Niet met meel maken... boodschappen wegpakken, doe ik meestal omdat ik het moet scannen.quote:
kan me zoiets herinnerenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
En hoe weet JIJ dat nou weer Koen?
Ik vind ze een dag oud het lekkerst... en geen troep/gedoe op oudjaarsdag.quote:
Dan doe je ongeveer 100% meer dan ik deze hele week.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de boodschappen maar eens wegpakken en beginnen met het meel voor de oliebollen.
Ben niet vooruit te branden vandaag.
Get lucky is ook een goed nummer, dat is het verschil, en was niet zo gehyped.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat over vijf jaar nog steeds zo hoog. Zie ook: Get Lucky
Gemiddeld kroeg deurbeleid toch?quote:
Jullie doen mee aan een soort van programma???quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Niet met meel maken... boodschappen wegpakken, doe ik meestal omdat ik het moet scannen.
quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef livelink het volgende:
[..]
Dan doe je ongeveer 100% meer dan ik deze hele week.
Nou nee, meer dat iets uit dit jaar niet in de lijst hoortquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef Fred_B het volgende:
[..]
Met een 1 voor de positie was het goed geweest.
Nou, dat weet ik nog niet. Ik werd wel echt op de radio kapot gegooid met Get Lucky, dat weet ik nog wel. Net als met Gotye.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Get lucky is ook een goed nummer, dat is het verschil, en was niet zo gehyped.
niet gehyped, WATquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef Sfeermaker het volgende:
[..]
Get lucky is ook een goed nummer, dat is het verschil, en was niet zo gehyped.
ja las al verhalen dat er mensen geweigerd wordenquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef OscarMopperkont het volgende:
[..]
Gemiddeld kroeg deurbeleid toch?![]()
hmmm dat is wel zoquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:16 schreef Diaan73 het volgende:
[..]
Ik vind ze een dag oud het lekkerst... en geen troep/gedoe op oudjaarsdag.
Nee hieraan: https://www.consumerscan.eu/about/quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:17 schreef Bos81 het volgende:
[..]
Jullie doen mee aan een soort van programma???
Ja, het is verschrikkelijk. Een hele vrije week naar de kloten geholpen. Maar ja...quote:
Gotye was ook wel fijn hoor. In mijn ogen wel een moderne klassieker.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:17 schreef richolio het volgende:
[..]
Nou, dat weet ik nog niet. Ik werd wel echt op de radio kapot gegooid met Get Lucky, dat weet ik nog wel. Net als met Gotye.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |