Ik vind Bang Her Hard eigenlijk wel een leuk liedje... alleen niet zo hoog natuurlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
In België hebben ze ook een soort top 2000 ljst op Radio 2. Daar draaiden ze zojuist op 163 Rob de Nijs - Banger Hart..t ken altijd slechter dus

was t schaatsen nog wat?quote:

Ik las tot 2x toe, ingetuindquote:

Met Axl Rose als Tommy 'The nightmare' Smith op K-DSTquote:

quote:

Hoezo zijn ze daar nu al bij 163? Draaien ze daar alleen overdag ofzo? Of niet op oudjaarsdag?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:16 schreef Scorpion_17 het volgende:
In België hebben ze ook een soort top 2000 ljst op Radio 2. Daar draaiden ze zojuist op 163 Rob de Nijs - Banger Hart..t ken altijd slechter dus

165/ Dana Winner - Ik hou van jouquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:16 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik vind Bang Her Hard eigenlijk wel een leuk liedje... alleen niet zo hoog natuurlijk.

Wouter van der Goes. Hij had tot eind dit jaar een programma tussen 16:00 en 18:00 uur. Vanaf volgend jaar presenteert hij een programma van 18:00 uur tot 20:00 uur.quote:

woooowww dit gaat diepquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:17 schreef zorro28 het volgende:
There were plants, and birds, and rocks, and things

Ik moest er een paar dagen geleden ook weer aan denken toen Barracuda van Heart voorbij kwam.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:17 schreef Isorden het volgende:
[..]
Met Axl Rose als Tommy 'The nightmare' Smith op K-DST

Ik denk dat ze daar alleen overdag draien en morgen maar tot 19 uurquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:17 schreef DecoAoreste het volgende:
[..]
Hoezo zijn ze daar nu al bij 163? Draaien ze daar alleen overdag ofzo? Of niet op oudjaarsdag?

Zonder zie ik überhaupt niets op mijn scherm.quote:

alweer een beetje opgeknapt dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:17 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
5 minuten gezien, daarvoor sliep ik en Symph was nog niet thuis

Faalbelgen.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
Ik denk dat ze daar alleen overdag draien en morgen maar tot 19 uur

Het origineel niet in de lijst, neem ik aan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:18 schreef Scorpion_17 het volgende:
[..]
165/ Dana Winner - Ik hou van jou

waarom zijn er nog mensen die serieus ingaan op joezi?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:18 schreef MarijeH het volgende:
[..]
Wouter van der Goes. Hij had tot eind dit jaar een programma tussen 16:00 en 18:00 uur. Vanaf volgend jaar presenteert hij een programma van 18:00 uur tot 20:00 uur.

beter dan vanochtend ja, toen dacht ik dat ik half dood gingquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
alweer een beetje opgeknapt dan?

Oh, dan heb ik nog best goede ogenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:18 schreef Uccie het volgende:
[..]
Zonder zie ik überhaupt niets op mijn scherm.

En Green river van Creedencequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Isorden het volgende:
K-DST heeft me ook Freebird leren kennen![]()

Young Turks vond ik ook altijd heerlijk.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Isorden het volgende:
K-DST heeft me ook Freebird leren kennen![]()

Ik zie dan wel de vakjes van de posts maarik zie alleen zwarte balkjes waar tekst staat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:20 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Oh, dan heb ik nog best goede ogen

Zeker!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Young Turks vond ik ook altijd heerlijk.

Gelukkig maarquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
beter dan vanochtend ja, toen dacht ik dat ik half dood ging

Echt hequote:

Iddquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:20 schreef Mani89 het volgende:
[..]
Young Turks vond ik ook altijd heerlijk.

Jij hebt er zeker 1?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:21 schreef Mani89 het volgende:
Vraag me af of het cafe vannacht vol zit met mensen in Pokemon onesies.

breng ze niet op ideetjes. Al die idioten bij het darten zijn meer dan genoegquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:21 schreef Mani89 het volgende:

Ah, ik merk wel bij dit soort lange dagen achter het scherm dat ik na een tijd hoofdpijn krijg als ik blijf doorposten, maar verder doe ik binnenshuis alles nog zonder bril.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:20 schreef Uccie het volgende:
[..]
Ik zie dan wel de vakjes van de posts maarik zie alleen zwarte balkjes waar tekst staat.

Ik wilde dit jaar de hele top 2000 in een koeienonesie gaan beluisteren, maar ik kon er geen vinden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:21 schreef Mani89 het volgende:

quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:
In die Belgenlijst staat "ik was 16 en jij was 68" trouwens op 19
België is een smakeloos land

wow!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

Ik heb een pikachu onesiequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:22 schreef Doedezemaar het volgende:
[..]
breng ze niet op ideetjes. Al die idioten bij het darten zijn meer dan genoeg

Watquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:22 schreef Mexicanobakker het volgende:

Suspicious Minds. Barry White op 4, dat schijnt in Belgenland ook een classic te zijn. The Best op 27, hoop PSV-fans daar in Belgenland.quote:

Wowquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suspicious Minds. Barry White op 4, dat schijnt in Belgenland ook een classic te zijn. The Best op 27, hoop PSV-fans daar in Belgenland.

Linkje?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:23 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Suspicious Minds. Barry White op 4, dat schijnt in Belgenland ook een classic te zijn. The Best op 27, hoop PSV-fans daar in Belgenland.

QFTquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
Eindelijk. Welke loeder nummer III erin heeft gestemd weet ik niet, maar deze had er al jaren in moeten staan.

52 +137quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:24 schreef zorro28 het volgende:
[..]
WowIk denk dat ik liever deze lijst heb

Volgende keer graag wel de volledige versie, Radio 2. Dan is t top!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:23 schreef HPLC het volgende:
Eindelijk. Welke loeder nummer III erin heeft gestemd weet ik niet, maar deze had er al jaren in moeten staan.

quote:

Valt me nog mee dat je niet labello typtquote:

G*dver.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
52 +137
Rood
MARCO BORSATO
België is een smakeloos land.

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |