Dan heb ik liever Batteryquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:25 schreef Bos81 het volgende:
Volgend jaar moet wel Hardwired to Self Destruct in de lijst. Dat is weer een lekkere strakke
Is ook mijn persoonlijke Metallica favoriet. Maar ik vind het niet passen. Misschien plaats 700 ofzo, maar rond de 300 is wel iets tequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:30 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fade to Black is wel bij de die hard metallicafans van het eerste uur een der favorieten
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:30 schreef Bos81 het volgende:
Ik heb niks met dit genre en dat zal ook niet snel gebeuren.
Nu alleen maar mannenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:30 schreef laxus13 het volgende:
[..]
Ik zag er een half uur geleden nog wel een paar
Ja leuk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:29 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
zijn de rest van hun liedjes wel goed dan?
Ik hoor liever meisjes met rooie haren.quote:
Omdat dat niet dezelfde fanbase is.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:30 schreef Mani89 het volgende:
Waarom stemmen zijn fans nooit eens een lekker trens nummertje van hem erin.
Die natuurlijk ook. Ikzelf heb vooral Disaposable Heroes als favorietquote:
België is toch ook buitenland?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:31 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik hoor liever meisjes met rooie haren.
Al zijn die in het topic hier zowat allemaal naar het buitenland
Liever meisjes iddquote:
Traffic is ook bijna geen trance te noemen eigenlijk. Ik vind hem ook niet erg spannend. Liever Urban Train gezien.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:31 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Omdat dat niet dezelfde fanbase is.
Van Tiesto stond er wel een fatsoenlijk trancenummer in gelukkig, Traffic.
Ik doelde op onze MaJo en essnhillsquote:
Ach, het is wel een klassiekertje. Ik had liever Lethal Industry gezien, maar Traffic is ook oké.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:32 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Traffic is ook bijna geen trance te noemen eigenlijk. Ik vind hem ook niet erg spannend. Liever Urban Train gezien.
Ja ik weet niet wat voor haren die allemaal hebben he!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:32 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik doelde op onze MaJo en essnhills
Ik onthoud gewoon allerlei dingen die voorgaande jaren voorbij zijn gekomenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:33 schreef Zorro het volgende:
[..]
Ja ik weet niet wat voor haren die allemaal hebben he!
Die heb ik dan gemistquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:34 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik onthoud gewoon allerlei dingen die voorgaande jaren voorbij zijn gekomenEn de meisjes met rode haren-discussie is best wel een classic in het topic
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |