Ja, echt bizar. Ik heb pcos en mijn man verminderde zaadkwaliteit. Na jaren van ovulatie-inductie en iui kwamen we toen uit bij ivf. We wisten dat ik een eisprong had afgelopen maand, omdat mijn cyclus gemonitord is, maar dit hadden we echt niet verwacht...quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:33 schreef Barreltje het volgende:
whuuuuut!! Frummel!! gefeliciteerd! wat een fantastic nieuws
en hoe kan dat nu ineens? wat was de redden dat je dochter wel met ivf " moest" dan?
uitzwaaitopique!!![]()
![]()
![]()
![]()
Wauw, extra bijzonder! Een goed eitje EN een goed zaadje!quote:Op donderdag 2 februari 2017 14:36 schreef Frummeltje86 het volgende:
[..]
Ja, echt bizar. Ik heb pcos en mijn man verminderde zaadkwaliteit. Na jaren van ovulatie-inductie en iui kwamen we toen uit bij ivf. We wisten dat ik een eisprong had afgelopen maand, omdat mijn cyclus gemonitord is, maar dit hadden we echt niet verwacht...
Ja! Staat in WOHTS (oude topic). Alles zag er werkelijk prachtig uit. Vloeistof ging door rechts moeizamer dan door links. Maar beide waren doorgankelijk. Goed nieuws dus! Nog wel een raadsel waarom ik, ondanks dat werkelijk alles fantastisch en mooi is, toch elke keer ongesteld word. Eind feb weer een gesprek bij de fertiliteitspoli.quote:Op donderdag 2 februari 2017 16:53 schreef Lemijn het volgende:
Peacefulll, misschien lees ik er overheen, maar heb je al een uitslag gehoord?
En wat leuk dat hier weer een verrassingsbaby is! Gefeliciteerd Frummeltje
Op zich goed nieuws. Voor je volgende gesprek zit nog wel een kans toch? Hopelijk zijn jij en AN allebei iemand voor wie dat verhaal van hogere kansen na doorspuiten opgaatquote:Op donderdag 2 februari 2017 17:21 schreef Peacefulll het volgende:
[..]
Ja! Staat in WOHTS (oude topic). Alles zag er werkelijk prachtig uit. Vloeistof ging door rechts moeizamer dan door links. Maar beide waren doorgankelijk. Goed nieuws dus! Nog wel een raadsel waarom ik, ondanks dat werkelijk alles fantastisch en mooi is, toch elke keer ongesteld word. Eind feb weer een gesprek bij de fertiliteitspoli.
WAAROM is hier geen update van???quote:Op donderdag 2 februari 2017 10:29 schreef Frummeltje86 het volgende:
Nanuke, fijn dat je nu weet wat de stappen zijn![]()
AN, 'welkom terug'![]()
Fuchsia, spannend weer voor jou. Het is je zo gegund!![]()
Ehm, ik weet niet zo goed wat ik nu moet schrijven. Ik ben namelijk nog een beetje in shock. Ik mocht namelijk niet voor 1 februari ongesteld worden om op te mogen voor de cryo. Dat gebeurde inderdaad ook niet, maar ik had zo'n voorgevoel dat dat een reden had...
Ik blijk al zwanger te zijn! Vanmorgen positief getest. Ik ben nog helemaal in shock merk ik... En natuurlijk superblij.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |