Ik eet ovenschotel, #genot.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:58 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
Ik kon kiezen tussen een grootverpakking worsten of shoarma. In mijn eentje
manmanamananana
Ik luister 'm nu even, ik ken 'm wel. Maar niet goed ofzoquote:
Ja, 5 december, maar alsnog wel ziekquote:
sknots moet ik nu posten, heb ik mij laten vertellenquote:
Wat betekent datquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sknots moet ik nu posten, heb ik mij laten vertellen
Mee eens #de leven en fijn dat je een keer niet in een bed ligt kunnen ook aansluiten in de top 3quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
irritantste reclame deze T2000? Atach?
Ik ging op 12 december 's ochtends weg van Texel, daar hadden ze toen Ouwe Sunderklaas 's middags/'s avonds.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:59 schreef richolio het volgende:
[..]
Ik luister 'm nu even, ik ken 'm wel. Maar niet goed ofzo
[..]
Ja, 5 december, maar alsnog wel ziek
Cliniclownsquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:59 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Mee eens #de leven en fijn dat je een keer niet in een bed ligt kunnen ook aansluiten in de top 3
Enigszins laat , maar denk dat we n gimmick hebbenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:59 schreef Mexicanobakker het volgende:
[..]
sknots moet ik nu posten, heb ik mij laten vertellen
Genotquote:
Ik ben er bang voor jaquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:00 schreef Bugno het volgende:
[..]
Enigszins laat , maar denk dat we n gimmick hebben
Ok?quote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:00 schreef Dagoduck het volgende:
[..]
Ik ging op 12 december 's ochtends weg van Texel, daar hadden ze toen Ouwe Sunderklaas 's middags/'s avonds.
Hij was ''vredig in bed gevonden''quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet helemaal snap: ze zeiden toch dat George Michael vredig was ingeslapen? Lijkt me stugals ze de oorzaak niet kennen op bekend willen maken (AIDS?)
ga je niet meer aan dood tochquote:Op vrijdag 30 december 2016 17:01 schreef Scorpion_17 het volgende:
Wat ik niet helemaal snap: ze zeiden toch dat George Michael vredig was ingeslapen? Lijkt me stugals ze de oorzaak niet kennen op bekend willen maken (AIDS?)
Die je op fok hoortquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:58 schreef Scorpion_17 het volgende:
irritantste reclame deze T2000? Atach?
Ik heb 'De Leven' de hele tijd in mijn hoofd nu. Terwijl er zoveel betere muziek langskomtquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:59 schreef Piranjavisje het volgende:
[..]
Mee eens #de leven en fijn dat je een keer niet in een bed ligt kunnen ook aansluiten in de top 3
Genotquote:
quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:04 schreef peaceman het volgende:
willen jullie mij een beetje in toom houden... zit al aan mijn zesde biertje
Ik ga hier niet in mee.quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:04 schreef Bugno het volgende:
[..]
Genot
Sknots
Ik heb t ook niet verzonnen
Niet FOK!ken met drank op!!!quote:Op vrijdag 30 december 2016 17:04 schreef peaceman het volgende:
willen jullie mij een beetje in toom houden... zit al aan mijn zesde biertje
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |