Mijnenveld?quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:55 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
Ik hoop dat de pizzakoerier niet de snelste route neemt, overleeft hij nooit.
Vind ik ook; erg fijnquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:55 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Geen probleem, het is niet 'mijn' stem, ik gebruik 'm toevallig ook.
Vooral omdat deze stem het fijnste klinkt bij wat ik maak...
Inteelt komt in de beste gezinnen voor.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:57 schreef Elfletterig het volgende:
16. Lucius - Madness
Het Amerikaanse kwartet Lucius wordt aangevoerd door twee vrouwen die elkaar tweelingzus lijken, maar dat niet zijn.
Ik woon aan de rand van de stad en het valt hier nog enigzins mee.quote:
Ik zit op een plek waar het nog niet gereguleerd is.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:00 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Ik woon aan de rand van de stad en het valt hier nog enigzins mee.
Zal straks wel anders worden...
Heb gisteren nog een nieuwe/aangepaste jingle gemaakt met die stem.quote:
Fijne jaarwisseling; bedankt dat je even kwam buurten.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:02 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Heb gisteren nog een nieuwe/aangepaste jingle gemaakt met die stem.
Elf, dank voor de songs en het vele werk dat je er in stopt.
Ik 'moet' nu alleen even een andere activiteit gaan ondernemen...
Tot volgend jaar!
Net op tijd dus.quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:02 schreef Elfletterig het volgende:
We zijn nu aangekomen bij het setje nummers waarvan meteen duidelijk was dat ze hoog zouden eindigen in de jaarlijst.
Ben benieuwd hoe je lijst eindigt.quote:
Dat was ik tot eergisteren ook. Het is echt een hele worsteling geweest om de nummer 1 te kiezen. Er waren namelijk twee gegadigden die elkaar echt heel weinig ontlopen. Van beide nummers stond voor mij al snel vast dat ze de Top 2 van mijn jaarlijst zouden halen. Maar ik heb pas eergisteren de knoop doorgehakt over de volgordequote:Op zaterdag 31 december 2016 17:09 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben benieuwd hoe je lijst eindigt.
Ben ook benieuwd waarom je dan juist deze nummer 1 gekozen hebt. Of is dat echt muntje gooien geweest?quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:12 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Dat was ik tot eergisteren ook. Het is echt een hele worsteling geweest om de nummer 1 te kiezen. Er waren namelijk twee gegadigden die elkaar echt heel weinig ontlopen. Van beide nummers stond voor mij al snel vast dat ze de Top 2 van mijn jaarlijst zouden halen. Maar ik heb pas eergisteren de knoop doorgehakt over de volgorde
De nummer 1 is beduidend jonger dan de nummer 2, qua leeftijd. Nummer 2 heeft al wat muziek uitgebracht, nummer 1 bracht in 2016 zijn / haar* debuut-EP uit. Beide nummers zijn fantastisch geproduceerd. De zangstem van nummer 1 is bijzonder, gezien zijn / haar* leeftijd...quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:15 schreef Melting het volgende:
[..]
Ben ook benieuwd waarom je dan juist deze nummer 1 gekozen hebt. Of is dat echt muntje gooien geweest?
quote:Op zaterdag 31 december 2016 17:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
De nummer 1 is beduidend jonger dan de nummer 2, qua leeftijd. Nummer 2 heeft al wat muziek uitgebracht, nummer 1 bracht in 2016 zijn / haar* debuut-EP uit. Beide nummers zijn fantastisch geproduceerd. De zangstem van nummer 1 is bijzonder, gezien zijn / haar* leeftijd...
* ik hou het spannend
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |