SPOILER: F.A.Q.Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Slowchat is toegestaan, maar houd tijdens shows graag wel rekening met de DJ! Praat op deze momenten het liefst over de muziek en de DJ's die aan het draaien zijn voor jouw plezier en vermaakSPOILER: de eedOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.DISCLAIMER
Radio49 aanvaardt GEEN aansprakelijkheid voor hysterische lachbuien, defecte apparatuur of andersoortig (licht tot zwaar) lichamelijk, dan wel geestelijk letsel voortvloeiende uit het luisteren naar de shows van onze DJ's
Dat was wel de bedoeling ja; gewoon mijn persoonlijke Top 50. Maar ik twijfel eigenlijk of ik het moet laten doorgaan. Animo lijkt nihil.quote:
1445 tot 1800 toch morgen danquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:15 schreef Stien_Struis het volgende:
Vanmiddag staat er Show op rooster.
teveel aan je hoofdquote:Op vrijdag 30 december 2016 22:20 schreef Stien_Struis het volgende:
[..]
Ow ja, ben wat in de war, het is nog vroeg.
Dan draai je zelf wat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 23:59 schreef tailfox het volgende:
Hoii is hier leven? Ben henk zat aan voeren
Clown? Piraat zul je bedoelen....quote:
Die zwerft ergens op zee.quote:Op zaterdag 31 december 2016 00:19 schreef Elfletterig het volgende:
[..]
Clown? Piraat zul je bedoelen....
Van de pot gerukt.quote:Op zaterdag 31 december 2016 01:35 schreef svann het volgende:
[..]
Is ie stuurloos geraakt?
Nieuwjaar spoelt ie wel weer aan.
Top! Ik doe mee!quote:
Ik heb hier ook nog een pc voor evt fok bijdrages.quote:Op vrijdag 30 december 2016 10:18 schreef tailfox het volgende:
[..]
ik zorg voor een draai laptop,mics en draaitafel (let op ik heb geen radio paneel ik heb een club mixer dus maar 4 kanalen. (Is genoeg) op die laptop staat traktor en mijn muziek.
De djs nemen gewoon hun eigen mp3s mee ( ik heb immers niet alle muziek)
Verder neem ik een FOK! Laptop mee zodat mensen kunnen fokken.
Ik neem mezelf ook mee en draai zelf ook ;p
Tijdstip is nog niet bekend.quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:25 schreef knokkels het volgende:
[..]
Een DJ marathon? Count me in! Waar wanneer? Overigens geen cam hier
Ow, beetje lastig om jouw kant op te komen, Possie
Waarom ben je zo tegendraads?quote:Op vrijdag 30 december 2016 12:27 schreef MadMaster het volgende:
[..]
Dank, maar ik draai of thuis met mijn eigen spullen of ik draai niet...
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |