Gewoon de klok op Australische tijd zetten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:11 schreef Karzai het volgende:
ik vier nu nieuwjaar maandag weer werken dus nu kan het
ik ben trouwens verdrietiger op 1 januari dan zijn de feestdagen weer voorbij en begint de harde werkelijkheid weerquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:03 schreef sacha het volgende:
ik ben altijd zo verdrietig op oudjaarsdag
quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:15 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Gewoon de klok op Australische tijd zetten.
2 Januari ben ik weer helemaal opgelucht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben trouwens verdrietiger op 1 januari dan zijn de feestdagen weer voorbij en begint de harde werkelijkheid weer
Ik snap niet dat ze het 'feestdagen' noemen, ik vind het hel, ben altijd blij als die zeik weer voorbij is en alles weer haar gangetje gaat.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:16 schreef Karzai het volgende:
[..]
ik ben trouwens verdrietiger op 1 januari dan zijn de feestdagen weer voorbij en begint de harde werkelijkheid weer
heb je wel gelijk in maar je hebt nog 2 koude maanden voor de boegquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:18 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Ik snap niet dat ze het 'feestdagen' noemen, ik vind het hel, ben altijd blij als die zeik weer voorbij is en alles weer haar gangetje gaat.
Ja ik ook.. Anders is het te kort dagquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:11 schreef Karzai het volgende:
ik vier nu nieuwjaar maandag weer werken dus nu kan het
Als de rook om je hoofd is verdwenen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:21 schreef Stien_Struis het volgende:
Wordt een mistig gedoe zo te zien.
Vooral zonde van het sierwerkquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Gaat er weer voor miljoenen de mist in.
Nou, meer dan 1 gr. a 3 euro wordt het niet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:24 schreef Stien_Struis het volgende:
Gaat er weer voor miljoenen de mist in.
Heb 1 lawinepijl uit Duitsland meegenomen om te testen hoeveel alarmen op industrieterrein tegenover afgaan.quote:
Die kan je wel in je handen houden.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 1 lawinepijl uit Duitsland meegenomen om te testen hoeveel alarmen op industrieterrein tegenover afgaan.
Spannendquote:Op zaterdag 31 december 2016 13:28 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Heb 1 lawinepijl uit Duitsland meegenomen om te testen hoeveel alarmen op industrieterrein tegenover afgaan.
Zit precies op de goed hoogte, kan vanaf balkon horizontaal boven de gebouwen.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:29 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Die kan je wel in je handen houden.
Da's linea recta richting 'doel'.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:35 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Zit precies op de goed hoogte, kan vanaf balkon horizontaal boven de gebouwen.
Net erboven.quote:Op zaterdag 31 december 2016 13:39 schreef Mo_Muffin het volgende:
[..]
Da's linea recta richting 'doel'.
Tot mijn 18e was ik er ook erg fanatiek mee, daarna niet meer toen het mocht.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:00 schreef Mo_Muffin het volgende:
Ik heb een hekel aan dat spul, oke, een uurtje tijdens de jaarwisseling vind ik geen probleem, maar mensen vinden dat blijkbaar niet voldoende.
Ik heb als jochie wel wat geknald, maar niet overdreven en ik lette echt wel op veiligheid, ben gekke Henkie niet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 14:02 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Tot mijn 18e was ik er ook erg fanatiek mee, daarna niet meer toen het mocht.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |