quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet nog 1400 plaatsen dalen en dan ben ik tevreden.
Ik dacht eerst; Die heeft een mooie comeback!quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Cee het volgende:
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat dit Sting is.
Vooral als hij hoog zingt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Cee het volgende:
Kan me voorstellen dat er mensen zijn die denken dat dit Sting is.
Dat gaat wel gebeuren denk ik.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:08 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze moet nog 400 plaatsen dalen en dan ben ik tevreden.
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:07 schreef Koen66 het volgende:
[..]
koffie zonder suiker vind ik intussen best te drinken
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:06 schreef OscarMopperkont het volgende:
* OscarMopperkont kent ook dit gevoel
ja maar wel laag genoeg wmbquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef BillDauterive het volgende:
[..]
Dan staat ie nog steeds in de lijst
quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Er zijn er echt viesveel
Weer aan t chocken dus. Taylor mentaalt hem altijd de moederquote:
quote:
Bruiswater met mint is lekkerquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.
Mooiste zin uit deze plaat:
"Now and then I think of all the times you screwed me over"
chocola zonder suiker dat gaat idd nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 23:09 schreef Bugno het volgende:
[..]
Ik ben helemaal klaar met zoet, behalve in chocolade. Als ik fris wil drinken dink ik bruiswater met citroenwater.
Mooiste zin uit deze plaat:
"Now and then I think of all the times you screwed me over"
yesquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |