Ja, het is net als met schilderijen van Herman Brood. Je maakt er gewoon zo'n enorme rotzooi van, dat iedereen het weer kunst vindt.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:12 schreef PippenScottie het volgende:
Kom op, de tekst rijmt.
Je kan net doen alsof het een diepe tekst is.
laat gaan.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef livelink het volgende:
Deze mag er voor mij over 5 jaar nog wel in staan. Lekker ongecompliceerd vrolijk. Kan ik wel hebben na Blof.

Die Pool was een held.quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef BillDauterive het volgende:
Wat een verschrikking deze.
Slechtste lied van heel het Eurovisiesongfestival, samen met die Poolse engnek.

quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef djenneke het volgende:
[..]
Ja, het is net als met schilderijen van Herman Brood. Je maakt er gewoon zo'n enorme rotzooi van, dat iedereen het weer kunst vindt.

quote:

Van mij ook wel hoor. Maar dan wel wat minder hoogquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef livelink het volgende:
Deze mag er voor mij over 5 jaar nog wel in staan. Lekker ongecompliceerd vrolijk. Kan ik wel hebben na Blof.

zat die niet in de webcamgirls business tegenwoordig?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:13 schreef Bos81 het volgende:
Doet die Esmee Denters eigenlijk nog iets in de muziek??

Pieceman kan je niet helpen??quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de boodschappen maar eens wegpakken en beginnen met het meel voor de oliebollen.
Ben niet vooruit te branden vandaag.

En hoe weet JIJ dat nou weer Koen?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat die niet in de webcamgirls business tegenwoordig?

quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Koen66 het volgende:
[..]
zat die niet in de webcamgirls business tegenwoordig?

nu al bakken?quote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef Diaan73 het volgende:
Ik ga de boodschappen maar eens wegpakken en beginnen met het meel voor de oliebollen.
Ben niet vooruit te branden vandaag.

Eindelijk een medestanderquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:15 schreef DecoAoreste het volgende:
Ik word hier ongeveer even chagrijnig van als van 'Happy'.

Get Lucky is toch wel anders denk ik.. Dat is net een niveautje hoger denk ikquote:Op vrijdag 30 december 2016 15:14 schreef Mexicanobakker het volgende:
Deze staat over vijf jaar nog steeds zo hoog. Zie ook: Get Lucky
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |