Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch gematigder stemmen. Maar wie weet.quote:Op donderdag 5 januari 2017 12:57 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ben wel benieuwd naar de verkiezingen eigenlijk.
Ben benieuwd of Wilders daadwerkelijk de grootste gaat worden, en hoe de andere partijen daar mee omgaan.
Nog een grote aanslag vlak voor de verkiezingen zal ook een grote rol kunnen spelenquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch gematigder stemmen. Maar wie weet.
Denk dat Wilders belachelijk veel stemmen gaat krijgen, ook in navolging van Trump en de inmiddels wijdverspreide ideologie dat islam simpelweg niet past in een westerse samenleving.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch gematigder stemmen.
Het was vooral het proces wat hem deed stijgen in de peilingen de laatste tijdquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:21 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Nog een grote aanslag vlak voor de verkiezingen zal ook een grote rol kunnen spelen
Ik denk dat steeds meer mensen gaan zien dat de huidige gang van zaken gewoon niet werkt en een alternatief zoekt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:19 schreef Fera het volgende:
[..]
Ik denk dat veel mensen uiteindelijk toch gematigder stemmen. Maar wie weet.
Wel een grappig spel, maar je keuzes hebben bar weinig invloed.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik speel Game of Thrones, Telltale adventures.
Best tergend. Je kunt geen juiste beslissing nemen. Alle uitkomsten zijn kut of kutter. Je moet je constant inhouden, of je bent het bokje.
Ik zou niet geschikt zijn voor het adellijke leven.
Mijn vader denkt dat er een revolutie komt.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:29 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Ik denk dat steeds meer mensen gaan zien dat de huidige gang van zaken gewoon niet werkt en een alternatief zoekt.
Net als alle telltale games dus misschien eens die Batman versie gaan halen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:32 schreef Kaneelstokje het volgende:
Ik speel Game of Thrones, Telltale adventures.
Best tergend. Je kunt geen juiste beslissing nemen. Alle uitkomsten zijn kut of kutter. Je moet je constant inhouden, of je bent het bokje.
Ik zou niet geschikt zijn voor het adellijke leven.
Ja je wordt gewoon gerailroad.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:33 schreef Fera het volgende:
[..]
Wel een grappig spel, maar je keuzes hebben bar weinig invloed.
Daarvoor hebben teveel mensen teveel te verliezen. En de "vijand" is te abstract. Er is weinig tegen te doen.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:34 schreef Fera het volgende:
[..]
Mijn vader denkt dat er een revolutie komt.
Mis je d'r?quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Waarom post Amarantha tegenwoordig in de klb slowchat en niet meer hier?
Ik heb het idee dat ik een rel gemist heb.quote:
Lekker wegblijven hier.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Verbaast me niks, gezien de Marokkanen die ik ken.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:00 schreef Elan het volgende:
45 % van de Marokkanen in Nederland is radicaal , koekoek.
http://www.telegraaf.nl/b(...)mentalistisch__.htmlquote:Op donderdag 5 januari 2017 14:02 schreef Kaneelstokje het volgende:
[..]
Verbaast me niks, gezien de Marokkanen die ik ken.
Maar heb je een link?
Kaneel post ook bij ons alleen nu ff nietquote:Op donderdag 5 januari 2017 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
Te weinig die het inzien.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:06 schreef Elan het volgende:
[..]
http://www.telegraaf.nl/b(...)mentalistisch__.html
We moeten als autochtonen ook gewoon gaan in zien dat het zo niet langer kan.
Gaat vaak zo hard bij jullie.quote:Op donderdag 5 januari 2017 14:06 schreef Chai het volgende:
[..]
Kaneel post ook bij ons alleen nu ff niet
Ze kon de discussies hier niet meer aan denk ik.quote:Op donderdag 5 januari 2017 13:43 schreef Dr.Mikey het volgende:
We kunnen niet de hele dag over McDonalds pratenquote:Op donderdag 5 januari 2017 16:33 schreef JR-Style-93 het volgende:
[..]
Ze kon de discussies hier niet meer aan denk ik.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |