Ik mis iets in deze muziek.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:16 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Gewoon blijven luisteren; misschien valt het mee
Bij mij is het een liedje dat gewoon blijft hangen. Het is trouwens de eerste keer dat ik deze track draai. Er zitten - gek genoeg - meer tracks in deze show waarvoor dat geldtquote:Op zaterdag 31 december 2016 15:18 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ik mis iets in deze muziek.
Leuk gemaakt, zit goed in elkaar maar de soul mist.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:18 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Bij mij is het een liedje dat gewoon blijft hangen. Het is trouwens de eerste keer dat ik deze track draai. Er zitten - gek genoeg - meer tracks in deze show waarvoor dat geldt
Heb je goed gedaan, 17 tracks in een uur. Ik heb 3 uur en een kwartier nodig voor 50 tracks.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:19 schreef PaRoDiUzZ het volgende:
in de 17 nummers die ik gedraaid heb zat ook iets.
Zo'n nummer als dit ook, veel te vaak gedaan.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Leuk gemaakt, zit goed in elkaar maar de soul mist.
als ik een top lijst dzou doen, zou ik ze ook volledig draaien.quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:21 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Heb je goed gedaan, 17 tracks in een uur. Ik heb 3 uur en een kwartier nodig voor 50 tracks.
Heeft ie genoeg kiks gehad?quote:Op zaterdag 31 december 2016 15:23 schreef Elfletterig het volgende:
De eerste tien tracks zitten er alweer op. Hierna één van de zeer weinige nummers die dit jaar daadwerkelijk een hitje is geweest. Weken nadat ik 'm op Radio 49 draaide, werd -ie verkozen tot 3FM Megahit...
Klopt tot op zekere hoogte. Maar je moet wel geluk hebben. En goed kunnen produceren is ook een pluspunt.quote:
Sorry, nog even doorbijten. Dit nummer zit in hetzelfde hoekje. Hierna iets compleet anders. Echt compleet anders.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |