Favourite Faded Fantasyquote:
Ik ben klaar na n Karmeliet en een IJndejaars..quote:
tja een echte kenner ben ik niet van hem. Ik heb alleen die ene cd met dit liedje en daarop staat Accidental Babiesquote:
Nwah, stuk of 30 plaatsenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Zorro het volgende:
Best mooi, maar in deze categorie hoor ik liever Don't Give Up van Kate Bush en Peter Gabriel, en die staat zoveel lager
Vanmiddag zei je nog dat Do I Wanna Know de enige was die je in de top 30 zou tolererenquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Mexicanobakker het volgende:
beste nummer in de lijst van de laatste 10 jaar, zonder enige twijfel
Moeite waard hoor..quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef peaceman het volgende:
[..]
tja een echte kenner ben ik niet van hem. Ik heb alleen die ene cd met dit liedje en daarop staat Accidental Babies
Mwah, dat komt vanzelf goed.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Zorro het volgende:
Best mooi, maar in deze categorie hoor ik liever Don't Give Up van Kate Bush en Peter Gabriel, en die staat zoveel lager
die vergelijking snap ik welquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:53 schreef Zorro het volgende:
Nou ja, lager danquote:
Was van de laatste 5 jaar toch?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:54 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Vanmiddag zei je nog dat Do I Wanna Know de enige was die je in de top 30 zou tolereren
ik hoop er ooit tijd voor te vindenquote:
Zeker doen. Absoluut de moeite waard.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef Bugno het volgende:
Nu heb ik zin om hele oeuvre van Damien te luisteren
Mumford is sowieso de enige die daarmee wegkomt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is het enige banjonummer dat ik tolereer.
Dit was nieuw en fris! The Cave!
Oh er bestaan prachtige nummers met banjo hoor. Niks mis mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef PippenScottie het volgende:
Dit is het enige banjonummer dat ik tolereer.
Dit was nieuw en fris! The Cave!
Je zei 10, maar helemaal primaquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Was van de laatste 5 jaar toch?als ik toen 10 jaar zei - hop, deze mag op 1.
Little Lion Man was eerder dus die tolereer ik, dit was hetzelfde.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef Bugno het volgende:
Banjo of mandoline?
Deze is minder erg dan die van vanmiddag
Je hebt "O", maar die ken je wsl....andere is My Favourite Faded Fatasy, waar dus ook titelnummer en nog veel meer pracht opstaat. Gewoon een keer een brakke zondagochtend pakken, does it everytime hierquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef peaceman het volgende:
[..]
ik hoop er ooit tijd voor te vinden![]()
welke cd is dat?
Omdart de NPO dit kapot hypedquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Best aardig liedje, maar waarom, waarom zo hoog?
Heb je de tekst weleens bekeken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Diaan73 het volgende:
Best aardig liedje, maar waarom, waarom zo hoog?
Ik bedoel nu nu...ik ken Damien redelijkquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:55 schreef LekkerWeertje het volgende:
[..]
Zeker doen. Absoluut de moeite waard.
O dan ga ik weer kijken.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Little Lion Man was eerder dus die tolereer ik, dit was hetzelfde.
Barney gaat gewoon verliezen trouwens, die is nu echt aan het prutsen
O hebben van De Staat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hebt "O", maar die ken je wsl....andere is My Favourite Faded Fatasy, waar dus ook titelnummer en nog veel meer pracht opstaat. Gewoon een keer een brakke zondagochtend pakken, does it everytime hier
Ze hadden een leukere periode ?quote:
thanksquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef Bugno het volgende:
[..]
Je hebt "O", maar die ken je wsl....andere is My Favourite Faded Fatasy, waar dus ook titelnummer en nog veel meer pracht opstaat. Gewoon een keer een brakke zondagochtend pakken, does it everytime hier
Barney aan het kijken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdart de NPO dit kapot hyped
War on Druqs? Under the Pressure mag wel boven de naamgenoot, dus op 200 ofzo. First Aid Kit en Get Lucky mogen ook in deze regionen. Verder kan ik zo snel geen plaat bedenken van de laatste 10 jaar die in de lijst staat die zo hoog zouden mogen van mij, maar goed ik bepaal de lijst niet hequote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef hhh38 het volgende:
[..]
Je zei 10, maar helemaal prima
Geen nummer van de hedendaagse Dire Straits in de top 30?
quote:
Dat is waar.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Omdart de NPO dit kapot hyped
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na 1 minuut weer helemaal klaar mee
Nog lang vind ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef datismijnmening het volgende:
Na 1 minuut weer helemaal klaar mee
Ja typo.. ik dacht, laat hem staanquote:
Nee, maar het gaat niet alleen om tekst wmb.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:56 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Heb je de tekst weleens bekeken?
Deze zou sowieso in de top 100 moeten staan.
Your Ghost van Kirstin Hersh is wel donker en spooky.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Poison-Ivy het volgende:
Mag ik een donker spooky nummer in de groep gooien?
Als de tekst zo bizar goed is moet je het instrumentaal wel heel erg verkloten, wil het nummer níet briljant zijn.quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Nee, maar het gaat niet alleen om tekst wmb.
Gooische Rquote:
Dezequote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Your Ghost van Kirstin Hersh is wel donker en spooky.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War on Druqs? Under the Pressure mag wel boven de naamgenoot, dus op 200 ofzo. First Aid Kit en Get Lucky mogen ook in deze regionen. Verder kan ik zo snel geen plaat bedenken van de laatste 10 jaar die in de lijst staat die zo hoog zouden mogen van mij, maar goed ik bepaal de lijst niet he
Godvejjjdomme zegquote:
Niet slechtquote:
Zegt me niks zo snel, zal m effe bookmarken.quote:
Ik vind dat Present Tense van RH in de lijst moet, maar dat zal nooit gebeuren ben ik bangquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:57 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
War on Druqs? Under the Pressure mag wel boven de naamgenoot, dus op 200 ofzo. First Aid Kit en Get Lucky mogen ook in deze regionen. Verder kan ik zo snel geen plaat bedenken van de laatste 10 jaar die in de lijst staat die zo hoog zouden mogen van mij, maar goed ik bepaal de lijst niet he
Gooische RRRRRRrum met coooooola uit Hengelo?quote:
Ik pak denk ik nog 1 gin tonic en dan afnokkenquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:00 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gooische RRRRRRrum met coooooola uit Hengelo?
hier light. Ben al begonnen aan mijn goede voornemensquote:
Pepsi Max hierquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
hier light. Ben al begonnen aan mijn goede voornemens
Je hebt er meer dan 1?quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
1 M83 Midnight Cityquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik vind dat Present Tense van RH in de lijst moet, maar dat zal nooit gebeuren ben ik bang
Je vind Janis niksquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Fred_B het volgende:
271 Somebody That I Used To Know Gotye![]()
270 Starman David Bowie![]()
269 Me And Bobby McGee Janis Joplin![]()
268 Sara Fleetwood Mac![]()
267 Als Ze Er Niet Is De Dijk![]()
266 Ruthless Queen Kayak![]()
265 Fortunate Son Creedence Clearwater Revival![]()
264 Knocking On Heaven's Door Guns N' Roses![]()
263 Ain't No Sunshine Bill Withers![]()
262 Dancing In The Dark Bruce Springsteen![]()
261 Dreadlock Holiday 10CC![]()
260 Somewhere Only We Know Keane![]()
259 Window Of My Eyes Cuby & The Blizzards![]()
er is maar 1 goed voornemen: nog meer genieten!quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:01 schreef Bayswater het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |