thanksquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hebt "O", maar die ken je wsl....andere is My Favourite Faded Fatasy, waar dus ook titelnummer en nog veel meer pracht opstaat. Gewoon een keer een brakke zondagochtend pakken, does it everytime hier
Barney aan het kijken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdart de NPO dit kapot hyped
War on Druqs? Under the Pressure mag wel boven de naamgenoot, dus op 200 ofzo. First Aid Kit en Get Lucky mogen ook in deze regionen. Verder kan ik zo snel geen plaat bedenken van de laatste 10 jaar die in de lijst staat die zo hoog zouden mogen van mij, maar goed ik bepaal de lijst niet hequote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zei 10, maar helemaal prima
Geen nummer van de hedendaagse Dire Straits in de top 30?
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdart de NPO dit kapot hyped
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na 1 minuut weer helemaal klaar mee
Nog lang vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na 1 minuut weer helemaal klaar mee
Ja typo.. ik dacht, laat hem staanquote:
Nee, maar het gaat niet alleen om tekst wmb.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je de tekst weleens bekeken?
Deze zou sowieso in de top 100 moeten staan.
Your Ghost van Kirstin Hersh is wel donker en spooky.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik een donker spooky nummer in de groep gooien?
Als de tekst zo bizar goed is moet je het instrumentaal wel heel erg verkloten, wil het nummer níet briljant zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat niet alleen om tekst wmb.
Gooische Rquote:
Dezequote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Your Ghost van Kirstin Hersh is wel donker en spooky.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War on Druqs? Under the Pressure mag wel boven de naamgenoot, dus op 200 ofzo. First Aid Kit en Get Lucky mogen ook in deze regionen. Verder kan ik zo snel geen plaat bedenken van de laatste 10 jaar die in de lijst staat die zo hoog zouden mogen van mij, maar goed ik bepaal de lijst niet he
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |