Niet heel bijzonder, maar heb best een paar keer moeten lachen. En de verwijzingen naar het spel zijn wel leukquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:12 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Die animatie film die wil ik ook nog een keer zien was vergeten dat die al uit was.
Leuk voor een stoney avond op de bank dus dat dacht ik al.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:12 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Niet heel bijzonder, maar heb best een paar keer moeten lachen. En de verwijzingen naar het spel zijn wel leuk
Ik moet me iedere dag scheren helaas.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:07 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik zoek vooral een baard bij mezelf
Je hoeft niet stoned te zijn hoor, dat is sowieso maar een matige vorm van zijn.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:17 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Leuk voor een stoney avond op de bank dus dat dacht ik al.
Ik scheer eens in de paar maanden die drie haartjes op mijn kin wegquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:18 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik moet me iedere dag scheren helaas.
Als ik het 2-3 dagen niet doe, kom ik er met een gewoon mes niet meer doorheen.
Turkenbaard
Ben het hele jaar nog niet stoned geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:18 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je hoeft niet stoned te zijn hoor, dat is sowieso maar een matige vorm van zijn.
Volhouden dit.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het hele jaar nog niet stoned geweest.
Ik ben jaloers.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:19 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik scheer eens in de paar maanden die drie haartjes op mijn kin weg
Dat is wel indrukwekkend ja op 5januariquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:20 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ben het hele jaar nog niet stoned geweest.
Zondagavond terug thuis en ik heb nog.quote:
Sinds 28DEC al niet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:21 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Dat is wel indrukwekkend ja op 5januari
Ik snap echt de lol er niet van, is echt zo doodsaai dat wiet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:22 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Zondagavond terug thuis en ik heb nog.
Nog steeds geen werk het helpt me een beetje de dag door.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:34 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ik snap echt de lol er niet van, is echt zo doodsaai dat wiet.
Je kan ook een dartbord kopen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk het helpt me een beetje de dag door.
En dan de wiet vervangen door halve liters?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:50 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Je kan ook een dartbord kopen.
Dat is wel een stuk lekkerder ja.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:51 schreef Sked het volgende:
[..]
En dan de wiet vervangen door halve liters?
Maar jij solliciteert volgens mij ook nooit ofwel?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:48 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Nog steeds geen werk het helpt me een beetje de dag door.
Afgelopen halfjaar niet de banen waar ik voor in aanmerking kom vervelen al binnen een week ben ik bang al was ik wel van plan om de locale bioscoop eens te bellen kijken of ze nog iemand zoeken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:15 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Maar jij solliciteert volgens mij ook nooit ofwel?
Moet je niet solliciteren voor een uitkering of iets?quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afgelopen halfjaar niet de banen waar ik voor in aanmerking kom vervelen al binnen een week ben ik bang al was ik wel van plan om de locale bioscoop eens te bellen kijken of ze nog iemand zoeken.
Vrijstelling voor gekregen van het UWV omdat ik vrijwilligers werk gedaan heb vorig jaar.quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:37 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Moet je niet solliciteren voor een uitkering of iets?
quote:Op donderdag 5 januari 2017 19:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Vrijstelling voor gekregen van het UWV omdat ik vrijwilligers werk gedaan heb vorig jaar.
Ik kan het ook niet helpenquote:
Bioscopen en boekenwinkels kom je never nooit. Iedereen solliciteert daarquote:Op donderdag 5 januari 2017 19:36 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Afgelopen halfjaar niet de banen waar ik voor in aanmerking kom vervelen al binnen een week ben ik bang al was ik wel van plan om de locale bioscoop eens te bellen kijken of ze nog iemand zoeken.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |