Allang geweest.... 1538quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar over gesproken, komt die nog langs of heb ik em gemist?
Peter Frampton niet kennen? Waaa wawawawaaawaaaaa. Wa waa waaawaa waaaaat?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Peter Frampton niet kennen
Bestaan die mensen nog?
1538quote:
Van naam vast wel. Maar de muziek kennen ze dan meestal wel.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:21 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Peter Frampton niet kennen
Bestaan die mensen nog?
Die is al lang geleden geweest.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:22 schreef JaneDoe het volgende:
[..]
daar over gesproken, komt die nog langs of heb ik em gemist?
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Peter Frampton niet kennen? Waaa wawawawaaawaaaaa. Wa waa waaawaa waaaaat?
Die Dinosaur Jr cover daarvan is echt genot trouwensquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:22 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Peter Frampton niet kennen? Waaa wawawawaaawaaaaa. Wa waa waaawaa waaaaat?
1538quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:23 schreef PippenScottie het volgende:
[..]
Die is al lang geleden geweest.
Misschien is het toch 'dankzij' de jongere generatie. Dat de ouderen meer op de wat onbekende nummers stemmen. Net als dat wij bijvoorbeeld Champagne Supernova stemmen en de oudjes niet verder komen dan Wonderwall als ze een Oasis-nummer op moeten noemen (als ze dat al lukt). Dus waar de oudere generatie in voorgaande editie de lijst doorspekten met wat minder populaire nummers van populaire artiesten, leert de jongere generatie die artiesten kennen omdat de populaire nummers nog regelmatig worden gedraaid op de radio, in kroegen etc. Dat verklaar wellicht het doorstomen van Piano Man en nu dus de binnenkomst van de geijkte Cash-liedjes.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:19 schreef DarkSonic2 het volgende:
[..]
Jup, en dan binnen op 435. Net als Folsom Prison Blues die binnenkwam op 556.
Niet dat ik het erg vind, maar het is toch wel opmerkelijk vind ik.
Baby I Love Your Way denk ik?quote:
Ok. Ik geef je gelijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
Barney gaat deze leg pakken.
U las het hier voor het eerst.
Rod Stewart bij Dokkum vermoordquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |