen gewoon zeggen "sorry ik hoor je niet want de muziek staat te hard"quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:58 schreef Tagliano het volgende:
[..]
En dan kijken of je geen neuk geeft, genot
Die ken zelfs ik, erg veelzeggendquote:
Waarschijnlijk eentje aan de linkerkant van je hoofd, en eentje aan de rechterquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:57 schreef franklop het volgende:
Moet straks een tijd de trein in. Kan mijn oortjes niet meer vinden
Het rockt lekker hoor, maar ik kan niet ontdekken wat er zo geniaal aan is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
Vind het niet een geniale plaat maar dit staat wel goed hier
Ik heb soms het vermoeden dat mensen mijn muziek kunnen horen omdat ze mij aankijken. Blijkt gewoon aan mijzelf te liggen, niet aan mijn oortjes...quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En als mensen dan ssssssst doen gewoon zeggen "sorry ik hoor je niet want de muziek staat te hard"
Nu voel ik me toch weer gedwongen een gifje te plaatsenquote:Op zaterdag 31 december 2016 14:59 schreef houdjemond het volgende:
[..]
En als mensen dan ssssssst doen gewoon zeggen "sorry ik hoor je niet want de muziek staat te hard"
Dat zal wel een "O ja" worden dan. Of ik daar blij mee ben betwijfel ik.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ken zelfs ik, erg veelzeggend
Niet dat dat bij dit nummer in mijn voordeel spreekt, maar goed
Ik heb een tip voor Zorro:quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:59 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Die ken zelfs ik, erg veelzeggend
Niet dat dat bij dit nummer in mijn voordeel spreekt, maar goed
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |