Gewoon een bijnaam gebaseerd op zijn echte naam. Zo heet Tiesto normaal Tijs Verwest... Hardwell heet Robbert van de Corput... Tja..quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chizzy zal wel een figuur zijn ofzo dan van een tekenfilm of iets?
Bedankt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:30 schreef Tagliano het volgende:
[..]
Ga ik zo voor je regelen ouwe reus
Nee. Is verder niks.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:28 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
Chizzy zal wel een figuur zijn ofzo dan van een tekenfilm of iets?
topquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:30 schreef SlechteWoordgrappen het volgende:
[..]
Zo meteen in de pauze pubdarten?
Verhoeven maakt alles tot aids, zelfs een avondje met Scarlett Johanssonquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:31 schreef PowerLoungen het volgende:
Zelfs dit soort potjes kan Verhoeven tot aids maken
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:33 schreef Vasion het volgende:
Schattige potjes, maar het gaat natuurlijk om vanavond.Ik ben nog ongeslagen broer met 132 gemiddeldSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:33 schreef Vasion het volgende:
Schattige potjes, maar het gaat natuurlijk om vanavond.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ik ga eerst tegen Slechtewoordgrappen, ronde inhalen.Children of the night. What music they make.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |