Er was ook zo'n zwarte rapper die vond dat het maar racistisch was dat hij niet succesvoller was.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:15 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja. En ook over het feit dat de hit die over haar gaat niet in de top 2000 staat. Dat kan maar om één reden zijn.
Set The Fire To The Third Bar ook.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:15 schreef laxus13 het volgende:
Mooie van Snow Patrol, hoor je mij niet al te vaak zeggen
IK ben de walrus, Tjoeke tjoee tjoeke tjoequote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee. De Beatles hadden nog goeie, doordachte teksten
Die is idd ook goedquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Set The Fire To The Third Bar ook.
Deze man weetquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
IK ben de walrus, Tjoeke tjoee tjoeke tjoe
Nee, dat is ook Sylvanaquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Er was ook zo'n zwarte rapper die vond dat het maar racistisch was dat hij niet succesvoller was.Ben even zijn naam kwijt. Zou zo het vriendje van Sylvana kunnen zijn.
We wonen allemaal in een grote gele onderzeeërquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn, alleen overrated.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Djeez het volgende:
[..]
Nee. De Beatles hadden nog goeie, doordachte teksten
quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:17 schreef djenneke het volgende:
[..]
Nee, dat is ook SylvanaMaar dan zonder pruik
dat doet de dochter van PippenScottie je zo naquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Die inderdaad, lekker nummer.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:16 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Set The Fire To The Third Bar ook.
A Day in the Life en While My Guitar vind ik eigenlijk veel beter dan die 2 cafemeezingers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Ik zeg niet dat ze slecht zijn, alleen overrated.
Let It Be en Hey Jude staan terecht heel hoog, maar lager in de lijst heb ik ook een hoop zooi van ze gehoord. Met als triest dieptepunt inderdaad I Am The Walrus.
Ik mis Spitting Games in dit lijstje.quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:18 schreef LekkerWeertje het volgende:
Snow Patrol heeft 3 goeie nummers: deze, Set Fire to the Third Bar en Shut Your Eyes. Ook in die volgorde van het beste naar het minste.
Die laatste moet in de top-10quote:Op vrijdag 30 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
A Day in the Life en While My Guitar vind ik eigenlijk veel beter dan die 2 cafemeezingers.
en ik CHasing Carsquote:Op vrijdag 30 december 2016 21:18 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik mis Spitting Games in dit lijstje.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |