De hond zal toch wel nog een keer moeten toch?quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Nog 1 sigaretje en dan met hond en dan hoef ik de rest van de dag het huis niet meer uit
Dit is een rookvrij topicquote:Op zaterdag 31 december 2016 10:19 schreef Lonaa het volgende:
Nog 1 sigaretje en dan met hond en dan hoef ik de rest van de dag het huis niet meer uit
Hehequote:Op zaterdag 31 december 2016 10:17 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Noobie
Je hebt wat gemist hoor met Marisa.
Iedereen trouwens die er niet bij was na 3 uur
Ze gingen twister spelen en toren van pisa tijdens echoes
Mijn laatste ga ik niet meer horen, tradities moeten verbroken worden, net als Music en Worn Down Piano vandaag verbroken is. Heb besloten om een uurtje eerder te vertrekken.quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:19 schreef n00biedoobiedoo het volgende:
Oh hierna de laatste uit mn stemlijst
Ik nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben wat gemist hoor SLAYERRRen Iron Maiden erachteraan...
En terecht. Rokenquote:
Toen sliep ik nogquote:Op zaterdag 31 december 2016 10:20 schreef Dagoduck het volgende:
Jullie hebben wat gemist hoor SLAYERRRen Iron Maiden erachteraan...
Ja jammer wel dat die cameraman zat te slapen tijdens twister. Weinig goed beeldmateriaalquote:
Ik ga nu anderhalf uur. Ze eet buiten en doet dan alijtd nog een plas, en om half 12 laat ik d'r nog even plassen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:20 schreef ieniminimuis het volgende:
[..]
De hond zal toch wel nog een keer moeten toch?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 10:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Ja jammer wel dat die cameraman zat te slapen tijdens twister. Weinig goed beeldmateriaal
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |