Behalve als het om friet en bier gaat.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
52 +137
Rood
MARCO BORSATO
België is een smakeloos land.
Ben meer een blistex typjequote:Op vrijdag 30 december 2016 18:24 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Valt me nog mee dat je niet labello typt
quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:23 schreef Zorro het volgende:
Met dit nummer werd ik destijds wakker op Werchter.
30+ graden en overvloedig bier was niet goed voor mijn alertheid.
Staat Fade to Black er nog in? Die vind ik ook wel tof en Master of Puppets is ook wel oke. Verder mag het naast The Unforgiven en die 2 die altijd hoog staan ook wel weg blijven ja.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:25 schreef Uccie het volgende:
Ik vind dezemaar die overigen hadden voor mij niet gehoeven.
Ik ken t nummer niet dus weet ook niet wat t origineel is. Die Ik hou van jou alleen van jou ik kan niet leven in een wereld zonder joU?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:19 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Het origineel niet in de lijst, neem ik aan?
StenderGODquote:
Die staan er allebei in, Fade komt nog dacht ik. Enter Sandman moet er wel in blijven , die andere 2 heb ik ook niet zoveel mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Fade to Black er nog in? Die vind ik ook wel tof en Master of Puppets is ook wel oke. Verder mag het naast The Unforgiven en die 2 die altijd hoog staan ook wel weg blijven ja.
Fade to BLack komt vanavond nog tussen 21 en 22quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:26 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Staat Fade to Black er nog in? Die vind ik ook wel tof en Master of Puppets is ook wel oke. Verder mag het naast The Unforgiven en die 2 die altijd hoog staan ook wel weg blijven ja.
Op zich niet zo anders dan onze Top 2000. Gewoon de geijkte klassiekers, met een aantal platen die om volstrekt onduidelijke redenen zo hoog staan.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:24 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
http://www.radio2.be/1000-klassiekers/de-lijst#/de-lijst
Onmoge...quote:
Stond one niet eens op one?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Fade to BLack komt vanavond nog tussen 21 en 22![]()
Armin!quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef Joezi het volgende:
[..]
laat me raden, de hermes house band?
Benieuwd waar ze daar een stuk uit knippenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
the fuck, veel te hoog. Leuk nummer voor plaats 1282. Maar goed, de metallobby is aardig losgegaan. Al die zooi van Kai Ramsteijn moet ook nog langskomen volgens mijquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Misschien is het overlijden van Elvis net bekend geworden.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef DecoAoreste het volgende:
Die Belgenlijst is sowieso bizar. Bohemian Rhapsody staat meestal op 1 of 2, net als hier - behalve in 2009, toen stond hij ineens op 35.![]()
Vorig jaar stond Suspicious Minds van Elvis Presley op 1, die stond 2 jaar eerder nog op 92.![]()
![]()
En wie de neuk is Ann Christy?
Hebben ze ook nog andere platen dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:28 schreef Bugno het volgende:
Man man man ... echt elke tyfusplaat van blof in de lijst, de bovenste helft that is
Oeh, genot. The Unforgiven I is gewoon Metallica's beste nummer. Fade to Black is ook erg goed. Verder hebben ze een hoop redelijke nummers.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:27 schreef Bos81 het volgende:
[..]
zijn de rest van hun liedjes wel goed dan?quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:28 schreef Bugno het volgende:
Man man man ... echt elke tyfusplaat van blof in de lijst, de bovenste helft that is
Ja, die ene met die rare tekst hebben ze ook nogquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:29 schreef Zorro het volgende:
[..]
Hebben ze ook nog andere platen dan?
Die horen ook Blof, die zitten op het toilet.quote:Op vrijdag 30 december 2016 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
Waar zijn de leuke meisjes op Cultura?
Ik zag er een half uur geleden nog wel een paarquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:29 schreef datismijnmening het volgende:
Waar zijn de leuke meisjes op Cultura?
Fade to Black is wel bij de die hard metallicafans van het eerste uur een der favorietenquote:Op vrijdag 30 december 2016 18:28 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
the fuck, veel te hoog. Leuk nummer voor plaats 1282. Maar goed, de metallobby is aardig losgegaan. Al die zooi van Kai Ramsteijn moet ook nog langskomen volgens mij
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |