Er is er altijd eentje, die ben ik niet.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Ineens van 14 naar 3 luisteraars...![]()
Ik vind het nog meevallen, trouwens. Ik had er 0 verwacht.
Ik maak me ook geen zorgen om luisteraars.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het allang leuk dat er iemand luistert.
Ik normaal wel, maar vandaag nietquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Ik maak me ook geen zorgen om luisteraars.
Ik ben er!quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:18 schreef Elfletterig het volgende:
Ik vind het allang leuk dat er iemand luistert.
Nu klinkt deze identiek aan de van MadMaster.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens - noodgedwongen - even weer je stem geleend, MadMaster
De mijne is ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan had. Nou ja... hij staat er nog wel, maar klinkt ineens identiek aan een andere stem.
Ja, de nummertjes worden afgeroepen door die stemquote:Op zaterdag 31 december 2016 16:52 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
[..]
Nu klinkt deze identiek aan de van MadMaster.
Geen probleem, het is niet 'mijn' stem, ik gebruik 'm toevallig ook.quote:Op zaterdag 31 december 2016 16:51 schreef Elfletterig het volgende:
Ik heb trouwens - noodgedwongen - even weer je stem geleend, MadMaster
De mijne is ineens verdwenen van de site waar ik 'm vandaan had. Nou ja... hij staat er nog wel, maar klinkt ineens identiek aan een andere stem.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |