Het is nogal een crowdpleaser, om het zo maar even te zeggen. Beetje (leuk-)gek in d'r hoofd.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:05 schreef peaceman het volgende:
[..]
doet zij van die bijzondere dingen dan?
da's wel leuker dan juf Evelien.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is nogal een crowdpleaser, om het zo maar even te zeggen. Beetje (leuk-)gek in d'r hoofd.
Beetje zoals Jasper de Vries. De nachtDJ's doen het vaak leuk, waarom weet ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:05 schreef female81 het volgende:
[..]
Het is nogal een crowdpleaser, om het zo maar even te zeggen. Beetje (leuk-)gek in d'r hoofd.
ik ook. Nu die Laat me versie van Alderliefste nog.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ben wel blij dat de Shaffy Cantate de lijst uit is
viiiivreeeequote:Op zaterdag 31 december 2016 08:07 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik ook. Nu die Laat me versie van Alderliefste nog.
Dit was blijkbaar vannacht:quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:06 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Beetje zoals Jasper de Vries. De nachtDJ's doen het vaak leuk, waarom weet ik niet.
dat dus... Maar ik schat in dat Life on Mars meer zijn bonus gaat houden dan Let's dancequote:Op zaterdag 31 december 2016 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ergens wel bizar dat Let's Dance hoger staat dan Life on Mars
anderzijds stemt daar een heel ander publiek op, publiek dat normaal nooit op Bowie stemt en nu denkt 'ach dan maar op deze'
exact ditquote:Op zaterdag 31 december 2016 08:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ergens wel bizar dat Let's Dance hoger staat dan Life on Mars
anderzijds stemt daar een heel ander publiek op, publiek dat normaal nooit op Bowie stemt en nu denkt 'ach dan maar op deze'
ik vind die verschrikkelijk.quote:
Tijdens Echoes kun je een potje monopoly spelen ook, manmanmanquote:Op zaterdag 31 december 2016 08:09 schreef female81 het volgende:
[..]
Dit was blijkbaar vannacht:
[ afbeelding ]
Nooit erg om Echoes te missenquote:Op zaterdag 31 december 2016 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Tijdens Echoes kun je een potje monopoly spelen ook, manmanman
Wel geinig
Wel jammer dat we daardoor een van de vijf beste liedjes uit de lijst niet horen.. en Split Enz was ook al in de nacht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:09 schreef peaceman het volgende:
[..]
dat dus... Maar ik schat in dat Life on Mars meer zijn bonus gaat houden dan Let's dance
Split Enz komt vanzelf op de laatste dag (hoop ik)quote:Op zaterdag 31 december 2016 08:10 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Wel jammer dat we daardoor een van de vijf beste liedjes uit de lijst niet horen.. en Split Enz was ook al in de nacht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |