quote:Natuurlijk gebruiken ze codes. Duurt namelijk best wel even voordat je echt toekomt aan bedrijven te kopen !!! Ik ben er pas sinds deze week aan toegekomen en heb het spel nu een maand of 2 voor m'n PS2.
Op dinsdag 13 mei 2003 20:06 schreef meeloper het volgende:
Gebruiken jullie allemaal codes ofzo? Of hebben jullie het spel gewoon al lang...ik ben namelijk al een tijdje met missies bezig maar heb nog geen bal..
Meteen al codes gebruiken.. mietjes !
quote:wil je je savegame ff mailen?
Op dinsdag 13 mei 2003 20:01 schreef Flaman het volgende:
Wat kan je allemaal kopen?tot nu toe heb ik die condo/appartementen zooi (waar je niks aan hebt)
filmstudios
malibuclubedit:
bootyard
dat wil ik dus kopen, die bootyard, maar dan staat er dat ik later terug mag komen
quote:da's toch niet leuk man, heb ik voor moeten zwoegen
Op dinsdag 13 mei 2003 20:18 schreef BLADEZZ het volgende:[..]
wil je je savegame ff mailen?
![]()
overigens is savegames.net of savegame.net een site die je kan helpen misschein
Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
Je link klopt niet, je komt direct weer naar hetzelfde topic
quote:Nee, die link ben ik niet aangeweest
Op dinsdag 13 mei 2003 21:04 schreef meeloper het volgende:
Jup een mod heeft hem ge-edit en de ander gesloten geloof ik...
quote:gewoon met je muis schieten
Op dinsdag 13 mei 2003 20:39 schreef Nasawingman het volgende:
Hoe doe je een drive-by op een scooter als je pizza's moet bezorgen?Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
quote:Oki, ik dacht misschien is dat handiger maar I get it
Op dinsdag 13 mei 2003 21:08 schreef Notorious_Roy het volgende:[..]
Nee, die link ben ik niet aangeweest
Maar wel het andere op slot gedaan. Reden is vermeld
quote:Zeeeeker!! De vorige stotterde altijd bij me, maar heeft ie hier nog bijna niet gedaan...
Op dinsdag 13 mei 2003 21:08 schreef DimeBag het volgende:
Gaat Vice City sneller dan de vorige ?
zonder cheats overigens
echt een gaaf spel!!
quote:Dat valt echt wel mee hoor, met de tijd die het duurt voor je bedrijven kan kopen, ik zit nu 3 dagen vice city zo af en toe als ik tijd heb te spelen (en dat is niet vaak), en ik heb inmiddels al het verhaal uitgespeeld (ik heb die aap in zn villa vermoord), en nu ben ik bezig met missies van de filmstudio, de cubaantjes en die motorgasten...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:09 schreef JK het volgende:[..]
Natuurlijk gebruiken ze codes. Duurt namelijk best wel even voordat je echt toekomt aan bedrijven te kopen !!! Ik ben er pas sinds deze week aan toegekomen en heb het spel nu een maand of 2 voor m'n PS2.
Ik speel het dan niet dagelijks ofzo, maar zit best wat tijd in voordat je eindelijk de Diaz Mansion hebt. En niet elke missie lukt natuurlijk in 1x.Meteen al codes gebruiken.. mietjes !
quote:Q is naar links kijken, E naar rechts. Druk een van deze in, en dan de schietknop
Op dinsdag 13 mei 2003 20:39 schreef Nasawingman het volgende:
Hoe doe je een drive-by op een scooter als je pizza's moet bezorgen?Ik heb alle toetsen geprobeerd maar ik vergeet er 1 waarschijnlijk.
quote:Die is simple man:
Op dinsdag 13 mei 2003 17:36 schreef meeloper het volgende:Ik loop verdomme vast bij een missie waar ik die neger moet redden...en het is ook nog op tijd want hij gaat steeds meer dood, en wordt vastgehouden op een of andere vuilnisbelt
1. Gewoon kei hard met een dikke auto de versperring (auto+2 mannetjes) wegbeuken, en de junkyard inrijden. Daar iedereen afmaken en linksachter in de loods zit die Lance (of zoiets).
2. Heel sneaky Probeer op het mapje te kijken. Op het kaartje zit Lance, in de rechterbovenhoek van de junkyard. Je moet een weg vinden via 'linksboven'. Je kan daar namelijk met je super/dirtbike vlak langs het water enzo ook op de junkyard komen, en gewoon supersnel naar lance rijden. Praat even met hem, en hij stapt achterop. Nokken via hetzelfde paadje, maar zogauw je de junkyard verlaat, zorgen dat je een auto hebt klaarstaan, want dan komen die turken achter je aan
.
.
Kut ik moet leren, verslavend spel
Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Bij de installatie kon je toch kiezen dat de radiostations geïnstalleerd worden...
Op woensdag 14 mei 2003 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Begin het een beetje zat te worden.Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Inderdaad een héél erg irritante missie...
Op dinsdag 13 mei 2003 20:17 schreef demonseeker14 het volgende:
ik blijf hangen bij de missie met dat RC helitje elke keer vliegt de fik in dat ding
quote:Deamon tools ken je de cd mounten op Je hardisk
Op woensdag 14 mei 2003 12:13 schreef Cart_man het volgende:
Begin het een beetje zat te worden.Kan je die radiostations en movies op je harde schijf plaatsen zodat het niet vanaf de CD geladen wordt? Kan niet eens meer normaal spelen omdat de DVD-speler zo langzaam loopt. Gisteren was alles nog wel normaal.
quote:Mij lukte het pas naar de 4e keer
Op woensdag 14 mei 2003 12:21 schreef Tackleberry het volgende:[..]
Bij de installatie kon je toch kiezen dat de radiostations geïnstalleerd worden...
[..]Inderdaad een héél erg irritante missie...
Ik begin voortaan met de bovenste denk ik... Als je daar doorheen bent wordt het alleen maar makkelijker... (hoop ik)
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |