Denk je dit oprecht of is het meer hoop?quote:
als ze beide blijven spelen zoals ze nu doen wel. van gerwen speelt goed, maar anderson nog net een tandje beter.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:48 schreef Smoofie het volgende:
Mocht MvG tegen Gando komen te spelen, verliest hij.
Baasquote:
Dat haal ik in een jaar nietquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:49 schreef Poepz0r het volgende:
[..]
3300 posts beetje dwangneurose genot
Dan heb je dus al wat gemist.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:50 schreef johannes_vermeer het volgende:
[..]
Ik kijk alleen grotemannendarts.
In before voedselvergiftingquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:51 schreef Vasion het volgende:
Ik ga naar de Turk vreten halen. Als ik terugkom, wil ik een leuke grap horen.
Blijft bizar met 110 gemiddeld en toch 2-0 achterquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:51 schreef TserrofEnoch het volgende:
Kut hoop dat Chizzy nog wel wat werk kan verzetten, ziet er nu slecht voor 'm uit.
Cullen is cool. Past goed bij m'n imago.quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:50 schreef TserrofEnoch het volgende:
[..]
Waarom zou je Cullen willen?
Paul Nicholson ookquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Cullen is cool. Past goed bij m'n imago.
Ian White past wel bij jou ouwe dibbesquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Ik heb zo'n gevoel dat dit zijn WK wordt. En Anderson moet een keer een mindere dag krijgenquote:Op vrijdag 30 december 2016 16:50 schreef Grifte het volgende:
[..]
Denk je dit oprecht of is het meer hoop?
Zou kunnen hoor, maar zoals het nu loopt zie ik Gary dat wel (nipt) winnen.
Ben jij ook knap?quote:Op vrijdag 30 december 2016 16:52 schreef Slobeend het volgende:
[..]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |