Dankjewel voor deze geruststelling.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
even gespiekt, 7-8 morgenochtend is juist een ontzettend kut uur
WE HEBBEN ZILVER tagquote:
Klopt, daarom zit Sex On Fire in dat uurquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik slaap in dat uur door mijn Nieuwjaar heen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Ik zag Maaike Ouboter, Kings of Leon en John Miles.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:42 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Dankjewel voor deze geruststelling.
En nu weer handen af van die uurlijstjes
Everlongquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:42 schreef Mexicanobakker het volgende:
Dit is normaal laat voor mij. Ik lig meestal rond 23:30 uur al in bed. Met Top2000 maak ik het meestal wel later. Gisteren was extra laat.quote:
Hallo hallo hallo hallo, bijna tijd!quote:Op vrijdag 30 december 2016 11:58 schreef MrBanaan1 het volgende:
[..]
De meeste nummers > Snow...
Trouwens. Wil jij mij rond 12 even quoten, voor Don't Look Back in AngerWaarschijnlijk kijk ik dan darts en vergeet ik het anders
aardig liedje maar doet me weinig. Ik sta om half 8 op denk ik, 2e deel van het uur is wel te duwen. En ik wil jullie effe zeggen dat Maaike prima isquote:
ligt er aan of ik moet werken. morgen niet dus dan ga ik slapen als ik er genoeg van hebquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:43 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Dit is normaal laat voor mij. Ik lig meestal rond 23:30 uur al in bed. Met Top2000 maak ik het meestal wel later. Gisteren was extra laat.
Ik ben gewoon aan het inkakken. Maar ik ben er nog wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:39 schreef Bugno het volgende:
[..]Of ga je aanhaken? Ik ben ook zo weg..na Cuby ga ik aftaaien
Dat geldt voor alle liedjes in de Top 2000.... dat zij zich Kensington boven zich moeten duldenquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:43 schreef Ferdo het volgende:
Weer een geval: waarom moet hij driemaal Kensington boven zich dulden. I don't know, I don't know, I don't know, I don't know, I don't know...
Sex On Fire is wel een mooie om mee te blèren. Wel veel te hoog natuurlijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:43 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik zag Maaike Ouboter, Kings of Leon en John Miles.!!!!
Beste van de Foosquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |