-Edit: Zaterdagavond typgebrek, het moet dus GTA4 zijn -
[Dit bericht is gewijzigd door HAL9000S op 07-12-2002 18:02]
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:01 schreef HAL9000S het volgende:
GAT4? of bedoel je GTA4?
quote:
Op zaterdag 7 december 2002 18:00 schreef syndr0me het volgende:
-Edit: Zaterdagavond typgebrek, het moet dus GTA4 zijn-
quote:Eeuh Vice City..
Op zaterdag 7 december 2002 18:01 schreef HAL9000S het volgende:
GAT4? of bedoel je GTA4? -edit- deel 4 of vice city??
quote:GTA is PS2 only
Op zaterdag 7 december 2002 18:03 schreef syndr0me het volgende:[..]
Eeuh Vice City..
Die nu ook op de XBOX enzo rond toert.. dies echt vet
* Vrieskist vind dat GTA op de pc thuis hoort
quote:op de xbox is er helemaal geen gta. Op de ps2 bedoel je. Ik hoor nu overal dat ie misschien niet op de pc uitkomt...
Op zaterdag 7 december 2002 18:03 schreef syndr0me het volgende:[..]
Eeuh Vice City..
Die nu ook op de XBOX enzo rond toert.. dies echt vet
quote:Vind ik niet. Hoezo op de pc? Kan net zo goed op de andere consoles. De eerste 2 delen waren dan wel op de pc maar nog niet zo uitgebreid. Nu heb je veel mogelijkheden en dan vind ik een controller juist wel handig, je hebt alle knoppen zo binnnenhand bereik, op een fijne plaats. Met je keyboard moet je snel weer je board afzoeken naar de goede knop om bijv. een wapen te verwisselen. En voordat je het weet ben je al doorzeefd met kogels
Op zaterdag 7 december 2002 18:05 schreef Vrieskist het volgende:[..]
quote:Dat zou echt heeeeel kut zijn!!!!
Op zaterdag 7 december 2002 18:05 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
op de xbox is er helemaal geen gta. Op de ps2 bedoel je. Ik hoor nu overal dat ie misschien niet op de pc uitkomt...
quote:jij vertelde het mij hoor "schat"
Op zaterdag 7 december 2002 18:08 schreef gieling.com het volgende:[..]
Dat zou echt heeeeel kut zijn!!!!
quote:dat is het toch ook niet
Op zaterdag 7 december 2002 18:10 schreef syndr0me het volgende:
Hmm.. als niemand het weet, pleur er dan een slotje op..
Dit hoeft geen PC vs Console te worden
quote:En ik kreeg het weer van tijn te horen, phantomp'je
Op zaterdag 7 december 2002 18:09 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
jij vertelde het mij hoor "schat"
quote:mij niet...
Op zaterdag 7 december 2002 18:15 schreef Oosthoek het volgende:
Lijkt me duidelijk dat GTA een puur PC spel is.
quote:Eens
Op zaterdag 7 december 2002 18:11 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
dat is het toch ook niet
. En je hebt pas 11 reakties gehad waarvan de helft van je zelf is, dus ik zal nog niet zeggen dat niemand het hier weet
quote:mij dus ook niet, maybe vroeger toen de game nog simpelweg van boven te zien was, maar nu het vanaf de 3rd person is word het lastig om zo'n poppetje met een keyboard te spelen (lijkt mij)
Op zaterdag 7 december 2002 18:16 schreef The.PhantoM het volgende:[..]
mij niet...
ikke niet weten of ie op de PC uitkomt
quote:Yeah
Op zaterdag 7 december 2002 18:31 schreef Bastard het volgende:
-edit- Je topictitel goed gespeld
quote:
Tis een typisch console spel in mijn beleving.
quote:Niet zozeer dat het lastig te besturen is, maar meer dat je gigantisch hoge systeem eisen zult nodig hebben.
Op zaterdag 7 december 2002 18:26 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
mij dus ook niet, maybe vroeger toen de game nog simpelweg van boven te zien was, maar nu het vanaf de 3rd person is word het lastig om zo'n poppetje met een keyboard te spelen (lijkt mij)
[/offtopic geblaat]
ikke niet weten of ie op de PC uitkomt
quote:Naar mijn mening moet hij overal op gereleased worden, opdat iedereen er van kan genieten.
Op zaterdag 7 december 2002 18:32 schreef Bastard het volgende:[..]
Tis een typisch console spel in mijn beleving.
quote:Oh vandaar dat 3rd person view spellen zo immens a-populair zijn op de pc.
mij dus ook niet, maybe vroeger toen de game nog simpelweg van boven te zien was, maar nu het vanaf de 3rd person is word het lastig om zo'n poppetje met een keyboard te spelen (lijkt mij)
Jij speelt zeker ook Quake 3 op een console
quote:Na mijn mening zou dat ook met de spellen van rare dan moetten gebeuren.
Op zaterdag 7 december 2002 19:17 schreef Aneurism het volgende:[..]
Naar mijn mening moet hij overal op gereleased worden, opdat iedereen er van kan genieten.
quote:Kijk eens naar de topictitel, dat is al 10 post's terug gebeurt!!!
Op zaterdag 7 december 2002 19:20 schreef Ablaze het volgende:
kan niemand die topic-titel effe veranderen?
quote:my thoughts exactly
[/offtopic geblaat]ikke niet weten of ie op de PC uitkomt
quote:Sinds wanneer is Quake 3rd person
Op zaterdag 7 december 2002 19:17 schreef Oosthoek het volgende:[..]
Oh vandaar dat 3rd person view spellen zo immens a-populair zijn op de pc.
Jij speelt zeker ook Quake 3 op een console
quote:oops
Op zaterdag 7 december 2002 19:21 schreef gieling.com het volgende:[..]
Kijk eens naar de topictitel, dat is al 10 post's terug gebeurt!!!
edit: 8 post's terug!
quote:kijk eens een paar posts terug en klik op die link.
Op zondag 8 december 2002 09:40 schreef gieling.com het volgende:
Maar we zijn er nou nog niet achter of het ook op de PC komt, toch?!?
quote:En sinds wanneer vergelijken we Appels met Ontbijtkoek?
Op zaterdag 7 december 2002 23:08 schreef ChaoZzZzz het volgende:[..]
Sinds wanneer is Quake 3rd person
Vice City is een HEEEL ander soort spel als Quake 3......laat die gozer toch
quote:
Op zondag 8 december 2002 13:10 schreef SouthernSun het volgende:[..]
kijk eens een paar posts terug en klik op die link.
Hij komt heus wel op de pc uit
quote:kijk eens in het centrale topic
Op zondag 8 december 2002 17:30 schreef scollon het volgende:
Vice City, ben je dan Don Johnson ofzow??
quote:ik heb uit zeer betrouw bare bronnen vernomen dat hij waarschijnlijk in
Op zaterdag 7 december 2002 19:18 schreef SpleeffY het volgende:
Ja hij komt, maar is niet bekend wanneer*zoekt link*
quote:Tis een geheel nieuw spel, gebasseerd op de engine van GTA3. Maar je hebt GTA3 dus niet nodig om Vice City te spelen.
Op dinsdag 10 december 2002 19:38 schreef BierKoning het volgende:
Maare, is het nou een geheel nieuw spel? Of kan ik als ik nu gta 3 koop een bv addon downloaden? Net als bij ut en tactical ops?
En GTA1 en 2 waren duidelijk PC-spellen, maar GTA3 is meer een console-spel (kwam ook het eerst uit voor de PS2).
quote:Tussen GTA3 op PS2 en GTA3 op PC zat ook bijna 3/4 jaar geloof ik.
Op dinsdag 10 december 2002 19:44 schreef wimpie-bosboom het volgende:
Godverdomme, ik dacht dat ie al veel eerder uit zou komen.
quote:Kortom ik moet een ander kerstkado verzinnen
Op dinsdag 10 december 2002 19:52 schreef Tijn het volgende:[..]
Tussen GTA3 op PS2 en GTA3 op PC zat ook bijna 3/4 jaar geloof ik.
Wat is een beetje up to date site waar releases +revieuws staan?
quote:Bedoel je drie/vier jaar, of drie-kwart jaar?
Op dinsdag 10 december 2002 19:52 schreef Tijn het volgende:[..]
Tussen GTA3 op PS2 en GTA3 op PC zat ook bijna 3/4 jaar geloof ik.
quote:Driekwart
Op dinsdag 10 december 2002 21:50 schreef FLIPNEUS het volgende:[..]
Bedoel je drie/vier jaar, of drie-kwart jaar?
quote:Meeste zaten op 90+ scores ,heel erg goed dus!
Op dinsdag 10 december 2002 19:55 schreef BierKoning het volgende:[..]
Wat is een beetje up to date site waar releases +revieuws staan?
quote:Zou ik de url van die site mogen
Op dinsdag 10 december 2002 21:51 schreef Chicobo het volgende:[..]
Meeste zaten op 90+ scores ,heel erg goed dus!
Ik wilde eigenlijk kijken welk spel er rond nu uitkomt, zodat ik weet welk spel ik moet vragen aan de kerstman
quote:http://www.ign.com/
Op dinsdag 10 december 2002 21:59 schreef BierKoning het volgende:[..]
Zou ik de url van die site mogen
Ik wilde eigenlijk kijken welk spel er rond nu uitkomt, zodat ik weet welk spel ik moet vragen aan de kerstman
quote:Precies. Al die eikels hier die dat doen. Koop een spel gewoon in de winkel. Software ok, dat betalen bedrijven wel, maar spellen moet je gewoon kopen.
Op maandag 16 december 2002 14:46 schreef gieling.com het volgende:
Dat komt omdat GTA3 zo ontzettend veel werd gekopiëerd
quote:
Op dinsdag 17 december 2002 08:11 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Precies. Al die eikels hier die dat doen. Koop een spel gewoon in de winkel. Software ok, dat betalen bedrijven wel, maar spellen moet je gewoon kopen.
Nu heb ik geld, ik werk sindskort, maar daarvoor kon ik het ècht niet opbrengen om een spel te kopen
quote:Dan heb je dus gewoon pech.
Op dinsdag 17 december 2002 08:15 schreef SpleeffY het volgende:Nu heb ik geld, ik werk sindskort, maar daarvoor kon ik het ècht niet opbrengen om een spel te kopen
Overigens ben ik wel voorstander van eerst gewoon downloaden via Kazaa, maar als je het blijft spelen moet je het wel gewoon kopen, doe ik ook. Alle spellen die ik speel heb ik origineel.
quote:Reklame?
Op dinsdag 17 december 2002 23:39 schreef drugsgebruiker het volgende:
Die spelletje zitten boordevol reclame, en 100 piek voor een spel is het simpelweg niet waard.
quote:tja gelukkig gebeurde dat niet bij de playstation versies
Op maandag 16 december 2002 14:46 schreef gieling.com het volgende:
Nu is het weer niet zeker of 'ie naar de PC komt.
Dat komt omdat GTA3 zo ontzettend veel werd gekopiëerd
het gaat gewoon om het feit dat Sony ze heeft omgekocht om het alleen PS2 te maken zodat hun meer consoles gaan verkopen..
eigenlijk zouden de PC gamers het spel als het uitkomt volledig moeten boycotten om zo duidelijk te maken dat we dit soort marketing naai streken absoluut niet op prijs stellen..
of allemaal tegelijk uibrengen of de rest van de markt compleet verliezen..
tijd voor een Gamers vakbond
1. Een tv in de buurt van je pc
2.een 3d kaart met TV-OUT(het liefst een van de snelste om die console's achterwegen te laten )
3. een zak chips en sixpack
4. een chille surround stereo
5.een Gamepad bv Thrustmaster Firestorm2 , niet duur en beter dan een ps2 pad(meer knoppen overigens)
6. een GTA versie(icm GTA3 een nieuwe CarPack, om met nog betere auto's te scheuren)
E Viola.. suc6
quote:Nee, reclame
Op woensdag 18 december 2002 04:39 schreef Fonkmeistah het volgende:[..]
tja gelukkig gebeurde dat niet bij de playstation versies
![]()
het gaat gewoon om het feit dat Sony ze heeft omgekocht om het alleen PS2 te maken zodat hun meer consoles gaan verkopen..
eigenlijk zouden de PC gamers het spel als het uitkomt volledig moeten boycotten om zo duidelijk te maken dat we dit soort marketing naai streken absoluut niet op prijs stellen..
of allemaal tegelijk uibrengen of de rest van de markt compleet verliezen..
tijd voor een Gamers vakbond
quote:Op een PS2 kan je ook een keyboard + muis aansluiten d8 ik
Op donderdag 19 december 2002 16:00 schreef Mastermaus het volgende:
neergunnen doe ik t fijnst met een muis (niet te letterlijk opvatten)
maar carren doe weer t liefst met een controler... en sja met GTA3/4 heb ik dan toch t liefst een keyboard+muis onder mn hande
quote:yup in de usb maar op vice city hoes staat niet dat het mouse compitable is....dat zou er toch op moeten staan?
Op donderdag 19 december 2002 16:47 schreef gieling.com het volgende:[..]
Op een PS2 kan je ook een keyboard + muis aansluiten d8 ik
quote:Kan wel, maar dat kan ik niet weten, ik heb geen PS2
Op vrijdag 20 december 2002 02:34 schreef Dapa het volgende:[..]
yup in de usb maar op vice city hoes staat niet dat het mouse compitable is....dat zou er toch op moeten staan?
Take 2 Interactive heeft een persconferentie gehouden en heeft daarin een aantal verassende aankondigingen gedaan. Zo is het nu eindelijk officiëel dat Grand Theft Auto: Vice City naar de PC zal komen en wel in de lente van 2003! Is dat even een opluchting! Daarnaast zullen er in de tweede helft van 2003 ook nog Railroad Tycoon 3, Serious Sam 2 (niet te verwarren met The Second Encounter. SS2 gebruikt een compleet nieuwe engine), Hidden & Dangerous 2 en Max Payne 2 zulen verschijnen.
vet kunnen we eindelijk met de pc dit super spel gaan spelen
disclaimer: (maar ik ben dan ook een ps2-control-n00b )
quote:
Op vrijdag 20 december 2002 12:17 schreef varlet het volgende:
nou dan plaats ik hem even hier heen zie ditTake 2 Interactive heeft een persconferentie gehouden en heeft daarin een aantal verassende aankondigingen gedaan. Zo is het nu eindelijk officiëel dat Grand Theft Auto: Vice City naar de PC zal komen
en wel in de lente van 2003! Is dat even een opluchting! Daarnaast zullen er in de tweede helft van 2003 ook nog Railroad Tycoon 3, Serious Sam 2 (niet te verwarren met The Second Encounter. SS2 gebruikt een compleet nieuwe engine), Hidden & Dangerous 2 en Max Payne 2 zulen verschijnen.
vet kunnen we eindelijk met de pc dit super spel gaan spelen
![]()
quote:Whahaha gelul Vice City komt wel degelijk op de PC! Lees je gamesites!!
Op zaterdag 7 december 2002 18:05 schreef Vrieskist het volgende:[..]
GTA is PS2 only
.. dus onder de consoles komt ie alleen op de PS2 uit ... misschien wordt vice city geport naar de pc. Waarschijnlijk wel omdat dit ook al met GTA3 is gedaan
Begin hier maar: http://www.tothegame.com
Ennuh consoles zuigen idd, PC 4-ever!
quote:Whahahaha via Kazaa............sorry ik lag ff dubbel
Op dinsdag 17 december 2002 08:19 schreef dennisdotcom het volgende:[..]
Dan heb je dus gewoon pech.
Overigens ben ik wel voorstander van eerst gewoon downloaden via Kazaa, maar als je het blijft spelen moet je het wel gewoon kopen, doe ik ook. Alle spellen die ik speel heb ik origineel.
quote:
Rockstar Announces Grand Theft Auto: Vice City PC
February 14, 2003
Rockstar Games, proudly announced today that the PC version of the global blockbuster, Grand Theft Auto: Vice City, is set to hit retail shelves in North America on May 13th and in Europe on May 16th. The PC version will possess enhanced features including improved graphics and sound, additional PC controls, as well as several options for players to customize the game.Grand Theft Auto: Vice City, the sequel to last year's best-selling Grand Theft Auto 3, has once again received universal critical acclaim, a multitude of awards and financial success by becoming the fastest selling, highest grossing PlayStation®2 game released to date, outdoing its predecessor, Grand Theft Auto 3. Released for the PlayStation®2 computer entertainment system last October, Grand Theft Auto: Vice City had the distinct honor of becoming the undisputed number-one selling video game of 2002. The Grand Theft Auto franchise has now achieved the unimaginable feat of ruling the video game sales charts two years in a row.
"We felt that we had to truly outdo ourselves when it came to developing Grand Theft Auto: Vice City and felt that we owed it to the fans to continue to keep enhancing and delivering the gameplay, cinematic graphics, production values and audio experience that have become synonymous with the Grand Theft Auto franchise," said Sam Houser, president of Rockstar Games. "We are truly humbled by the response that the game has received so far and are extremely excited to showcase Grand Theft Auto: Vice City on the PC."
"The real beauty behind Grand Theft Auto is not only the freedom that it allows the players, but also the freedom that it has given us as developers," added Leslie Benzies, president of Rockstar North. "The open ended, non-linear world of Grand Theft Auto allows us to stretch the limits of our imaginations by giving us an open canvas to work with. This was especially the case when it came to creating Grand Theft Auto: Vice City. The 80's fashion styles, music, and sensibility fueled our creativity to the fullest. We are extremely excited for the PC world to experience the fruits of our labor when the enhanced version of the game is released this spring."
quote:het schijnt zelfs juni te zijn ik w8 ik spanning....
Op vrijdag 21 februari 2003 11:40 schreef sweek het volgende:
Ik kijk er heel erg naar uit... 16 mei heb ik ook gelezen, nu hopen dat ze het niet weer op het laatste moment uitstellen of iets dergelijks.
quote:Ik las (een weekje geleden alweer nu) toch echt 16 mei als Belgische releasedatum. (volgens mij was het die voor heel Europa)
Op woensdag 26 februari 2003 22:12 schreef spenky het volgende:[..]
het schijnt zelfs juni te zijn ik w8 ik spanning....
Nu alleen nog hopen dat hij goed word gepoort en dus met ook mindere systeemen gespeelt kan worden ,maakt mij niet uit ik heb er geen last van maar hoe minder de systeemeisen hoe beter ie met een hoog systeem speelt.
En er zit nog een voordeel aan dat ie eerst op de ps2 uikomt want alle bugs die bekent zijn met dit spel op de playstation worden er waarschijnelijk in de pc versie verbetered!!!!!!!!!!!
http://www.rockstargames.com/classics
kan je LEGAAL de alleereerste gta downloaden, speciaal aangepast voor de pc's van tegenwoordig ik moet nog 20 minuten downloaden heb er zin in
Today, Rockstar Games announced that the PC version of the global blockbuster, Grand Theft Auto: Vice City, is set to hit retail shelves in North America on May 13th and in Europe on May 16th. The PC version will have enhanced features including improved graphics and sound, additional PC controls, as well as several options for players to customize the game. Stay tuned for more details and for the launch of the PC-version dedicated area of the official Vice City website.
quote:Cool ff downen dan !
Op dinsdag 11 maart 2003 15:16 schreef ErikN het volgende:
http://www.rockstargames.com/classics
http://www.rockstargames.com/grandtheftautovicecity/pc/index.htm
Aardige systeemeisen trouwens. Toch nog maar ff kijken of ik nog ergens een iets zwaardere videoplank kan krijgen. .
Kun je em trouwens al ergens reserveren?
quote:Duidelijk???? Volgens mij snap je er nix van dude.......
quote:13 mei in Usa Dag later bij uw lokale software dealer
Op dinsdag 6 mei 2003 14:36 schreef r8ality het volgende:
Tijd voor een schopje, aangezien het nog maar 10 daagjes is..
Aardige systeemeisen trouwens. Toch nog maar ff kijken of ik nog ergens een iets zwaardere videoplank kan krijgen.
.
Kun je em trouwens al ergens reserveren?
Sukkels. .
quote:Krantje pakken. Nu. En kijken.
Op dinsdag 6 mei 2003 14:49 schreef eMAeRCe het volgende:
bij de bartsmit stond in het krantje dat hij er deze week zou zijnOf heb ik dat krantje een week te vroeg gekregen ?
quote:ja het staat er echt in hoor
Op dinsdag 6 mei 2003 14:51 schreef r8ality het volgende:[..]
Krantje pakken. Nu. En kijken.
.
quote:En datum enzo?
Op dinsdag 6 mei 2003 14:56 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
ja het staat er echt in hoor
quote:ben m kwijt
Op dinsdag 6 mei 2003 15:01 schreef r8ality het volgende:[..]
En datum enzo?
quote:Hmpf.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:11 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
ben m kwijt
.
quote:GTA hoort niet op een console. En probeer maar eens mp3's in je WC-station te duwen.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:12 schreef Tijn het volgende:
Oh oh oh wat ben ik blij dat ik vorig jaar met het verschijnen van VC een PS2 heb gekocht
quote:precies ! of divxjes te kijken, of fokken met je ps2 !
Op dinsdag 6 mei 2003 15:13 schreef r8ality het volgende:[..]
GTA hoort niet op een console. En probeer maar eens mp3's in je WC-station te duwen.
.
quote:Waarom zit ik 'em dan al meer dan een half jaar te spelen en zit jij nog te wachten?
Op dinsdag 6 mei 2003 15:13 schreef r8ality het volgende:[..]
GTA hoort niet op een console.
quote:Als ik andere muziek wil (niet dat ik de 80ies hardrock gauw zat word
En probeer maar eens mp3's in je WC-station te duwen..
quote:Tja, TECHNISCH gezien is dat mogelijk ja
Op dinsdag 6 mei 2003 15:14 schreef eMAeRCe het volgende:[..]
precies ! of divxjes te kijken, of fokken met je ps2 !
![]()
Ik vind GTA trouwens echt 3 keer nix
quote:Kutmarketingtrucs. Microsoft en Linux verhaal.
Op dinsdag 6 mei 2003 15:15 schreef Tijn het volgende:Waarom zit ik 'em dan al meer dan een half jaar te spelen en zit jij nog te wachten?
quote:In je auto ja!
Als ik andere muziek wil (niet dat ik de 80ies hardrock gauw zat word) gooi ik wel ff een CD'tje in de stereo of draai ik MP3'tjes op mn PC terwijl ik nog een rondje rij tussen de palmbomen
quote:Maak daar maar 14 mei van
Op dinsdag 6 mei 2003 15:27 schreef poehej het volgende:
ik heb van iemand gehoord dat ie deze maand uitkomt 20 mei ofzo ik weet niet of et waar is..
Ik kreeg vandaag de Rockstar-update-mail binnen. Schijnt dat de Vice City "een compleet nieuwe ervaring is op de PC, ook als je hem al op de PS2 hebt gespeeld". Verkooppraat of echt? We zullen het zien.
En volgens Gamers.nl weer geen multiplayer . Je wilt het niet geloven totdat het spel daadwerkelijk op je comp staat, maar je weet toch eigenlijk wel dat het waar is.
.
[Dit bericht is gewijzigd door r8ality op 08-05-2003 13:00]
quote:Verkooppraatjes..
Op donderdag 8 mei 2003 12:58 schreef r8ality het volgende:
Nog 8 dagen..
Ik kreeg vandaag de Rockstar-update-mail binnen. Schijnt dat de Vice City "een compleet nieuwe ervaring is op de PC, ook als je hem al op de PS2 hebt gespeeld". Verkooppraat of echt? We zullen het zien.
quote:Waarschijnlijk omdat toetsenbord niet fijn gamed
Op donderdag 8 mei 2003 12:58 schreef r8ality het volgende:
Nog 8 dagen..
quote:Je XBOX controller werkt ook op je pc als je een stekkertje hebt hoor.
Op donderdag 8 mei 2003 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat toetsenbord niet fijn gamed
quote:
Op donderdag 8 mei 2003 12:59 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Waarschijnlijk omdat toetsenbord niet fijn gamed
quote:Of zelf gemaakte hoesjes of hij is in de VS ofzo eerder uit ik weet het niet....
Op donderdag 8 mei 2003 13:44 schreef DutchBlood het volgende:
Er schijnt iemand te zijn die um heeft:
[afbeelding]
quote:Het is ook nog niet helemaal zeker nee.... Het kan fake zijn... meer pics:
Op donderdag 8 mei 2003 13:48 schreef Dezz het volgende:[..]
Of zelf gemaakte hoesjes of hij is in de VS ofzo eerder uit ik weet het niet....
Start the game and type any one of those cheats when playing the game.
THUGSTOOLS
PROFESSIONALTOOLS
NUTTERTOOLS
PRECIOUSPROTECTION
ASPIRINE
YOUWONTTAKEMEALIVE
LEAVEMEALONE
APLEASANTDAY
ALOVELYDAY
ABITDRIEG
CATSANDDOGS
CANTSEEATHING
PANZER
LIFEISPASSINGMEBY
BIGBANG
STILLLIKEDRESSINGUP
FIGHTFIGHTFIGHT
NOBODYLIKESME
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS
ONSPEED
BOOOOOORING
WHEELSAREALLINEED
COMEFLYWITHME
GRIPISEVERYTHING
CHASESTAT
CHICKSWITHGUNS
ICANTTAKEITANYMORE
GREENLIGHT
MIAMITRAFFIC
AHAIRDRESSERSCAR
IWANTITPAINTEDBLACK
TRAVELINSTYLE
THELASTRIDE
ROCKANDROLLCAR
RUBBISHCAR
GETTHEREFAST
BETTERTHANWALKING
LOOKLIKELANCE
MYSONISALAWYER
ILOOKLIKEHILARY
ROCKANDROLLMAN
ONEARMEDBANDIT
IDONTHAVETHEMONEYSONNY
SEAWAYS
LOADSOFLITTLETHINGS
HOPINGIRL
AIRSHIP
FOXYLITTLETHING
WELOVEOURDICK
GETTHEREQUICKLY
GETTHEREVERYFASTINDEED
GETTHEREAMAZINGLYFAST
FANNYMAGNET
CHEATSHAVEBEENCRACKED
CERTAINDEATH
DEEPFRIEDMARSBARS
PROGRAMMER
quote:Dan moet je nog wel 4 dagen wachten hè
Op zaterdag 10 mei 2003 13:16 schreef DutchBlood het volgende:
Ik ben voor 3 winkels aan het wachten tot ze open gaan....
dan kan ik hem sneller downloaden
nee hoor ik geef geen cent uit tot ik dat spel heb orgineel
quote:My thoughts exactly
Op zaterdag 10 mei 2003 13:59 schreef anti-virus het volgende:
wel orgineel kopen allemaal he.dan kan ik hem sneller downloaden
nee hoor ik geef geen cent uit tot ik dat spel heb orgineel
quote:Is dit serieus of flauwekul?
Op zaterdag 10 mei 2003 15:35 schreef Sphinx2K het volgende:
ik heb uhm gewoon gehaald bij de free record shopals je heeeeel goed zoekt moet je hem kunnen vinden
Post hier wel ff wat screens:
[Dit bericht is gewijzigd door www.olafonline.nl op 11-05-2003 01:29]
code:Opgelet!THUGSTOOLS - THUG WEAPONS
PROFESSIONALTOOLS - PROFESSIONAL WEAPONS
NUTTERTOOLS - WEIRD WEAPONS
PRECIOUSPROTECTION - FULL ARMOR
ASPIRINE - FULL HEALTH
YOUWONTTAKEMEALIVE - +2 WANTED LEVEL
LEAVEMEALONE - 0 WANTED LEVEL
APLEASANTDAY - NICE WEATHER
ALOVELYDAY - LOVELY WEATHER
ABITDRIEG - CLOUDY WEATHER
CATSANDDOGS - RAINY WEATHER
CANTSEEATHING - MISTY WEATHER
PANZER - SPAWN A TANK
LIFEISPASSINGMEBY - SPEED UP TIMEFLOW
BIGBANG - EXPLODE NEARBY VEHICLES
STILLLIKEDRESSINGUP - CHANGE PLAYER SKIN
FIGHTFIGHTFIGHT - PEOPLE START FIGHTING
NOBODYLIKESME - MAKE PEOPLE FALL WHEN YOU BUMP THEM
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS - EVERYONE HAS WEAPONS
ONSPEED - WALK FASTER
BOOOOOORING - WALK SLOWE
WHEELSAREALLINEED - STRIP CARS (CARS BECOME WHEELS)
COMEFLYWITHME - FLIES FLYING AROUND
GRIPISEVERYTHING - ???
CHASESTAT - ???
CHICKSWITHGUNS - ???
ICANTTAKEITANYMORE - KILL YOURSELF
GREENLIGHT - ALL TRAFFIC LIGHTS TO GREEN
MIAMITRAFFIC - TRAFFIC GOES FAST
AHAIRDRESSERSCAR - ???
IWANTITPAINTEDBLACK - ???
TRAVELINSTYLE - FLYING CAR
THELASTRIDE - SPAWN A CASKET-CAR
ROCKANDROLLCAR - SPAWN A LIMOUSINE
RUBBISHCAR - SPAWN A GARBAGE TRUCK
GETTHEREFAST - SPAWN A SABRE TURBO
BETTERTHANWALKING - SPAWN A CADDY
LOOKLIKELANCE - LANCE SKIN
MYSONISALAWYER - LAWYER SKIN
ILOOKLIKEHILARY - HILARY SKIN
ROCKANDROLLMAN - ROCK AND ROLL MAN SKIN
ONEARMEDBANDIT - ONE ARMED BANDIT SKIN
IDONTHAVETHEMONEYSONNY - MAFIOSI SKIN
SEAWAYS - ???
LOADSOFLITTLETHINGS - ???
AIRSHIP - ???
FOXYLITTLETHING - MAFIOSI DAUGHTER SKIN
WELOVEOURDICK - SCOTTISH SKIN
GETTHEREQUICKLY - FAST CAR
GETTHEREVERYFASTINDEED - FASTER CAR
GETTHEREAMAZINGLYFAST - EVEN FASTER CAR
FANNYMAGNET - WOMEN MAGNET
CHEATSHAVEBEENCRACKED - BALDGUY SKIN
CERTAINDEATH - CIGARRETTE IN MOUTH
code:Be warned!Do not save your game if you have
entered any cheats, it is known to corrupt your game.
[Dit bericht is gewijzigd door www.olafonline.nl op 10-05-2003 23:10]
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-05-2003 23:35]
Beperk je discussies tot het spel, en niet hoe je eraan kunt komen!
[Dit bericht is gewijzigd door Strolie75 op 10-05-2003 23:38]
deel 1 gratis legaal full version donwloaden
Voor de gene die deze topic niet willen lezen ga naar:
rockstargames vul je gegevens in en downloaden maar (wel geldige e-mail adres invullen, download-link wordt naar je e-mail adres gestuurd)
Verder is deze (handige!) link: filemirrors.com misschien ook wel handig, je kan hier deel 1 ook vinden zonder gegevens in te vullen.
voor de geïnteresseerden... have fun!...ik wilde dit al trouwens posten voor het puinruimen...
Maar top dat je het hier ook even meld! Is zeker leuk voor mensen die alleen 3D GTA kennen.
quote:
Op zaterdag 10 mei 2003 23:57 schreef flappiewappie het volgende:
is dit trouwens "zwaarder" om te draaien, dan gta3, want het ziet er praktisch het zelfde uit
code:1) SYSTEM REQUIREMENTS
________________________Grand Theft Auto: Vice City uses Microsoft DirectX 9.0.
Supported Operating Systems are:
Windows 98
Windows 98 Second Edition
Windows Millennium
Windows 2000 Professional (Workstation) plus Service Pack 3
Windows XP (Home and Professional) plus Service Pack 1The following operating systems are NOT supported:
Windows 95 (any version)
Windows NT (any version)Minimum Hardware Requirements
800 MHz Intel Pentium III or 800 MHz AMD Athlon
or 1.2GHz Intel Celeron or 1.2 GHz AMD Duron processor
128 MB of RAM
8 speed CD / DVD drive
915 MB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture
Compression)
32 MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
("GeForce" or better)
Sound Card with DirectX 9.0 compatible drivers
Keyboard
MouseRecommended Hardware Requirements
Intel Pentium IV or AMD Athlon XP processor
256(+) MB of RAM
16 speed CD / DVD drive
1.55 GB of free hard disk space
(+ 635 MB if video card does NOT support DirectX Texture
Compression)
64(+) MB video card with DirectX 9.0 compatible drivers
("GeForce 3" / "Radeon 8500" or better with
DirectX Texture Compression support)
DirectX 9.0 compatible sound card with surround sound
Gamepad (USB or Joystick Port)
Keyboard
Mouse
quote:Toevallig heb ik het gehele GTA 3 - VC op GoT snel bekeken.
Op zaterdag 10 mei 2003 23:57 schreef flappiewappie het volgende:
is dit trouwens "zwaarder" om te draaien, dan gta3, want het ziet er praktisch het zelfde uit
misschien interessante reactie... op jou vraag (kijk naar zijn systeem)
hey strolie75 mijn 1e link is hetzelfde als jou (reply) link naar het desbetreffende topic
Trouwens...die gasten op GoT kregen ook al op hun flikker... .... => foei!
quote:Dat het spel weer loaden niet wil
Op zondag 11 mei 2003 00:36 schreef bossie het volgende:
Wat wordt er bedoeld met die waarschuwing?
quote:dus eigenlijk liggen de echte minimum systeem eisen lager...
Op zondag 11 mei 2003 00:32 schreef Dragonetti het volgende:[..]
Toevallig heb ik het gehele GTA 3 - VC op GoT snel bekeken.
Ik vind dat het veel beter uit ziet, vooral de sfeer en zo...misschien interessante reactie... op jou vraag (kijk naar zijn systeem)
hey strolie75 mijn 1e link is hetzelfde als jou (reply) link naar het desbetreffende topic
![]()
Trouwens...die gasten op GoT kregen ook al op hun flikker....... => foei!
/edit Hier gevonden:
» system requirements:
Minimum:
450Mhz Processor
96MB of Ram
16MB Graphics Card
Recommended:
800Mhz Processor
128MB of Ram
32MB Graphics Card
quote:Dat waren de echte systeemeisen.
Op zondag 11 mei 2003 10:11 schreef flappiewappie het volgende:*blaat*
quote:Gaaf man.
Op zaterdag 10 mei 2003 22:53 schreef www.olafonline.nl het volgende:
Heb hem ook, via een leuke FTPPost hier wel ff wat screens:
voorts slechte interactie met de npc's in het spel - de mensen op straat zijn gewoon zombies en niet interactief, wat erg jammer is
Goed spel, maar niet top....
quote:daar is een patch voor volgens mij, heb ik ook last van... heb je toevallig een geforce2?
Op zondag 11 mei 2003 17:40 schreef clerk het volgende:
gfx opbouw is kut...
op dezelfde locatie, na een stukje rijden... opbouw in ongeveer 20 ~ 30 seconden :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]voorts slechte interactie met de npc's in het spel - de mensen op straat zijn gewoon zombies en niet interactief, wat erg jammer is
quote:dat is te verhelpen
de mensen op straat zijn gewoon zombies en niet interactief, wat erg jammer is
quote:Vet man die scrn's
Op zondag 11 mei 2003 17:40 schreef clerk het volgende:
gfx opbouw is kut...
op dezelfde locatie, na een stukje rijden... opbouw in ongeveer 20 ~ 30 seconden :
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]voorts slechte interactie met de npc's in het spel - de mensen op straat zijn gewoon zombies en niet interactief, wat erg jammer is
quote:ik wel, wat is er mee dan?!?!?!
Op zondag 11 mei 2003 17:49 schreef flappiewappie het volgende:[..]
daar is een patch voor volgens mij, heb ik ook last van... heb je toevallig een geforce2?
quote:nu al heus lol,
Op zondag 11 mei 2003 20:00 schreef snowwie het volgende:
heb hem al uit gespeeld.
stuk makkelijker dan gta1.
quote:Post de savegame eens
Op zondag 11 mei 2003 20:00 schreef snowwie het volgende:
heb hem al uit gespeeld.
stuk makkelijker dan gta1.
quote:Ik heb ook een gf2 en hetzelfde probleem, maar ik zie hier geen patch staan
daar is een patch voor volgens mij, heb ik ook last van... heb je toevallig een geforce2?
quote:nope, is ook niet altijd, alleen als je hard rijdt en het spel de texture opmaak niet kan bijhouden
code:Grand Theft Auto: Vice City PC Cheats
While playing, type any of these cheats:Player Cheats
THUGSTOOLS All "light" weapons.
PROFESSIONALTOOLS All "medium" weapons.
NUTTERTOOLS All "heavy" weapons.
ASPIRINE Full Health.
PRECIOUSPROTECTION Full Armor.
ICANTTAKEITANYMORE Commit Suicide.
YOUWONTTAKEMEALIVE Raise Wanted Level.
LEAVEMEALONE Decrease Wanted Level.
FANNYMAGNET Ladies Man (certain women follow you).
Character Skin Cheats
CERTAINDEATH Makes you smoke a cigarette.
DEEPFRIEDMARSBARS Makes Tommy fatter.
PROGRAMMER Gives Tommy girly arms/legs.
STILLLIKEDRESSINGUP Change Skin/Clothes.
CHEATSHAVEBEENCRACKED Play as Ricardo Diaz.
LOOKLIKELANCE Play as Lance Vance.
MYSONISALAWYER Play as Ken Rosenberg.
LOOKLIKEHILARY Play as Hilary King.
ROCKANDROLLMAN Play as Love Fist character (Jezz Torent).
WELOVEOURDICK Play as Love Fist character (Dick).
ONEARMEDBANDIT Play as Phil Cassidy.
IDONTHAVETHEMONEYSONNY Play as Sonny Forelli.
FOXYLITTLETHING Play as Mercedes.
Vehicle Spawning Cheats
PANZER Spawn a Rhino.
TRAVELINSTYLE Spawn a Bloodring Banger.
GETTHEREQUICKLY Spawn a Bloodring Banger #2 (Faster?).
GETTHEREFAST Spawn a Sabre Turbo.
GETTHEREVERYFASTINDEED Spawn a Hotring Racer.
GETTHEREAMAZINGLYFAST Spawn a Hotring Racer #2 (Faster?).
THELASTRIDE Spawn a Romero's Hearse.
ROCKANDROLLCAR Spawn Love Fist's Limo.
RUBBISHCAR Spawn a Trashmaster.
BETTERTHANWALKING Spawn a Caddie.
Other Vehicle Cheats
BIGBANG Blow up nearby cars.
MIAMITRAFFIC Aggressive Drivers.
AHAIRDRESSERSCAR All cars are pink.
IWANTITPAINTEDBLACK All cars are black.
COMEFLYWITHME Cars can fly.
GRIPISEVERYTHING Perfect Handling.
GREENLIGHT All traffic lights are green.
SEAWAYS Cars can drive/hover over water.
WHEELSAREALLINEED Only the wheels of a car are visible.
LOADSOFLITTLETHINGS Sportscars have big wheels.
HOPINGIRL Peds get in your car.
Weather Cheats
ALOVELYDAY Sunny/Clear Weather.
APLEASANTDAY Light Clouds.
ABITDRIEG Dense Clouds.
CANTSEEATHING Foggy Weather.
CATSANDDOGS Stormy Weather.
Miscellaneous Cheats
LIFEISPASSINGMEBY Speed up game clock.
ONSPEED Makes everything faster.
BOOOOOORING Makes everything slower.
FIGHTFIGHTFIGHT Peds Riot.
NOBODYLIKESME Peds Hate You.
OURGODGIVENRIGHTTOBEARARMS Peds Carry Guns.
CHICKSWITHGUNS Girls Carry Guns.
CHASESTAT Shows Media Level (when 2+ stars).
Unknown/Unconfirmed
AIRSHIP Possibly Boats Fly?
Mijn broertje zeurt maar dat ie er 1 wil. Bij de golfbaan zie ik ze niet rijden of staan.. waar wel?
Helikoptertje rookt wel een beetje mja
quote:Op de Golfbaan staan ze echt.
Op maandag 12 mei 2003 13:49 schreef BLADEZZ het volgende:
Weet iemand waar je die golfkarretjes kan vindenMijn broertje zeurt maar dat ie er 1 wil. Bij de golfbaan zie ik ze niet rijden of staan.. waar wel?
voor Rockstar!
quote:Het is Vice City
Op maandag 12 mei 2003 19:04 schreef Seal_force het volgende:
Op google kan je geen plaatjes vinden als je Gta vice sity in typt of alleen Vice sity.
Hoe kan dat dan?
quote:Wat dacht je van city met een c
Op maandag 12 mei 2003 19:04 schreef Seal_force het volgende:
Op google kan je geen plaatjes vinden als je Gta vice sity in typt of alleen Vice sity.
Hoe kan dat dan?
quote:Kijk eens in ze profiel
Op maandag 12 mei 2003 19:46 schreef hp22 het volgende:[..]
Wat dacht je van city met een c
quote:Tssskk, doe niet zo zielig joh
Op maandag 12 mei 2003 20:27 schreef Steve-O het volgende:[..]
Kijk eens in ze profiel
Ontopic: Die missie waar je met een speelgoedhelicopter bommen moet plaatsen is echt kut. Krijg ten eerste die helicopter niet goed onder controle en ten tweede, die besturing is brak. En dan heb je ook nog die irritante bouwvakkers achter je aan.
en waarom heb ik die bazooka nog niet en de echte chopper
quote:Jezus dat ik daar nog niet aan had gedacht
Op maandag 12 mei 2003 21:04 schreef Flaman het volgende:
die bouwvakkers moet je eerst vermoorden met je chopper voordat je een bom pakt
Thanks ik kan weer verders heheh
quote:Probeer alles te vernietigen wat er om je heen loopt/rijd. Hoe meer vernietiging/dood, hoe sneller het metertje vol zal zijn. Het helpt om een bazooka en een vlammenwerper bij de hand te hebben....
Op dinsdag 13 mei 2003 02:42 schreef Blapiet het volgende:
Iemand al voorbij de missie dat je met een motor (bij de motor-bar) moet gaan rellen, je moet dan een metertje vol krijgen binnen een beaalde tijd.
Ik snap er geen ene hol van
quote:Toch blijft ie moeilijk, dat ding is bij mij al 2 keer in de fik gevlogen...irritant
Op maandag 12 mei 2003 21:04 schreef Flaman het volgende:
die bouwvakkers moet je eerst vermoorden met je chopper voordat je een bom pakt
Ik word er gek van, ik heb de hele stad al afgezocht
quote:De meeste gebouwen kun je pas kopen als je diaz' villa hebt gekregen nadat je hem gemold hebt..
Op dinsdag 13 mei 2003 10:43 schreef BLADEZZ het volgende:
Als ik zo'n huisje (of bedrijf) wil kopen staat er elke keer: naam bedrijf is not for sale at this moment, come back later. Ik zit niet in een missie...Ik word er gek van, ik heb de hele stad al afgezocht
quote:Nee
Op dinsdag 13 mei 2003 14:04 schreef Seal_force het volgende:
Kan je vice sity nou over internet spellen?
GTA3 trouwens wel bijna, ze zijn namelijk bezig met een multiplayer mod
quote:jij in ieder geval niet
Op dinsdag 13 mei 2003 14:04 schreef Seal_force het volgende:
Kan je vice sity nou over internet spellen?
quote:haha
Op dinsdag 13 mei 2003 14:08 schreef Man_Made_God het volgende:[..]
jij in ieder geval niet
et eerste wat ik ga doen als ik dit spel heb is die heli opzoeken
quote:op tweakers is daar een groot topic over
Op dinsdag 13 mei 2003 14:07 schreef trance_fan het volgende:
hoever is die multiplayer mod nou of moet ik daar voor naar een andere topic
[edit]
hier : http://gathering.tweakers.net/forum/list_messages/714034
[/edit]
of als je wat gevorderd bent in het spel, op het dak van je villa
Stoppie bonus: $ 315 .
quote:Diaz villa heb ik al.. maar als ik naar bv. Sunshine cars toega dan staat er dat ik later terug moet komen. Kan iemand een savegame posten die al wel bedrijven kan kopen? (of gewoon een andere savegame)
Op dinsdag 13 mei 2003 12:22 schreef Rembooo het volgende:[..]
De meeste gebouwen kun je pas kopen als je diaz' villa hebt gekregen nadat je hem gemold hebt..
Op het tweede eiland kun je wel linksboven een flatgebouwtje met 3 garages en helikopterplatform kopen voor $14000 en een oud krakkig schuurtje om de hoek een trap op bij de plaats waar je de motor uit de winkel kunt jatten en waar ook zo'n hell's angel staat.
In het noorden van eiland 1 kun je ook voor $8000 een villatje kopen met een garage erbij.
heli vliegen rulez
quote:Hoe doe je dat??
Op dinsdag 13 mei 2003 17:13 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
Stoer doen met de dirtbike of superbike is toch nog wel het meest verslavende![]()
.
Stoppie bonus: $ 315
.
quote:Remmen met 9-PgUp dacht ik....
Op dinsdag 13 mei 2003 17:21 schreef PlaagGeest86 het volgende:[..]
Hoe doe je dat??
Ik loop verdomme vast bij een missie waar ik die neger moet redden...en het is ook nog op tijd want hij gaat steeds meer dood, en wordt vastgehouden op een of andere vuilnisbelt
quote:Optrekken met de 'verplaats-gewicht-naar-achteren-knop'. -> WEELIE
Op dinsdag 13 mei 2003 17:21 schreef PlaagGeest86 het volgende:[..]
Hoe doe je dat??
Remmen met de 'verplaats-gewicht-naar-voren-knop'. -> FRONT WEELIE
(Kijk in je controls, PGUP en PG DOWN of zo)
quote:Of 6 en 9 op je numpad
Op dinsdag 13 mei 2003 18:06 schreef UndergroundWorldWide het volgende:[..]
Optrekken met de 'verplaats-gewicht-naar-achteren-knop'. -> WEELIE
Remmen met de 'verplaats-gewicht-naar-voren-knop'. -> FRONT WEELIE
(Kijk in je controls, PGUP en PG DOWN of zo)
quote:welke apache chopper?
Op dinsdag 13 mei 2003 17:29 schreef demonseeker14 het volgende:
en die apache chopper dan
de Apache helikopter krijg je pas als je alle 100 secret packages hebt gevonden. Die helikopter staat dan bij de militaire basis naast het vliegveld. Zo ver ben ik zelf nog niet, moet nog 80 packages vinden ofzo, ik doe eerst de missies wel... op de PS2
tot nu toe heb ik die condo/appartementen zooi (waar je niks aan hebt)
filmstudios
malibuclub
edit:
bootyard
[Dit bericht is gewijzigd door Flaman op 13-05-2003 20:07]
quote:Natuurlijk gebruiken ze codes. Duurt namelijk best wel even voordat je echt toekomt aan bedrijven te kopen !!! Ik ben er pas sinds deze week aan toegekomen en heb het spel nu een maand of 2 voor m'n PS2.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:06 schreef meeloper het volgende:
Gebruiken jullie allemaal codes ofzo? Of hebben jullie het spel gewoon al lang...ik ben namelijk al een tijdje met missies bezig maar heb nog geen bal..
Meteen al codes gebruiken.. mietjes !
quote:wil je je savegame ff mailen?
Op dinsdag 13 mei 2003 20:01 schreef Flaman het volgende:
Wat kan je allemaal kopen?tot nu toe heb ik die condo/appartementen zooi (waar je niks aan hebt)
filmstudios
malibuclubedit:
bootyard
dat wil ik dus kopen, die bootyard, maar dan staat er dat ik later terug mag komen
quote:da's toch niet leuk man, heb ik voor moeten zwoegen
Op dinsdag 13 mei 2003 20:18 schreef BLADEZZ het volgende:[..]
wil je je savegame ff mailen?
![]()
overigens is savegames.net of savegame.net een site die je kan helpen misschein
Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
Je link klopt niet, je komt direct weer naar hetzelfde topic
quote:Nee, die link ben ik niet aangeweest
Op dinsdag 13 mei 2003 21:04 schreef meeloper het volgende:
Jup een mod heeft hem ge-edit en de ander gesloten geloof ik...
quote:gewoon met je muis schieten
Op dinsdag 13 mei 2003 20:39 schreef Nasawingman het volgende:
Hoe doe je een drive-by op een scooter als je pizza's moet bezorgen?Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
quote:Oki, ik dacht misschien is dat handiger maar I get it
Op dinsdag 13 mei 2003 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, die link ben ik niet aangeweest
Maar wel het andere op slot gedaan. Reden is vermeld
quote:Zeeeeker!! De vorige stotterde altijd bij me, maar heeft ie hier nog bijna niet gedaan...
Op dinsdag 13 mei 2003 21:08 schreef DimeBag het volgende:
Gaat Vice City sneller dan de vorige ?
zonder cheats overigens
echt een gaaf spel!!
quote:Dat valt echt wel mee hoor, met de tijd die het duurt voor je bedrijven kan kopen, ik zit nu 3 dagen vice city zo af en toe als ik tijd heb te spelen (en dat is niet vaak), en ik heb inmiddels al het verhaal uitgespeeld (ik heb die aap in zn villa vermoord), en nu ben ik bezig met missies van de filmstudio, de cubaantjes en die motorgasten...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:09 schreef JK het volgende:[..]
Natuurlijk gebruiken ze codes. Duurt namelijk best wel even voordat je echt toekomt aan bedrijven te kopen !!! Ik ben er pas sinds deze week aan toegekomen en heb het spel nu een maand of 2 voor m'n PS2.
Ik speel het dan niet dagelijks ofzo, maar zit best wat tijd in voordat je eindelijk de Diaz Mansion hebt. En niet elke missie lukt natuurlijk in 1x.Meteen al codes gebruiken.. mietjes !
quote:Q is naar links kijken, E naar rechts. Druk een van deze in, en dan de schietknop
Op dinsdag 13 mei 2003 20:39 schreef Nasawingman het volgende:
Hoe doe je een drive-by op een scooter als je pizza's moet bezorgen?Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
quote:Die is simple man:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:36 schreef meeloper het volgende:Ik loop verdomme vast bij een missie waar ik die neger moet redden...en het is ook nog op tijd want hij gaat steeds meer dood, en wordt vastgehouden op een of andere vuilnisbelt
1. Gewoon kei hard met een dikke auto de versperring (auto+2 mannetjes) wegbeuken, en de junkyard inrijden. Daar iedereen afmaken en linksachter in de loods zit die Lance (of zoiets).
2. Heel sneaky Probeer op het mapje te kijken. Op het kaartje zit Lance, in de rechterbovenhoek van de junkyard. Je moet een weg vinden via 'linksboven'. Je kan daar namelijk met je super/dirtbike vlak langs het water enzo ook op de junkyard komen, en gewoon supersnel naar lance rijden. Praat even met hem, en hij stapt achterop. Nokken via hetzelfde paadje, maar zogauw je de junkyard verlaat, zorgen dat je een auto hebt klaarstaan, want dan komen die turken achter je aan
.
.
Kut ik moet leren, verslavend spel
Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Bij de installatie kon je toch kiezen dat de radiostations geïnstalleerd worden...
Op woensdag 14 mei 2003 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Begin het een beetje zat te worden.Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Inderdaad een héél erg irritante missie...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:17 schreef demonseeker14 het volgende:
ik blijf hangen bij de missie met dat RC helitje elke keer vliegt de fik in dat ding
quote:Deamon tools ken je de cd mounten op Je hardisk
Op woensdag 14 mei 2003 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Begin het een beetje zat te worden.Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Mij lukte het pas naar de 4e keer
Op woensdag 14 mei 2003 12:21 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Bij de installatie kon je toch kiezen dat de radiostations geïnstalleerd worden...
[..]Inderdaad een héél erg irritante missie...
Ik begin voortaan met de bovenste denk ik... Als je daar doorheen bent wordt het alleen maar makkelijker... (hoop ik)
quote:Dat had ik ook wel door...
Op woensdag 14 mei 2003 12:28 schreef Steve-O het volgende:
Mij lukte het pas naar de 4e keer
-Je moet gewoon van boven naar beneden plaatsen
-Je moet niet te veel gaan kutten met die bommen pakken
-Goed door die trappenhuizen vliegen
-En er voor zorgen dat je niet in elkaar word gerost door die bouwvakkers met die hamers
quote:Wat is er zo moeilijk aan die missie? Had um de eerste keer al gehaald...
Op woensdag 14 mei 2003 12:34 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Dat had ik ook wel door...
Kan ik geen armor voor die heli kopen...
Uiteindelijk was ut niet zo moeilijk, ik weet nu hoe je moet vliegen... Tis best te doen met een joytstick...
* UndergroundWorldWide is FrontWheelee-Master .
quote:BONUS!
Op woensdag 14 mei 2003 14:13 schreef UndergroundWorldWide het volgende:
[afbeelding]* UndergroundWorldWide is FrontWheelee-Master
.
Waarom je het doet interesseert me niet, warez mag gewoon niet.
[Dit bericht is gewijzigd door Notorious_Roy op 14-05-2003 16:04]
quote:en mag je er ook overheen rijden?
Op woensdag 14 mei 2003 16:44 schreef Flaman het volgende:
ja, veel autos laten ontploffen, veel mensen laten gillen. Mensjes neer schieten dus
quote:Het is me nu ook gelukt... De controls vind ik zo zwaar irritant... Continue bezig met 6 (!) toetsen om dat kreng te besturen...
Op woensdag 14 mei 2003 13:35 schreef Rembooo het volgende:
Wat is er zo moeilijk aan die missie? Had um de eerste keer al gehaald...
Je moet gewoon zorgen dat je voor die bouwvakkers uit blijft vliegen, en in het gebouw zo dicht mogelijk tegen het plafond (zodat ze je niet kunnen raken).
Ben je toch te sloom, ros dan gewoon keihard met je rotor door hun beentjes heen, dag bouwvakker![]()
Overigens heb ik het gewoon van onder naar boven afgewerkt.
Maar goed, het is me gelukt, daar gaat het om...
Nog steeds een geweldig spel..
See ya in Vice City. .
quote:Ik heb de controls voor die missie gewoon aangepast aan de normale besturing. Gaat gelijk stukken makkelijker het vliegen.
Op woensdag 14 mei 2003 18:29 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Het is me nu ook gelukt... De controls vind ik zo zwaar irritant... Continue bezig met 6 (!) toetsen om dat kreng te besturen...
Maar goed, het is me gelukt, daar gaat het om...
Nog steeds een geweldig spel..
quote:99
Op woensdag 14 mei 2003 19:27 schreef Flaman het volgende:
iemand die 100 packages al? Blijf een beetje steken op 20
quote:Chaos meter wat is dat dan heb nix gezien
Op woensdag 14 mei 2003 16:43 schreef Blapiet het volgende:
Maar kan iemand me nou duidelijk vertellen hoe je die "chaos-meter" volkrijgt? Ik krijg het maar niet voor elkaar....
quote:Dat is een missie...
Op woensdag 14 mei 2003 23:12 schreef Steve-O het volgende:[..]
Chaos meter wat is dat dan heb nix gezien
quote:Ow
Op woensdag 14 mei 2003 23:14 schreef WebForce het volgende:[..]
Dat is een missie...
Moet de drugs fabriek van de cubanen opblazen
Maar hij zegt steeds dat ik te dicht bij die basis zit als ik de bom heb geplaatst ,
Terwijl ik toch een heel stuk ben weg gereden
quote:je moet ook niet rijden maar via de trap het dak op
Op woensdag 14 mei 2003 23:17 schreef Steve-O het volgende:[..]
Ow
Daar ben ik dan nog nietMoet de drugs fabriek van de cubanen opblazen
Maar hij zegt steeds dat ik te dicht bij die basis zit als ik de bom heb geplaatst ,
Terwijl ik toch een heel stuk ben weg gereden
ik probeer er mee te vliegen maar na zoveel meter pleurt ie zo de zee in..
volgens mij mis ik nog een paar toetsen.
(ik bedoel dus niet de heli!)
quote:Gewoon omhoog blijven sturen.
Op donderdag 15 mei 2003 00:25 schreef succubus het volgende:
weet iemand hoe je dat RC vliegtuigje goed kunt besturen
[missie van de haïtianen]ik probeer er mee te vliegen maar na zoveel meter pleurt ie zo de zee in..
volgens mij mis ik nog een paar toetsen.
quote:dat gaat een paar meter goed, en dan opeens gaat ie in duikvlucht.. zodra dat gebeurt helpt pijltje omhoog helemaal niet meer want dan gaat ie nog harder in duikvlucht
Op donderdag 15 mei 2003 00:31 schreef Breuls het volgende:[..]
Gewoon omhoog blijven sturen.
Tenminste, dat werkte op de PS2 prima, dus wellicht op de PC ook.
quote:Pijltje omhoog is ook naar beneden
Op donderdag 15 mei 2003 01:15 schreef succubus het volgende:[..]
dat gaat een paar meter goed, en dan opeens gaat ie in duikvlucht.. zodra dat gebeurt helpt pijltje omhoog helemaal niet meer want dan gaat ie nog harder in duikvlucht
Gewoon wat lichte tikjes naar beneden doen
quote:Met 6 omhoog houden
Op donderdag 15 mei 2003 00:25 schreef succubus het volgende:
weet iemand hoe je dat RC vliegtuigje goed kunt besturen
[missie van de haïtianen]ik probeer er mee te vliegen maar na zoveel meter pleurt ie zo de zee in..
volgens mij mis ik nog een paar toetsen.(ik bedoel dus niet de heli!)
zit nu in die sluipschutter missie..... die cubanen spawnen wel verdacht snel zeg
kan ik nauwelijks tegenop snipen.
quote:Die missies van auntie paulie zijn inderdaad best moeilijk
Op donderdag 15 mei 2003 02:04 schreef succubus het volgende:
heb hem al kunnen halen met een beetje 'n kamikaze actie
volgens mij trekt mijn joystick hem steeds naar onder..zit nu in die sluipschutter missie..... die cubanen spawnen wel verdacht snel zeg
kan ik nauwelijks tegenop snipen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |