Daar ben ik meestal na één oneliner wel klaar mee.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen niet de hele dag over McDonalds praten
Daarom post Pax hier ook niet meer.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:41 schreef Fok-it het volgende:
[..]
We kunnen niet de hele dag over McDonalds praten
Gooi er eens een onderwerp in.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:57 schreef JR-Style-93 het volgende:
Al vallen de discussieavondjes hier ook wel tegen.
Maar iedereen hier heeft een leven gekregen (op mij na dan)
Oeroeg van Hella Haassequote:Op donderdag 5 januari 2017 16:58 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Gooi er eens een onderwerp in.
Zowaar iets dat ik gelezen heb.quote:
Ik heb alleen de film gezien.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:48 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Zowaar iets dat ik gelezen heb.
Was niet onder de indruk, maar ik ben ook niet zo into literatuur.
Ik ben gisteren na de Cinema nog bij de MC Donalds geweest.quote:Op donderdag 5 januari 2017 16:43 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Daar ben ik meestal na één oneliner wel klaar mee.
Smerig varken dat je er bentquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben gisteren na de Cinema nog bij de MC Donalds geweest.
Ik had een Genereous Jack menu.
Je was naar Assasins Creed toch? Matige film zeker?quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:54 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik ben gisteren na de Cinema nog bij de MC Donalds geweest.
Ik had een Genereous Jack menu.
Komen er verder nagenoeg nooit.quote:
Kan je toch beter naar een goed restaurant gaan in Antwerpen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen er verder nagenoeg nooit.
Vlaamse menu is wel uitgebreider.
Ik had erger verwacht een beetje hak op de tak afentoe en niet eens een knipoog naar Desmond Ezio of een andere Assassin uit de game.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:56 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Je was naar Assasins Creed toch? Matige film zeker?
Ze hebben echt veel meer zie ik inderdaad. Zelfs de Mckroket is overgenomenquote:Op donderdag 5 januari 2017 17:57 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Komen er verder nagenoeg nooit.
Vlaamse menu is wel uitgebreider.
Was na de film rond half elf dan ga ik niet meer op restaurant.quote:Op donderdag 5 januari 2017 17:59 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Kan je toch beter naar een goed restaurant gaan in Antwerpen.
Nee inderdaad. Aan een trailer van Warcraft had ik al genoeg om permanente oogaids op te lopenquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had erger verwacht een beetje hak op de tak afentoe en niet eens een knipoog naar Desmond Ezio of een andere Assassin uit de game.
En het draaide meer om het nu dan om het verleden.
Gelukkig was Fasbender wel in vorm.
Denk wel de beste game film die ik gezien heb maar daar is niet veel voor nodig.
Ezioquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Ik had erger verwacht een beetje hak op de tak afentoe en niet eens een knipoog naar Desmond Ezio of een andere Assassin uit de game.
En het draaide meer om het nu dan om het verleden.
Gelukkig was Fassbender wel in vorm.
Denk wel de beste game film die ik gezien heb maar daar is niet veel voor nodig.
Waarom zou je op het restaurant gaan?quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:02 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Was na de film rond half elf dan ga ik niet meer op restaurant.
Belgen houden van de openlucht. Staan ook hele dagen op de treinquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:06 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Waarom zou je op het restaurant gaan?
Ik ga er meestal in.
Ik zoek vooral een baard bij mezelfquote:Op donderdag 5 januari 2017 18:07 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik zoek nog een goede baardtrimmer
Prince of Persia was oké tot ze die zandloper opende en de hele film voor niks was.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:04 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Nee inderdaad. Aan een trailer van Warcraft had ik al genoeg om permanente oogaids op te lopen
Fassbender in vorm moet je The Light between Oceans kijken
Moet je gewoon niet doen. Boekverfilming is al een risico, laat staan games.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:08 schreef Dr.Mikey het volgende:
[..]
Prince of Persia was oké tot ze die zandloper opende en de hele film voor niks was.
Die Angry Birds film heb ik me wel mee vermaakt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:09 schreef Fok-it het volgende:
[..]
Moet je gewoon niet doen. Boekverfilming is al een risico, laat staan games.
Die animatie film die wil ik ook nog een keer zien was vergeten dat die al uit was.quote:Op donderdag 5 januari 2017 18:10 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Die Angry Birds film heb ik me wel mee vermaakt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |